Tiistai

Oon ollut tänään hurjana, ehkä vähän turhankin hurjana. Oon siivonnut kuin hullu ja erehdyin jopa tiskaamaan, mikä oli suuri virhe! Nyt makaan sohvalla ja koitan olla liikuttamatta itseäni sen enempää, tuntuu kuin tikit repeäisivät pian. Perjantaina onneksi on tikkien poisto ja saan kuulla alustavan tuomion mun toohottamisesta, toivon syvästi ettei se ole vaikuttanut haavojen parantumiseen.

Tällä hetkellä mun tekee ihan järjettömästi mieli appelssiinia ja kiiwejä, mansikka-banaani-smothieta ja lepoa. Huomenna voisin alkaa haaveilemaan turhasta rahan tuhlauksesta, uusista vaatteista, imuroidusta kodista sekä ystävieni seurasta. Kaipaan ystäviäni. Milloin oikein näen heitä?

Mulla on luonnoksissa muutama postaus, jotka pitäis julkaista, mutta en vaan oo saanut aikaiseksi. Ehkä huomenna? Tai ensi viikolla? Tuntuu, etten oo enää nykyisin mihinkään tyytyväinen, varsinkaan, jos kyse on tästä blogista. En osaa/jaksa/viitsi vaivautua muokkaamaan kuviani niin, että ne miellyttäisivät omaa silmääni. Myös nykyinen tietokoneeni alkaa ylikuumentua aina kun avaan photoshopin. Ehkä tää talvi vain masentaa mua. Olispa pian jo kesä. 

Voi, miksi mä valitan näin paljon? Onneks Polska sai mut hymyilemään, koska se kuorsaa mun jaloissa kovaan ääneen. Näkee varmaan makoisia unia :3 Voi mun pientä. 

Hyvää yötä ja...
 

3 kommenttia:

  1. Muww, kllä se on talvi joka masentaa itse kutakin ;__; Ihana tuo kuva, huomaa heti että on vaatteet "löystynyt" ;'D Mikä ihana syy mennä vaatekauppaan ja ostaa kauppa tyhjäksi! PeeÄs. lähetin kysymyksen jo päiviä sitten, ei tainnut mennä hyväksynnästä läpi, pöh. Mut onnea nyt parantumiseen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa! Joku huomasi :'D Toi lila kauluspaitakin on Karin, joka ei ennen mennyt mun päälle, mut nyt menee! Huiii! Ja kyllä kaikki kysymykset on tullut perille, ei hätää :) Kiitos!

      Poista
  2. Oho! Ei ois uskonu, nii hyvin kuin se istuukin. Voin vaan kuvitella sen mahtavan tunteen kun pitää kaikkien vaatekaapit käydä läpi "Hei kato, tääki sopii mulle" :D

    VastaaPoista

♥ puss