Uudet biisit soitolistallani.





Oon jo pidemmän aikaa odottanut kummaltakin yhtyeeltä uutta biisiä kuunneltavaks ja tässähän nää nyt on! One Morning Leftin biisiä kuuntelin muutaman kerran läpi ennen kuin pääsin mukaan siihen, toisin kuin BMTH:n uutukaiseen rakastuin heti. Varmasti näitä molempia kappaleita tuun raiskaamaan ihan mukavasti tulevaisuudessakin.
Mitä mieltä te olette näistä uutuuksista? Kolahtaako ne jollekin yhtä lailla?


Koululta tuli tänään kirje. On sielläkin asiat vissiin melko hyvin ajantasalla, kun mua ei ole koulussa näkynyt yli vuoteen ja nyt ne vasta tajuaa sen? :--) "Olemme yrittäneet tavoittaa sinua puhelimitse.." ja paskat. Ei kukaan mulle ole soittanut tai lähettänyt sieltä viestiä.



Olisi kyllä ihanaa jatkaa koulussa vaikkapa osa-aikaisena ja yrittää saada jotain rutiinia tähän arkeen. En kuitenkaan tiedä, miten kauan kestäisin sitä, tai miten jaksaisin nousta aamuisin sängystä ylös. Paniikkikohtausten määrä on noussut lääkkeiden lopettamisen jälkeen ennätyslukemiin, enkä tiedä mitä tekisin. Neljän seinän sisällä nysvääminen ahdistaa, mutta vielä ahdistavampaa on lähteä ulos. Kodin ylläpito ja itsestään huolehtiminen ovat nykyisin mulle niin vaikeita asioita, etten jaksa edes vaivautua. En edes muista, milloin olisin käynyt suihkussa tai vaihtanut sängystä lakanoita.
Haluaisin elää normaalisti, omata rutiinit ja uskaltaa mennä ulos yksin! 





Mutta asiasta kukkaruukkuun:
Oon pyöritellyt jo jonkun aikaa päässä mielikuvaa uusista kengistä. Kesäkengistä. Tennareista. Aah, oon kuolannut näitä yksilöitä jo jonkun aikaa Spartoon sivustolla, kai mä nyt niin kiltti oon ollut, että saisin hommattua ennen kesää jotkut näistä ittelleni? Joku kai ajattelee, että oon kaavoihin kangistunut, kun käytän edelleen tennareita (kuten jo viimeiset 7 vuotta..), mutta emmä sanois ite niin. Tennarit ovat mukavat kävellessä ja toimivat jokaiseen asukokonaisuuteen (ainakin itselläni). En käytä ballerinoja tai korkkareita, sillä mun jalka ei sovi semmosiin kenkiin. Mulla on liian isot varpaat, haha. 
Kotiuttaisitko jotkut näistä kengistä itsellesi?


PS. oli muuten kiva herätä tähän aamuun, kun Polska päätti aivastaa mun naaman edessä ♥

2 kommenttia:

♥ puss