00:09

Tänään olen muunmuassa
juonut pitkästä aikaa kaakaota!
♥ nukkunut päiväunet Polskan kanssa
♥ katsonut Putkouksen hyvässä seurassa
♥ .. katsonut myös The Big Bang Theorya
♥ syönyt eilistä pizzaa ja kebabia, hyi mua läskiä

Eipä siinä, mukava päivä ollut.

Torstaina Postipete toi mulle kirjeen maistraatista, jossa todetaan, että erosin kirkosta. Huh, viimeinkin sain aikaiseksi tehdä sen, mikä olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Vaikka rippileiriltä on hyvät muistot tallessa ja isosenakin toimin muutaman vuoden, ei tuo kirkkojeesus-hömpötys ollu ihan mua varten. Eniten rupes nakertaa, kun pk-seudulle muutin, kun joka kuukausi mun postiluukusta tipahti seurakunnan lehti. Ei enää kiitos.




Viikonloppua ajattelin viettää rauhallisesti, vaikka eilen perjantaina vähän alkoholia maistelinkin ja pelasin Aliasta voiton pilke silmäkulmassa. Kiitos migreenin, pääsin suhteellisen ajoissa nukkumaan ja kärsimään pistävää pääkipua pois. Tai ei se kyllä pois mennyt, mutta pääkopan jomotus väheni huomattavasti pitkien yöunien jälkeen.


Oikealla aamuvirkku yhdeksän aikaan aamulla, vielä eiliset maalitkin näköjään vielä naamassa. Joku pyysikin kuvaa, kun mulla on hiukset kiinni, tässä sitä ois, olkaa hyvä. En todellakaan ole hehkeimmilläni, mutta saa luvan kelvata. Herkkänahkaiset, sulkekaa silmänne.
Vasemmalla taas meikä keskipäivällä vähän enemmän pirteänä kattelen The Big Bang Theoryn 2.tuotantokautta ja suin hiuksianki (paha tapa). Kauheen keskittynyt ilme, Sheldon Cooper varmaan selosti taas kvanttiteoriaansa.

Niin ja vielä ehtii kysyä ja linkittää blogeja!
 Blogien kanssa haluan viettää aikaa rauhassa ja syventyä niihin, joten niistä kuulemme vähän myöhemmin.


Ps. Aika turha postaus, älkää vihatko mua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss