Åbo


Selviydyin Turusta kotiin lauantaina, mutta laiskan olotilan vuoksi sain painettua takapuoleni vasta nyt tietokonetuolille ja avattua tietokoneen ja Bloggerin. Kuvien määrä ei tälläkään kertaa päätä huimannut, mutta siltikin oli tuskaista avata photari ja muokata edes sen verran kuvia, jotta ne olisivat edes julkaisukelpoisia. Parin päivän laiskottelun jälkeen päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja nakata kuvat tähän yhtenä pläjäyksenä sen suuremmin ajattelematta seurauksia. Vaikka vähän aikaa sitten napsimani unilääkkeet alkaakin vaikuttaa hyvin, aion viedä tämän urakan nyt loppuun.

Lähdin torstaina Turkuilemaan yksikseni ja vietin suurimman osan ajastani kavereiden kanssa. Ystävänpäivän kunniaksi vietin aikaa Tiian ja Ronin kanssa, eikä oikeastaan tehty mitään ihmeellistä. Perjantaina sen sijaan suunnistettiin Tiian kanssa tiemme Skanssiin shoppaamaan Tigeristä pikkukrääsää ja tein hyviä alelöytöjä mm. Seppälästä ja Anttilan Pimeät hinnat-päiviltä. Yhtäkään vaateriepua en kuitenkaan saanut raahattua kotiin, sillä mulla on selvästikin joku ulkonäkökriisi menossa ja mikään vaate ei tunnu istuvan päälle kunnolla. Myös sekin vaikuttaa, etten löytänyt Skanssista mitään kivaa printtipaitaa, vaikka jokaisesta vaatekaupasta yritin etsiä. Pitää varmaan alkaa nettishoppailemaan taas.

Mulla on maailman paras pikkuveli !



Minä ja mun vauvani

Mitä mieltä ootte, sopisko bridge? 

Perjantaina mun piti suunnata pärstäni Turun pajalle Happy hour-aikaan, jolloin kaikki peruslävistykset maksoi vaan 20€/kpl. Olisin mieluusti halunnut uuden raudan naamaani (yllätys), mutta en taaskaan ehtinyt. Voi pettymysten pettymys. Ehkä ehdin myöhemmin. Oon myös pohtinut lävistysten lisäksi uusia mun tukkaa, siis oikeen kunnolla. Vaihdattaa vähän väriä punaisesta johonkin neutraalimpaan, koska en enää kestä sitä, kun keski-ikäiset naiset tulee vetämään mua hiuksista ja utelee mun tukan aitoudesta. Joo, aitoa tavaraa on, en käytä peruukkia. Raivostuttavaa.

Vaikka olinkin Turussa pienen hetken, niin raahasin kameran ja muutaman objektiivin mukaan ja sain napsittua pari kivaa kuvaa veljestäni ja Tiian Eetu-kissasta. Ens kerralla vois vaikka panostaa noihin kuvailuihin ja pitää kunnon kuvaussessiot.




 Ja sitten niihin shoppailuihin. Pääsin vain Skanssiin shoppailemaan kerrankin pelkästään tyttöjen kanssa (miesten kanssa ei kannata yrittää shoppailla, oikeesti). Pikkukrääsä on aina tarpeellista turhaa, mutta kivaa. Pitäis vähän ryhdistäytyä ja alkaa santsaamaan taas kunnolla vaatteisiin, joita en oo ostanut ikuisuuteen. Rieput on kiva juttu, mut tyydyn huomenna shoppaamaan netistä kivoja printtipaitoja, koska nykyisistä vaatepuljuista niitä en tuu löytämään. Kaiken tämän lisäksi ostin kissoille herkkupaloja Faunattaresta ystävänpäivän kunniaksi, mirrit tykkää ja rakastaa mua.


Lopuksi vielä Eetu-kissa sanoo purr ja Jonsu sanoo hyvät yöt!

4 kommenttia:

  1. Voi eii miten söpöä pikkukrääsää!! Mut ei bridgee, ne arvet on niin jäätävät sitte :( Muutenkaan ei oo mun lemppariläväreitä. Mieluummin ota enkelit takas, ne sopi sulle ihanasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bridgestä jää aina arvet ja oonkin pohtinut sen ottoa jo monta vuotta, juurikin arpien takia :( Karilla on kaks kertaa ollut bridge ja jäljet on pysyvät. Angeleitakin oon pohtinut ottavani takas, mutta saas nähdä mihin lopputulokseen tuun ;>

      Poista
  2. Hih, oottepa samiksii sun veljes kans ^^ :D Jahei, jos ton rahantuhlauksen kans on ongelmii ni voin auttaa, ja hetken pääst sun tili laulaa hoosiannaa :> Tosiaan kyllä, netistä löytyy mieluisimman rievut, itekkin ostan mielummin netistä. Ja ite kans kannatan angeleita takasin :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mun veli on kuitenkin söpömpi ku minä :D

      Vois tsekkailla EMP:n uutuuksia tai alkaa vaikka ebay-shoppaamaan joku päivä! Uudet vaatteet piristää kummasti surkeaakin päivää :>

      Poista

♥ puss