Miten muokkaan kuvani 2








Mun pää lyö tyhjää tänään. Antakaa armoa.

Joo, tosiaan. Mulla on näitä kuvia vielä jaettavaksi jonkun verran, kiinnostaako? Mulla on tällä hetkellä myös kauhea hinku väsätä Photoshopin kanssa kaikkea uutta ja kivaa, mutta en vain saa aikaiseksi. Osasyynä toimii tää mun läppäri, joka ylikuumenee ja huutaa hoosiannaa ja daavidin poikaa. 

Oon tässä päättänyt alkaa ulkoiluttamaan pölyttyneitä objektiiveja, kun nykyisin käytän aina joko kittiputkea tai fisua (nolooo....). Eilen testailin 50mm-putkea ja totesin sen tarkennuksessa jotain häikkää, pitäisi  viedä se tarkistettavaksi huoltoon. Ehkä siksi en olekaan sitä niin paljon käyttänytkään. Tänään ulkoilutin (parvekkeella) Sigman 70-300mm, johon en oo tainnut koskea viime kesän jälkeen (hyi mua). Oon aika ihmeissäni, miksi hitossa oon unohtanut sen objektiivin kokonaan, sehän on aivan mahtava? Vaikka sen tarkennusmoottori huutaa mun arvonimeä eikä aina osu oikeaan kohtaan, niin se toimii silti ihmeen hyvin niinkin halvaksi putkeksi. 

Ps. Ruissi odottaa.

2 kommenttia:

  1. ...Ihailen silti noita ekan kuvan hiuksia D: Whihi, se on aika mukava tunne kun "löytää" objektin mitä ei ole jaksanut käyttää "oho, hupsista, Noin kaksi kertaa käytetty 70e obsu kaapinpohajlla, vois kai sitä vähän kokeilla..." :3 Ja toki laitat lisää kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyh toi liila oli vaikea väri ylläpitää :( Eikä oikein sopinutkaan mulle!
      Haha joo toi Sigma 70-300mm maksoi 150€ ja pölyttynyt vain hyllyn päällä :--D pakko senkin on nähtävä välillä auringonvaloa :')

      Poista

♥ puss