Sunday


Sheldon Cooper on mun tämän yön pelastus. Voisimpa turvautua tuon miehen karismaan ja huumorintajuun aina. Tällaisina hetkinä - kuten nyt - katson viltin alla The Big Bang Theorya ja hamstraan sitä niin, että en jaksa ajatellakaan mitään muuta kuin kyseistä sarjaa ja unohtaa omat ongelmani. Toisaalta, ei mulla mitään ongelmia oikein ole, mutta tunnen olevani huono ihminen. Jälleen kerran.



Mun on pitänyt jo kolmen viikon ajan lähteä Turkuun, mutta en oo vain saanut aikaiseksi. Mulla on ikävä pikkuveljeä ja ystäviä. Ja ylipäätään Turkua. Turku on koti, vaikka monet sitä sanovatkin Suomen perseenrei'äksi ja mua dissataan täällä Helsingissä usein. Useimmiten kaverit vain vitsailevat mun turkulaisuudesta ja otankin sen ihan vitsinä, vaikka sisimmässä se loukkaa mua todella paljon, koska olen ylpeä turkulaisuudestani. Musta turun murre ei kuulosta mitenkään oudolta, eikä turkulaisissa ihmisissä oo mitään vikaa. 

Oon aika pettynyt itseeni, koska varasin lipun BMTH:n keikalle (oon tällä hetkellä menossa yksin, joten ihmiset, ilmoittautukaa mun keikkaheilaksi!) enkä noutanutkaan sitä Tiketin toimipisteestä. Koska unohdin. Enkä jaksanut. Oon todella surkea. Tai sitten alan tulla vain vanhaksi, eikä mua jaksa kiinnostaa. Vaikka oikeasti tiedän, että rakastan keikkailua yli kaiken, niin en siltikään saanut aikaiseksi lähteä noutamaan yhtä pirun lippua. Saatana.

Oon myös huomannut viime aikoina, tässä parin viikon sisällä, että mun ruokahalu on kadonnut. Ennen söin tunteella ja antaumuksella kaiken mitä jääkaapissa oli, kunnes *puff*. Enää en edes käy jääkaapilla. Oon pyrkinyt siihen, että syön edes kerran päivässä lämpimän aterian ja sekin mun pitää muistaa tehdä itse. Nälän tunnetta ei tuu ja ruoka kuvottaa mua, enkä edes tiedä miksi. Ruuan sijaan täytän itseni nesteillä. Tälläkin hetkellä juon pahaa megaforcea ('möfö'), vaikka voisin juoda ihan hyvin vettä.

Haluaisin ostaa uusia vaatteita, mutta oon nykyisin niin surkea shoppailija ettei mitään rajaa. Ajattelen aina jotain vaatetta katsoessani, ettei se sovi mun päälle tai ehkäpä sitten voisin käyttää rahat johonkin muuhun. Aion kuitenkin tilata BMTH:n hupparin ja kangaskassin, jahka saan aikaiseksi (eli tuskin koskaan). Enkä oo vieläkään päässyt sisälle Ebayn ihmeelliseen maailmaan, ja tunnen olevani maailmankaikkeuden luuseri.

Mulla on nyt joku kriisi menossa, koska tekisin mitä vain, jotta mun ei tarvisi enää istua kotona koneella ja lukea facebookista kavereiden tilapäivityksiä hyvistä bileistä tai ulkomaanmatkoista. Myönnän, olen kateellinen. Ehkä pitäisi tehdä asialla jotain. Voisin vaikka piristää itseäni värjäämällä hiukset tai lähteä ihmisten ilmoille sosiaalistumaan ja kokeilemaan onneani.


Hyvää yötä.


7 kommenttia:

  1. Ihana Sheldon! Pitäisi ostaa itsekin ne tuotantokaudet, cdon.comissa pitäis olla pakettina koko helahoito. :) En oo ihan vielä kehdannut tilata tai pyydän sitten synttärilahjaksi. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon huono kansalainen ja lataan TBBT jaksot ;__; pitäis kyl itekin ostaa ne dvd:nä, ois paljon helpompaa C:

      Poista
  2. No minä oon kans sinne keikalle menossa eikä kukaan mun kavereista kuuntele kyseistä orkesteria, joten mäkin vaan luotan siihen et paikalle ilmestyy blogituttuja ja mahdollisesti tutustun uusiin ihmisiin :) Tosin sun kaa olis kiva hengailla ihan muutenki sitte! *ujo keikkaheilaksi ilmoittautuminen*

    Haha itelläki kesti 1,5 viikkoo hakee se lippu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuij C: mikään ei ole parempaa kuin noin söötin keikkaheilan ilmoittautuminen♥
      Vaikka keikkapaikka saattaa ollakin täynnä tuttuja naamoja niin ei sinne yksin uskalla mennä!

      Poista
  3. Saan itseasiassa syyttää sinua siitä että edes ostin koko lipun. Tai että edes lankesin kuuntelemaan BMTH:ta. Hah,okei, myönnän virheeni ;_; Sama ongelma, et vaikka kuinka kiinnostaisi niin ei vain jaksa. Kotiinkuljetus ois aika pop :> Pitää vissiin jollain tahdonvoimalla teleportata ittensä hakemaan sitä lippua, möh.
    + Sheldonin hymy on aika uniikki ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei pahoittelen ;__; Onneksi Tiketillä on kotiinkuljetus (joka maksaa hunajaa.....)♥ toivottavasti tuut keikalla sitten vetäsee hihasta :>

      Poista
    2. Juu, varmasti tuun jos satun näkemää, voin vaikka huomauttaa että oon se anonyymiurpo :D

      Poista

♥ puss