VASTAUKSET


Ulkonäkö
 

Minkä väriset hiukset sulla oikeesti on?
Maantienharmaat, eli perustylsät. En itse asiassa enää tiedä mun oikeeta hiusväriä, mutta juuresta se näyttäisi tällä hetkellä harmaalta.

Kauanko oot värjänny niitä?
Ala-asteesta asti, jolloin aloittelin eri värisillä raidoilla (punaista, mustaa, vaaleaa), ja myöhemmin koko pää mustaksi. Shokkivärejä aloin käyttämään yläasteella ja värjäilin jo silloin tiuhaan tahtiin tukkaani.

Miten sun hiukset kestää kaiken ton värjäämisen?
Ei ne kestäkään! Toisaalta, en värjää päätäni kestoväreillä kovinkaan usein, ja värinpoistojakin teen suht harvoin. Normaalisti en tee värinpoistoja/kestovärjäyksiä, paitsi juurikasvun kanssa sitten, kun se on tarpeeksi huolettavan näköinen (eli kerran puolessa vuodessa?).  Mun hiukset ei kuitenkaan suurimmaksi osaksi kärsi värjäilystä, vaan tupeeramisesta :)

Minkä väriset sun hiukset on jo ollu/siis mitä värejä oot käyttäny hiuksiis?
Teen tästä vielä oman postauksen, mutta noin lyhyesti voisin sanoa, että lähes kaikki värit kartalta on testattu :D Punaista, mustaa, vaaleeta, erilaisia raitoja, sinistä, turkoosin vihreää, pinkkiä, violettia.. Lähes kaikki on käyty läpi.


Jos punaista ei saa vastata, mikä on itselles lempparein hiustenväri?
Pinegreen ehdottomasti! Myös valkoinen tukka kiehtoi mua yllättävän paljon.

Tuijotetaanko sinua kaduilla + pidätkö saamastasi "huomiosta"?
Kyllä mua aika usein katsotaan pidempään, mutta en ota sitä pahakseni. Joskus en siedä sitä, jos joku jää tuijottamaan pidemmäksi aikaa, ihan kuin olisin jotenkin outo tai epämiellyttävän näköinen.

Lempilävistys?
Itselläni kieli ja smiley on toiminu kivasti!

Onko sulla jotain ns. tyyli-idolia ?
Ei oikeastaan, en oo koskaan ajatellut tätä.

Minkä värisii hiuksii sul on ollu ?
Vähän kaikkea on tullut kokeiltua, ainoastaan keltainen, ruskea ja vihreä ei oo käynyt mun päässä.

Mitkä on ollu sun lemppari hiukset koko sun elämän aikana?
Tuli tuolla aiemmin jo tää, eli pinegreen (turkoosi) miellytti mua tosi paljon.

Ootko suunnitellu ottavas viel tatuointeja?
Tottakai! Suunnitelmissa on jo pari kappaletta, jotka leimaan ihooni jahka pystyn :)



Kun kuulit pääseväsi leikkaukseen, mikä oli ensimäinen ajatuksesi?
Istuin tuolloin autossa matkalla Turkuun ja meinasin hypätä auton ikkunasta 120km/h vauhdista ulos, olin niin onnellinen.


Entä silloin kun pääsit kotiin.. 
Olo oli kevyt ja huojentunut, kun pääsin omaan sänkyyn lepäämään :)


..Ja silloin kun laitoit jonkun vatteen päällesi mikä ei ennen mahtunut?
Katselin itseäni peilistä ja totesin, että tähän vois jopa tottua. Minäkuva muuttui täysin leikkauksen jälkeen!

Millaisista hampaista tykkäät?
Ööh.. Terveistä! Jokaisella on oma purukalustonsa ja niistä tulee pitää hyvää huolta :3

Voisitko tehdä postauksen sun tatuoinneista?
Oon kyllä tehnyt sellaisen jo :) Mutta lisää on kuitenkin tulossa joten..!

Voisitko kuvitella värjäääväs hiukses pinkeiks?
Haha emmä mielelläni :D Mulla on ollut pinkit hiukset ja ne ei pukeneet mua yhtään!

Paljonko sullla ja sun poikakaverilla on pituuseroa?
Varmaan joku 10cm. Vähän alle.


Mitä mieltä oot isoista sieraimista?
Söpöjä!

Paras ominaisuutesi? 
Huumorintaju, järjestelmällisyys.

Harmittaako sua yhtään olla noin lyhyt?
Ei ollenkaan! Joskus harmitti kyllä jäädä tällaiseksi tapiksi, mutta äiti lohdutti mua sillä, että voin käyttää korkokenkiä ja isä lohdutti sanomalla, että "sen jälkeen, kun ihminen keksi tikapuut, omalla pituudellaan ei ollut enää väliä". Joskus kaupassa joudun pyytämään Karia tai jotain toista kurkottamaan ylähyllyille, mikä hieman ärsyttää. Mutta musta söpöt tytöt on söpöjä ;)

Kauanko sulla kestää laittautua aamusin?
Riippuu tilanteesta. Jos on kiire (esim. töihin/kouluun) niin pesen naaman, piilarit silmiin, vähän ehostetta naamaan, harjaan hiukset ja pipo päähän. Ja tietenkin vaatteet. Yleensä noin 5-10min menee, että nousen sängystä ja olen ovesta ulkona. Olen ripeä. Mutta jos ei ole mikään kiire, niin hyvinkin voi mennä monta tuntia, että saan laitettua itseni kondikseen.

Minkälaisia lävistyksiä sulla on kaiken kaikkiaan ollu, miltä niiden ottaminen tuntu ja miten hyvin parani?
Kulmakoru (2007-), napakoru (2008-), smiley (2007, 2009-2013), surface cleavage (2010), snake bites (2011-), kieli (2011-2013), angel bites (2012) + korvat, joita en jaksa edes luetella. Kaikki lävistykset parani hienosti, ongelmia ei ole ollut koskaan. Kipua on tuntunut eniten angel bitesien aikana ja vähiten kivuliaimmat olivat kieli ja smiley.




Musiikki
Mikä kappale on lähellä sydäntäsi?









Tämänhetkinen lempibiisi?



Millaisesta musiikista pidät?
Mun musiikkimaku on tosi laaja, enkä voi luetella kaikkea mistä pidän.

5 lempibändiä/artistia ? 
BMTH, One Mornin left, Mew, Turmion kätilöt, Deathstars.


Miksi bring me the horizon ? Ootko menos kattoo sitä ku se tulee suomeen ? 
Menen katsomaan, ja miksi ei? :) BMTH jees!

Nimee 3 parasta bändiä ja niiltä top 3 biisiä.
























Syvälliset

Saat yhden toivomuksen. Toivot ikuista onnea. Mitä "onni" merkitsee sinulle? Rahaa? Rakkautta? Ystäviä? Kissoja? Jne.
Rakkautta, läheisyyttä, ymmärrystä. Elämän tasapainoa.

Mitä tekisit jos heräisit yksin kotoasi. Ilman Karia. Ilman kissoja. Ilman puhelinta ja tietokonetta? (sori ;__;)
Miettisin, että joko se mun suurin pelkoni toteutuu. Paniikkikohtaukseen varmaan kuolisin. 

Oletko koskaan ajatellut naimisiin menemistä?
Kyllä me siitä Karin kanssa ollaan puhuttu ja varmaan joskus toivonmukaan mennäänkin naimisiin. En oo koskaan aiemmin haaveillut omista häistä, mutta oon alkanut katsomaan hää-ohjelmia ja toivomaan omiakin häitä :--D Vain suunnittelumielessä toki. Ei vielä ole sen aika.


Mikä on elämän tarkoitus?
Elämästä ei selviä hengissä, joten ei ole mitään tarkoitusta?

Oisitko omasta mielestäs valmis ottaan jonkun suuren vastuun, kuten äitinä olemisen?
En todellakaan. Pyrin välttämään tällaisia tilanteita, joissa voisin joutua johonkin vastuuseen, esim. töissä tai koulussa haluan mahdollisimman helppoja tehtäviä, joista tiedän selviytyväni hyvin.

Asia minkä et tahtoisi koskaan tapahtuvan?
Kenenkään läheisen ihmisen kuolema. Ei enää ikinä. Etenkään niin, että näkisin tilanteen.

Mitä mieltä olet elämästäsi yleisesti? Muuttaisitko sitä jostain kohdalta jos pystyisit? Miten? Miksi? Luuletko että se muuttaisi nykyistä elämääsi paljonkin? 
Muuttaisin joitakin asioita, kuten se, että olisin terve ja voisin käydä töissä ja kouluttaa itseni ammattiin. Voisin myös muuttaa Turkuun ja olla rohkeampi, enkä tanssisi toisten pillin mukaan. En tiedä, paljonko se vaikuttaisi nykyiseen elämääni, mutta olisin varmaan onnellisempi.

Jos joutuisit luopumaan jostain näistä, niin mistä; Kari, kissat, kaverit, perhe (Anteeks tää on nii kamala kysymys. ;_;)
Tunnen oloni kamalaksi tämän kysymyksen jälkeen, mutta vastaisin tässä tilanteessa, että perhe saisi jäädä. Karista ja ystävistäni en luovu mistään hinnasta, mutta kissoista luopuisin vasta sitten, jos a) niitä ei olisi varaa elättää + hoitaa b) ne aiheuttaisivat allergiaa c) ne olisivat sairaita.
En ole pahemmin koskaan ollut läheinen perheeni kanssa, tai en ainakaan itse niin koe. Tietenkin pikkuveljeäni tulisi kova ikävä, enkä haluaisi koskaan enää luopua yhdestäkään läheisestäni, mutta tämä on nyt mun valinta.


Suurin toiveesi tällä hetkellä?
Parantua, laihtua ja elää normaalia elämää.

Mitä toivot tulevaisuudelta? Lähinnä mitä teet työksesi, missä ja kenen kanssa elät, mitä aijot "nykyelämästi" muuttaa ja minkä haluaisit pitää samanlaisena?
Toivon, että saan asiani kuntoon niin, että pääsisin takaisin opiskelemaan ja sitä mukaa töihin. Toivottavasti asuisin Turussa Karin ja kissojen kanssa, ja ehkä jos saisin vielä koiran niin oisin superonnellinen!

Mikä on ollut elämäsi paras päivä? Entä kamalin?
Paras päivä oli, kun sain laittaa valkolakin päähän ja näin äitini ylpeän ja onnellisen katseen kirkon takaa. Samalla näytin kaikille, että selviydyn mistä tahansa, mihin oon ryhtynyt.
Kamalin päivä, no ei oo vaikea arvata. Siskoni kuolinpäivä.

Minkä vuoksi voisit luopua sormistasi ja varpaistasi?
Elämän.

Onko mitään, mitä tahdot ehdottomasti tehdä, ennenkuin kuolet?
Hypätä benji-hypyn!

Oletko tyytyväinen elämääsi?
Oon mä melko tyytyväinen. Jotkut asiat vois olla paremminkin. 


Mikä on suurin unelmasi?
Tällä hetkellä varmaan se, että saisin otteen elämästä.

Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?
Olisin varmaan maailman tylsin ihminen ja vastaan, et pistäisin ne säästöön. Riippuu tietenkin paljonko tulisi voittoa. Jos tulis miljoonia ovista ja ikkunoista niin ostaisin loft-asunnon (jonka sisustaisin tietenkin ihanasti) hankkisin muutamat tatuoinnit, hankkisin paljon kameratarvikkeita, ehkä myös oman studion jaja.. Hemmottelisin mun ystäviä ja perhettä. Emmä oikeastaan tarvitse mitään tollasta, mutta hyvä se on jostain haaveilla :) Olen onnellinen ilmankin.

Mitä mieltä olet joulukorttien lähettämisestä? lähetätkö niitä itse?
Ihan kiva tapa muistaa ystäviä. Tykkään myös askarrella ja tehdä erilaisia kortteja photarilla. Kyllä mä perheelle ja parille sukulaiselle aina pyrin lähettämään joulukortit :)




Mitä tekisit jos sulla ei olis toista kättä?
Oon miettinyt tätä aina! Että mitä jos multa amputoitaisiin toinen käsi :'( En olisi mielissäni todellakaan. Itkisin itseni uneen joka yö ja kierisin itsesäälissä vuosia, kunnes tajuaisin, että voin elää ilmankin toista kättä.

Mitä tekisit jos saisit tietää että olet jumalan lapsi?
Luultavasti nauraisin! Ei jumalaa ole olemassa .__.

Uskotko Jumalaan?
En usko. Erosin just kirkostakin, hyvä mä.

Suvaitsetko kaikki ihmiset (ootko rasisti/homofoobikko tms)?
Oon suvaitsevainen, ainakin omasta mielestäni. En valitse kavereitani, sukupuolen, iän, seksuaalisen suuntautumisen, ulkonäön jne. perusteella. Jokaisella on kuitenkin omat mielipiteet ja periaatteet, ja toisten ajatuksia en voi hyväksyä, jos se eriää omasta periaatteestani.

Jos voisit valita jonkin supervoiman, mikä se olisi?
Ennen vanhaan olisin vastannut näkymättömyys, kun olin niin ujo ja halusin aina kadota pois kaikkien silmien edestä. Mutta nyt.. Voisin sanoa, että voisin harkita sellaista supervoimaa, jonka avulla voisin ajatuksen voimalla saada kaiken mitä haluan. Tai vaihtoehtoisesti voisin osata puhua eläimille.

Mikä on kaunein ele, mitä sinulle on tehty?
Kari antoi mulle ensimmäisen ruusun! Se oli kallein ja kaunein ruusu, mitä löytyi.


Uskotko jonkinlaiseen "suurempaan voimaan?" (Jumala tms.)
Kuuluin kirkkoon ja oon ollut rippileireillä isosena, mutta en ole koskaan uskonut itse 'Jumalaan', enkä koskaan tulekaan varmaan uskomaan. Haluaisin uskoa johonkin, joten en luokittele itseäni ateistiksi.

Voisitko kadota jälkiä jättämättä, kenellekään kertomatta niin, että jättäisit vanhan elämäsi kokonaan taakse?
Oon harkinnut tätä monesti, olisi niin paljon helpompaa aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä. Voisin kadota, jos oikeasti haluaisin ja tuskin kukaan mua loppujen lopuks tulis löytämään, ellen itse haluaisi. En kuitenkaan katoa minnekään, koska näin on just hyvä.


Muut 

Kuvaile jotenkin sun huumorintajua. Minkälaiset vitsit iskee ja mitkä taas menevät jo mauttomuuksien puolelle? :)
Voi luoja! Oon niin huumorintajuinen veikko, ettei mitään rajaa. Räjähdän nauruun nollasta sataan nanosekunneissa. Nauran lähes kaikelle mitä tulee vastaan, ihan oikeasti. Toissayönä Kari tuli nukkumaan mun viereen ja kertoi, että olin nauranut unissani. Olin kuulema nähnyt unta, jossa olin stand up-keikalla ja nauroin niille vitseille. Oh my, hävettää!

Lempielokuvasi?
Mulla ei itseasiassa ole lempielokuvaa, mut vastaan Suljettu saari!

Mitä teet, kun asiat tuntuvat pahoilta, miten siis purat pahaa oloasi?
Siivoamalla. Puran ahdistuksen, stressin ja kaiken ylimääräisen energiani siivoamiseen. Jos ei ole mitään siivottavaa, niin oon Karin tai kissojen kanssa. Karin kanssa yleensä katsotaan tv-ohjelmia, käydään lenkeillä, valokuvaamassa ja piristetään toisiamme. Ennen purin pahaa oloa myös syömiseen, viiltelyyn (älkää kokeilko), mutta usein tukahdutan tunteeni.

Tavarat vai ihmiset?
Ihmiset tietenkin!

Tunteet vai tunteettomuus?
Oon aika tunnevammainen ja tunteetonkin joissain tilanteissa, mutta kyllä ihmisen pitää tuntea välillä jotain. Tunteet.

Jos pyytäisin sinua kirjoittamaan minulle tarinan, mistä se kertoisi?
Pienestä ketunpennusta, jonka tulee oppia elämään yksin suuressa maailmassa! Oww.

Kerro jotain teidän kissoista.
Polska oppi hyppäämään vähän aikaa sitten ikkunalaudalle ja keittiön työtasoille (eli mitään ruokaa ei saa jättää enää pöydälle yyh!), ja tämä veijari hoksasi miten saa avattua vaatekaapin liukuovet. Polska on siis fiksu, sosiaalinen ja kaikkien rakastama katti. Piuku sen sijaan pelkää kaikkea, mutta rakastaa hellyyttä. Piuku on meidän perheen läski. Emma on talon vanhin kissa, joka pelastettiin Hesyltä.


Mitä mieluiten syöt välipalaksi?
Kaikki menee, mutta smoothiet, pirtelöt ja cokis zerot on kovassa huudossa. Myös ruisleipä menee välipalana tarpeen tullen.

Lyötkö yleensä puhelinmyjälle luuriin vai jankutatko siinä "en osta.. En osta.. En osta.."?
En yleensä vastaa tuntemattomiin numeroihin (puhelinkammo), mutta jos joku siellä luurin toisessa päässä yrittää mulle kaupata jotain niin sanon kauniisti "ei kiitos", jonka jälkeen heitän myyjälle luurit, vaikka se jatkaisikin höpöttelyään.

Mikä on sun lempikirja? 
Apuaa.. En tykkää kirjoista, oonko paha? Oon kyllä lukenut kaikki Twilight-kirjat (noloo), mutta emmä muuten kirjoja lue. Kaikki valokuvauskirjat on kyl jees!

Jos sun ois pakko muuttaa nimes, mikä siitä tulis?
No varmaan muuttaisin nimeni Jonsuks, kun kaikki mua sillä nimellä nykyisin kutsuu :) Emmä osais vaihtaa nimeäni tosta noin vaan.

Onko kammoja (lähinnä tarkoitan korkeanpaikankammoja, lentokammoja yms.)?
Pelkään ahtaita paikkoja kuollakseni (tähän kuuluu myös se, että jään johonkin jumiin), mutta ihme kyllä en pelkää pieniä hissejä tai festareiden väenpaljoutta. Myös aiemmin mainittu puhelinpelko on ollut mulla aina. En soita ikinä kellekään (lukuunottamatta nopeita puheluita vanhempieni tai Karin kanssa) ja jos on pakko esim. varata lääkärille aika, yritän pitkittää sitä niin kauan kuin mahdollista.
Myös sosiaaliset tilanteet pelottavat.

Olisiko sulla tällä hetkellä ns. "Tärkeämpää tekemistä"?
Haha varmaan pitäis pian mennä nukkumaan!

Mitä mieltä olet elefanteista?
Owww, elefantit on ihania! ;__; Haluaisin päästä ratsastaa sellaisella!


Miltä tuntuu, kun on noin monta lukijaa?
Hyvältähän se tuntuu! Kiitos teille kaikille ihanille!

Haluaisitko mielummin asua maalla kuin kaupungissa?
Kaupungissa, mutta vähän syrjemmällä kuin ydinkeskustassa. Maalle on kiva lähteä rauhoittumaan.

Minkä eläimen otat seuraavaksi?
Haha, vaikea sanoa otanko enää mitään eläintä :D Oon aina halunnut koiraa, joten ottaisin varmaan corgin jos Kari antais luvan!

Haluatko lapsia? Montako?
Joskus ehkä joo, vaikea sanoa. Jos nyt edes yhden sais niin olisi ihan jees :)

Lempipoliitikko?
En seuraa politiikkaa lainkaan, joten en osaa sanoa.

Muumit vai teletapit?
Muumit! t. ikuinen lapsi


Maa jossa haluaisit käydä?
Italia, Japani.. Amerikkaan ja Austraaliankin olis kiva päästä.

Kieli jonka haluaisit oppia?
Jos nyt vaik sen englannin handlais paremmin :D Italiaa voisin joskus jopa opiskella.

Minkälainen poikaystäväsi on?
Paras! ;)


Pohjoisin paikkakunta millä olet käynyt Suomessa?
Oikeesti, mua hävettää vastata, mutta.. Vaasa. Sen pidemmäksi en ole päässyt.

Prakaatti. Mitä tuli ensiksi mieleen?
Paraati .__. Myös joku leipä vois olla prakaatti!


Mitä (entisistä) harrastuksistasi kadut eniten? + Perustelut 
Emmä kadu mitään, mua vaan hävettää myöntää, että oon harrastanut tanhua, balettia, ratsastusta.. Kilpauinti on sellainen laji, minkä olisin voinut jättää kokonaan pois, koska se ei ollu tosiaankaan mun juttu, enkä edes tiennyt, että miksi hitossa mä siihen tilanteeseen jouduin. Myös mun hartiat on leveät tuon uinti-harrastuksen myöntä, mikä on ihan syvältä.


Onko sua tultu koskaan kadulla vastaan tyyliin "HEI, mä tunnen sut"?
Itseasiassa on! Jonotin One morning leftin keikalle Gloriaan, ja edellä jonottanut jätkä kääntyi ympäri ja katsoi mua o_o-ilmeellä ja huusi juuri nuo kyseiset sanat. Se oli hämmentävää. Tämä jätkä (jonka nimeä en tiedä, mutta anaalitapiksi häntä nimitin) oli stalkannut mua IRC-galleriassa. Blogin kautta kukaan ei ole tullut mua moikkaamaan.

Lempi juhlasi vuodessa?
Rakastan juhlia, eli oh my dog... Vappu? Tai kenties juhannus? Halloweenkin olisi ihan mukava, mutta itse en ole koskaan sitä päässyt viettämään (tämä vääryys on korjattava!). Omat ja muiden synttärit on myös tosi jees! Myös naisten illat ovat supereita.

Jos saisit päättää missä asuisit koko maailmassa niin missä? Entä Suomessa?
Turku. Haha, oon turkulainen henkeen ja vereen, voi pyhä sylvi. Mutta jos ulkomaille muuttaisin niin Lontoo ois mun paikka.

Ootko saanu monia uusia kavereita tai tuttavuuksia blogin kautta? Jos, niin ketä?
En nyt ihan kavereita vielä ole saanut, mutta uusia tuttavuuksia ja kontakteja kylläkin :)

Tykkäätkö pelata jotain peliä, vai pidätkö peleistä ylipäätään ?
Tykkäänhän mä! Spyrot ja Crashit on luottokamaa, aina! Muuten en oikein noista videopeleistä välitä. Lautapelit ovat ihania, etenkin Alias on ihan parasta.

Millainen lapsi olit?
Kiltti, hiljainen, ujo, yksinäinen. Mielestäni todella rauhallinen ja helppo tapaus :3

Kauan oot seurustellu sun poikaystävän kaa ? Mis tapasitte ?
1,5 vuotta :) Tavattiin Kampissa haha!

Syötkö vauvanruokaa? 
Piltit on kyl hyviä välipaloja, nom!


Mikä disneyn piirretty hahmo olisit?
Topi-kettu! Pahiksista varmaan Scar tai Ratigan.

Mihin disneytarinaan/maailmaan haluaisit mennä?
Jylhäkalliolle!

Onko siideri hyvää?
En pahemmin juo, mutta kyllä nekin uppoaa tarpeen vaatiessa.

Jos saisit olla kuka vain, ketä olisit? 
Oma itseni. En osaisi olla ketään muu. Mutta jos on pakko sanoa joku niin niin.. Voisin leikkiä ees yhden päivän ajan Oliver Sykesiä, siinä pääsis samalla testaamaan miesten juttuja ja julkisuutta!

Käytkö töissä vai onko sulla hyvät tuet vai ootko muute vaa rikas vai lahjoittaako yksisarviset sulle aina hiusvärejä?
Haha, en käy töissä enkä ole rikas :D Yksisarviset ovat kyllä upeita eläimiä, uuh!



Ketä ihannoit?
Rohkeita ihmisiä.

Missä on lempipaikkasi?
Oma sänky, aivan sama missä päin maailmaa oon, niin omaa sänkyä kaipaan eniten.

Ootko käyny amiksen vai lukion ?
Ilmaisutaidon lukion, jossa opiskelin myös mediaa :)

Mitä opiskelet nyt jos opiskelet ?
En opiskele tällä hetkellä.

Millon teet videopostausen ? 
Sitten kun kun... ehdin!

Ootko käyny ikinä psykologil ?
Olen, mutta en ole kokenut siitä olevan hyötyä.



Mitä kuuluu ?
Kiitos hyvää! The Big Bang Theoryn kaikki jaksot loppuivat ja pitää odotella taas ensi viikkoon :(

Kuinka kauan oot seurustellu poikaystäväs kanssa?
1,5 vuotta tuli just täyteen :3

Mikä sai sut muuttamaan Helsinkiin?
Opiskelupaikka Espoosta :)

Mitä tulee pizzaasi?
BBQ-kastiketta, ananasta, jotain kanaa ja vaikka pekonia!

Miten usein käyt(te) baarissa tai muuten ulkona juhlimassa?
Ei usein. En edes muista milloin viimeksi olisin ollut baarissa! Kotona on kaapit täynnä alkoholia niin ei tarvitse tuhlata rahaa baareihin :) Kesäisin tulee juhlittua enemmän kuin nyt talvella.


Miten usein ylipäätään nautiskelet alkoholia?
Ennen usein, vähintään kerran viikossa piti saada pää täyteen mahdollisimman hyvin. Nykyisin otan rauhallisemmin ja join viimeksi uutenavuotena :)

Oliko sulla pienenä kaunoluistimet vai hokkarit?
Kaunoluistimet tietty! Hokkarit on kyl seksikkäät.

Lempiherkku? Jos karkki, niin mikä?
Mansikkarahka! ;__; Tai joku hyvä smoothie. Jäätelö käy kesäisin, mutta sipsit ovat mun heikkous. Karkkia en oikein oo koskaan syönyt, mutta nyt mulla on ollut kamala suklaahimo.

Piirrätkö/ootko aiemmin piirtäny aktiivisesti?
Oon, mutta en miellä osaavani piirtää, taidot ovat haparoitunut melko hyvin :D Piirtopöytä on pölyttynyt kaapissa jo vuoden, pitäis löytää inspiraatiota ja testata sen toimivuutta.

Miks Digimon, eikä Pokemon?  Lemppari jommasta kummasta?
Koska Digimon on paras jeah! No ei, kyllä Pokémonkin on ihan hyvä, mutta vartuin Digimonia katsoen (edelleenkin katson sitä) ja omasta mielestäni siinä on parempi juoni kuin Pokémonissa :) Vaikka Agapion duppaus raiskasikin aika hyvin pienen tytön herkkiä korvia, niin on se silti hyvä!


Milloin sinulla alkoi ahdistuskohtaukset?
Noin vuosi sitten.

Oletko käynyt terapiassa?
Olen, liiankin paljon. Ei ole auttanut.

Näätkö ikinä valveunia?
En ole ihan varma, mutta uskoisin näkeväni niitä.

Mikä on sun lempi juoma?
Cola Zero maistuu aina, ja Red bull. Smoothiet ja pirtelöt ovat myös kestosuosikkeja. Alkoholipitoisista juomista marianne ja jekkubattery ovat ikuiset suosikit!



Mikä on sun lempi blogi? 
Jack the materialist & Vanity Clouds & Evil fate Eternity

Voisitko seurustella tytön kanssa?
Voisin, mutta en halua :) Mulla on Kari.

Tykkäätkö gerbiileistä?
Tykkään! Vaikka en itselleni ottaisikaan häkkieläintä, niin kaikki eläimet ovat kivoja :3

Mitä sullle tulee mieleen sanasta mauno?
Hylje..

Jos sulla olis minipossu, minkä niminen se olis?
Evelyn, Rosmariini, tai Pöpö.



Ootko ikinä koittanu syödä lusikallista kanelia?
En! Mun pitäis!

Mikä on sun lempi maa?
En oo kauheasti perehtynyt maantietoon, mutta Egyptiläisten kulttuuri kiehtoo mua!

Lempiohjelmasi kun olit pieni?
Kaukametsän pakolaiset, Prätkähiiret, Digimon! Ja tietenkin kaikki Disneyn elokuvat :3

Tuleeko sulle puhumaan "faneja"/lukijoita ulkomaailmassa kasvotusten?
Haha ei tuu :-D Saa tulla vetää hihasta jos uskaltaa!

Mikä on sun lempiharrastus/ajanviete?
Valokuvaus on suosikki! Myös dataaminen, tavaroiden järjestely (jotkut mieltävät tämän siivoamiseksi), drinkkien tekeminen (ja niiden juominen), autolla ajaminen ovat sydäntäni lähellä.

Mitä teet ennen kuin menet nukkumaan?
Mulla ei enää ole kauheasti nukkumaanmeno-rutiineja, mutta siis nää perus hampaiden harjaus, meikkien peseminen, iltapisu, tupakka ja lasi vettä. Makuuhuoneessa avaan ikkunaa (jopa näin talvella) ja laitan verhot kiinni ja kömmin vällyjen alle :3 Ei mitään erikoista.

Mitä mieltä oot merihevosista?
Ihania! Mulla oli joskus oikea (tosin kuivatettu..) merihevonen, sellainen rintaneula, jonka sain isältäni :3 Nyt se on hukkunut jonnekin :(


Mikä on sun lempieläin?
Kettu! :3

Tykkäätkö maidosta?
Tykkään, juon sitä janojuomana ennemmin kuin vettä.

Ootko hyvä enkussa?
Äh, en todellakaan. Kielipäätä mulla ei ole lainkaan :--(

Mikä oli sun lempiaine peruskoulussa? Entä inhokkiaine?
Lempiaine.. No tykkäsin tosi paljon mediasta (videokuvaus- ja elokuvakurssi!), vaikka siellä ei käsiteltykään kunnolla asioita. Myös äidinkieli oli lähellä mun sydäntä :') Terveystieto oli myös kivaa ja lukiossa pidin erityisesti psykologiasta.
Vihasin yläasteella liikuntaa ja matematiikkaa, vaikka opettajat olikin ihan parhautta!


Jos saisist valita, mihin maahan muuttaisit?
En muuttaisi välttämättä minnekään, täällä on hyvä.

Monta laukkua omistat? Millasia?
Suurin osa mun laukuista koostuu kangaskasseista, käteviä ja näppäröitä, jonne mahtuu paljonkin tavaraa tarpeen mukaan. Yks reppukin löytyy ja yks musta kangaslaukku Seppälästä. Yleensä kuitenkin kangaskassit on mun suosiossa!

Minne matkustaisit, jos saisit päättää minkä tahansa maan?
Italia!

Kerro vitsi, jolle naurat aina.  
Miksi turkulaiset lisäävät sipseihin suolaa? -Koska pussissa lukee “Pan suola”.

Turkulaismies katseli autokaupassa uutta Nissania. Myyjä esitteli auliisti autoa.
- Ja tämä tässä on liikkeemme ylpeys, autotekniikan viimeistä huutoa, se on Sunny.
Johon turkulainen hölmistyneenä:
- Jaa onk tää mun ny?

:'----D hulvatonta!

Kuvaile jotenkin sun huumorintajua. Minkälaiset vitsit iskee ja mitkä taas menevät jo mauttomuuksien puolelle?
Nauran kaikelle, ihan totta. Mua hävettää nauraa vauva-vitseille, mutta niin mä teen. Kuivat vitsit ovat parhaimpia ja repeän kaikelle ihan huolella.

Miten tulet toimeen tosikkoihmisten kanssa?
Haha, oon itsekin aika tosikko välillä, joten eipä siinä kai mitään ongelmaa :D

Top 10-asiaa, mitkä saa ihokarvat pystyyn.
- paniikkikohtaus
- juusto
- luiden katkominen (esim. elokuvissa .__.)
- kynnen lohkeaminen
- hyttysen ininä
- märät sukat jalassa
- kivi/purkkaa kengänpohjassa
- oksentaminen
- paperiviilto
- hyvä musiikki!

5 kommenttia:

  1. Kaukametsän pakolaiset!!!!!!♥ Voi eii muhun iskee kans kaikki mahdollisimman ontuvat puujalat hyvin, ja nauroin tolle ekalle turkulaisvitsillekin :D Martti aina pyörittelee päätään ku mä keksin itse "tosihyviä" puujalkoja ja nauran niille jo ennen ku oon kertonu oivallukseni..

    Aww, kiitos maininnasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha turkulais-vitsit on parhautta :-D Vois salee ostaa jonkun vitsi-kirjan ja treenata vatsalihaksia nauramalla ;>

      Poista
  2. Umm, oot nii ihana :3 Ja yllättävän samanlainen, samoja piirteitä löytyy aika lailla! Ihanaa, kun tuommoisiin pikkukysymyksiin jaksat vastata noin "suuresti" (:Ja hei, märät sukat on perseestä! >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oww, kiitos! :> märät sukat on iyyy!

      Poista
  3. Oliko kaukometsän pakolaiset se missä oli niitä kettuja ja susia? Jos oli niin täältä löytyy myös toinen fani ;) Ps. Loistava kysymyspostaus!

    VastaaPoista

♥ puss