Friday




Oon jo kyllästynyt tähän vaaleaan tukkaan totaalisesti ja oon sitä mieltä että tää ei oo mun juttu. Vaalea ei sovi mulle, vaikka kuinka haluaisinkin. Oon ihastunut taas mustiin hiuksiin (toki jollain kivalla lisävärillä, esim1, esim2, esim3), mutta tiedän, että kyllästyn siihenkin ja turhaudun mustien hiuksien vaalentamiseen. Toisaalta, ei mustat hiukset mua edes pue, joten tyydyn johonkin parempaan ratkaisuun. Niin ja hiuksiakin pitäisi saksia, kuka uskaltaa tulla parturoimaan mun karvalakkia? Mulle pitäis antaa diapameja, jotta mun pehkon sais saksittua ilman, että mä puren ja huudan. Oon pahempi, kuin lapsi hammaslääkärissä..


Selvä kevään merkki on auringonvalon lisääntyminen, mutta:
 Missä kevät :-(




Ihanaa naistenpäivää kaikille tytösille! :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss