It's like I'm sleepwalking




Viikonloppuna mulla naksahti päässä ja totesin viimeinkin haluavani punaisesta tukasta eroon, joten Anttilan hiusvärihyllyn eteen juostiin kaverin kanssa pohtimaan, mikä niistä kaikista värisooseista mahtais pelottaa punaisen värin mun pehkosta pois. Ostin Schwarzkopfin Silver blondin ja totesin hiusten tuhoamisprosessin vaiheessa, ettei se putelli riitä mihinkään. Säästeliäästi ja pihistellen mentiin ja takajeejee jäi punaisenpinkiksi jättäen mielenkiintoa näihinkin karvoihin. Itse tykkään, vaikka peilikuva näyttääkin oudolta. Plussaa muuten Silver blondin pakkauksesta löytyneille kahdelle hiusnaamiolle, jotka taittaa keltaisuutta pois! Vielä pitäis käydä hakemassa hopeashampoota, ennen kuin muutan mieleni blondien suhteen, oon ruvennut jo kuolaamaan Cyberin sivuilta itselleni seuraavaa shokkiväriä..

Mitäs tykkäätte?


10 kommenttia:

  1. mä suosittelen Fudgen hopeeshampoota, en oo ikinä törmänny parempaan! Hintaahan tältä löytyy, mutta poisti multa täydellisesti keltasuuden :-) itse halusin hopeisen kuontalon ja annoin vain vaikuttaa hieman pidempään, niin johan tuli :-) tyvi tosin muuttui violetiksi, kun oli ihan valkonen melkein :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon suosinu aina Lorealin hopeashampoota, musta se on ollu kaikkein tehokkain :) Pitääki testata tuota Fudgea ens kerral!

      Poista
    2. pähkäilin four reasonin ja lorealin hopeeshampoon välillä, no otin halvemman koska mietin et en raaski ostaa lorealia, kun fourin sai puolet halvemmalla :-D no sinne meni se 8 euroa, en suosittele sitä, se ei tee mitään, muutakun mulle tuli ainakin karheemmat hiukset viel entisestään, mut joo, fudgeen oon ollu tyytyväinen, sitä kun ei tarvii kuuriluontosesti käyttää vaan tehoo ekalla kerralla :-) sitä myydään ainakin siinä kampissa (en muista sen nimee) mutta siinä on tiimari muistaakseni vieressä, se on siel pääs mis subi yms. ne on :-) ja sit samaa merkkiä on myös muotovaahtona! sitä en kyllä raaskinu enää ostaa ko makso 25 euroa D; se poistaa myös keltasuutta ja siin on samas lämpösuoja 200 asteeseen :-)

      Poista
    3. Joo oon kans aika pettynyt ollut tuohon four reasonin hopeashampooseen.. Kaikkea on tullut sillon aikoinaan testattua kun valkoiset hiukset oli :-D

      Poista
  2. Oi, kivalta näyttää c:

    Poistipa punaisen hyvin D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvin lähti veke! Oon itekin aika yllättynyt :3

      Poista
  3. Aivan ihana tukka, jopa parempi kuin kokopunainen ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta vähän tylsä, mut vaihtelu virkistää!

      Poista
  4. Ihan jäynä, mut odotan kyl enemmän sitä et mitä väriä meinaat seuraavaksi. :D Ja siis onhan toikin ihan hieno mut ite tykkään enemmän just kaikista shokkiväreistä. :3

    VastaaPoista

♥ puss