Should I sink or swim? Or simply disappear?
















Turha päivä. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, Verkkokaupasta ostetut Mountai Dew-juoma ja  Willy Wonka- ja Skittles-karkit maistui. Ostin kaupasta hyviä aamupalaleipiä. Myös uusi hampurilaiskastike oli ostamisen arvoista, kerrankin. Kissoilla on kiima-aika ja Polska mouruaa hulluna. Autossa tuli paha olo. Bring Me the Horizonin Sleepwalking-video pyörii taustalla, luukutan tätä biisiä jo kolmatta päivää putkeen. Myöskin And The Snake Start To Sing-biisi soi mun korvissa samalla kun tiskaan jo viikkoja tiskialtaassa lojuneita kahvikuppeja. Matkaoppaissa joku ostaa Turkista kymmenen virkkuukoukkua, en ymmärrä miksi. Huomenna on naistenpäivä, saisinkohan tänä vuonna ruusun ja pusun poskelle?




Tänään en ole oma itseni. 

Huomenna ehkä.



7 kommenttia:

  1. oh, onneks mulla on skittlessejä hyllyn päällä kaks purkkia, ostin lontoosta missä metsästin niitä lentokentällä kissojen ja koirien kanssa, koska tiesin, että niitä siellä on ja olihan niitä!<3 toista en oo raaskinu vielä avata, koska en oo mistään suomesta niitä löytänyt ja ajattelen jotenkin kierolla tavalla, että kun säästän tota, niin se muistuttaa mua lontoosta ja mun elämäni parhaimmasta viikosta, siitä et unelmat oikeesti voi toteutua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin Skittlesit Verkkokaupasta, näin jo kaukaa et HAA karkkihyllyl näyttää olevan jotain hyvää ja juoksin pää kolmantena jalkana namujen luo♥ Vaikka en karkkeja syökään, niin kyllä noi on niin hyviä ;__;♥

      Poista
    2. harmi että niitä on tommosina pieninä pusseina vaan :-( lontoossaki näin pieniä pusseja joka pikku kojussa, sitten ostin niitä sinisiä m&m karkkei nom <3 ne on parhaita mitä oon ikinä niistä syöny, vielä kun niitä tulis tänne suomeen asti ni olisin onnellinen 8) mää oon varmaa saanu sunki karkit sit elämääni, voisin vetää överi paljon karkkii, onneks en liho vaikka vähän söisinki D; ja onneks on sit kausii millon en syö yhtään :-D

      Poista
  2. oivoi mitkä lapsuusfiilarit, Skitlessejä!! rakastin ja rakastan niitä edelleen ja jo muksuna <3 oivoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nomnom, täsä mä niitä mussutan! :3 lällällää

      Poista

♥ puss