50 faktaa

01 Oon todella huono shoppailija
02 En välitä syödä karkkeja, tai ylipäätään mitään kauhean makeaa
03 Halusin pienenä Tiimarin myyjäksi (:D)
04 Haaveilen retkestä ulkoavaruuteen, vaikkakin se pelottaa
05 Teen listoja, oon järjestelmällinen ja aikataulu-natsi
06 Hattara ja popcorn on parasta
07 Haluaisin uusia lävistyksiä ja vielä enemmän uusia leimoja!
08 Seuraan säännöllisesti salkkareita, modern familya, big bang theorya ja walking deadia. myös suomalaiset hömmpäohjelmat kuuluvat mun tv-suosikkeihin
09 En ole allerginen millekään
10 En ole nirso ruuan suhteen

11 Poltin ennen punaista tupakkia, nykyään vihreää
12 Oma koti on mun turvapaikka ja samalla vankila
13 Rakastan mun sänkyä
14 Oon kofeiiniriippuvainen
15 Leikkauksen jälkeen mun elämä on muuttunut täysin
16 Mulla on harvoin krapulaa, mutta sitten kun se sattuu tulemaan, niin olo on kuin kuolemaantuomitulla
17 Haluaisin maistaa matoja, heinäsirkkoja ja kaikkia ötököitä!
18 En ole juossut 9 vuoteen sattuneista syistä
19 9/11-iskut kiehtoo mua, samoin Titanicin kohtalo
20 Seuraan paljon dokumentteja
21 Oon huono pyytämään anteeksi
22 Lempivärejäni ovat violetti, turkoosi ja harmaa
23 Steampunk-tyyli kiehtoo mua
24 Kissat on mun elämäni valo
25 Ollaan oltu Karin kanssa yhdessä 1v 8kk :3
26 Haaveilen Lontoosta jatkuvasti, haluan takaisin sinne
27 En pysty juomaan hiilihappoisia juomia nopeasti
28 .. varsinkaan hiilihapotettuja alkoholi-juomia pyrin välttämään närästyksen takia
29 Tunnen oloni vanhaksi
30 Yritän saada elämäni järjestykseen ja voittaa taistelun mun masennusta vastaan


31 hauskat kotivideot ovat parasta viihdettä tylsään perjantai-iltaan
32 Haluaisin oman corgin
33 Oon aina ollut kiinnostunut psykologiasta ja halusin joskus mennä yliopistoon lukemaan sitä
34 En osaa röyhtäistä kunnolla
35 Oon kauhea siivoushullu, tykkään pestä pyykkiä, imuroida, luututa, siistiä paikkoja
36 .. ja oon kauheen innoissani, kun saadaan pian uus tiskikone!
37 Pyrin välttämään ihmissuhdedraamoja
38 Mulla on kauhea Turku-ikävä!
39 Juon rasvatonta maitoa, redbullia, cokis zeroa, vissyä
40 Alkoholijuomista marianne ja shotit ovat mun ikisuosikkeja


41 Mulla on ihan liikaa muumimukeja
42 Nään joka yö unia, jotka ovat ihan outoja....
43 Tykkään tutustua uusiin ihmisiin, vaikka se onkin mulle vaikeaa
44 Mulle on tehty kotioloissa 8 lävistystä, liikkeessä 6
45 Ens viikolla alkavassa HelsINK-ohjelman Lassi lävisti mun kielen ja Karin bridgen, aika veijari jätkä! 
46 Välillä musta vielä tuntuu, ettei musta tuu kunnon kansalaista
47 Oon saanut kaks merkintää alkoholin hallussapidosta alaikäisenä, joista kumpikin oli väärinkäsitys (:-D)
48 Pikku Britannian sketsit piristävät aina
49 En osaa kävellä korkokengillä
50 Ootan innoissani ens kuun BMTH:n keikkaa!

5 kommenttia:

  1. Oumaikaad pääsikkö siis iha kameroide etee helsink ohjelmassa!! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öh, en :D Lassi työskenteli ennen Duck's Tattoossa, joka oli ennen kantapaikka juurikin kyseisen lävistäjä-Lassin takia. Eipä oo enää :<

      Poista
    2. Ookoo ymmärsin sit ilmeisesti täysin väärin :/

      Poista
  2. Ois siisti bongaa sut tuolt bmth keikalta :-D

    VastaaPoista

♥ puss