Pikku-Jonsu

Löysin valokuva-albumeista muutamat pikku-Jonsu kuvat ja vihdoinkin skannerin toimiessa oli pakko jakaa nää teidän kanssa :D Ihan vauva-kuvia ette nyt saa ihmetellä, kun suurin osa niistä lojuu äidin nurkissa Turussa.

Huomasin muuten, että melkein jokaisessa kuvassa mulla on mukana jokin elukka, haha. Huomaa kuinka paljon tykkääsin jo pienenä eläimistä! Oon ollut myös todella kuvauksellinen pienenä.



Vuosi 1998, meikäpoika ekalla luokalla ja Pipsa-vauvan ensimmäiset päivät uudessa kodissa. Oon näemmä ollut muotitietoinen jo lapsena :'D


Seikkailin perheen kanssa samana vuonna myös perheen kanssa Bulgariassa ja haaveilin omasta liskosta. Hienot on lavasteet! 



Vuosi 2000, jos oikein muistan. Espanjassa tapasin värikkäitä tipuja!




Vuosi 1999. Tämä rapistunut kuva on matkannut mun mukana aina, niin kauan kuin muistan. Kuva on mulle tosi tärkeä, koska Pipsa-koira menehtyi pian kuvanoton jälkeen. Upeat tapetit, tyylikäs sohva ja kukkia päässä, jotka halusin repiä irti. Toimin äidin ja isäpuolen häissä morsiusneitona ja äiti välttämättä halusi mulle kiharoita ja rehuja hiuksiin kiinni.

Näytänkö edelleen samalta vai onko edes jonkinlaista muutosta tapahtunut?

10 kommenttia:

  1. Voi miten sulonen pikkutyttö oot ollut :3

    VastaaPoista
  2. meil on tismalleen sama sohva kuin tossa viimesessä kuvassa :D ollaan ihan sisustusmuodin aallonharjalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Muistan, että toi sohva oli hemmetin epämukava XD Onneks se on jo kaatopaikalla.

      Poista
  3. no jotain muutosta näkyy kyllä :D! mitä tuolle koiralle oikein kävi? :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pipsa menehtyi ruokatorven laajentumaan :<

      Poista
  4. Hihi ihana ku sulla on kans suunnilleen joka kuvassa joku hiuskoriste päässä (lettejä, helmiä, pantoja...) :'D Tuo yks tipu puree sua sormesta!!

    Mut minä en kyllä tunnistais sua näistä jos en tietäs, ja tietäenkin joudun vähän haeskelemaan yhtäläisyyksiä.

    Voi Pipsa-vauvaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha äiti tunki mun päähän kaikkia koristeita, enkä tykännyt niistä yhtään XD Pantaa käytin, kun kasvatin etutukkaa pois!

      En kyllä itsekään tunnista itteäni näistä kuvista, mutta nenä on samalainen kuin ennenkin :--D

      Poista
  5. Nyt tiedämme miksi sussa on kameleontin vikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kidutettiin selvästi lapsena.. Katto ny noita härpäkkeitä mun päässä!

      Poista

♥ puss