TIISTAI











Pääsiäinen meni, onneksi. Monella varmaan oli mukava ja munarikas pääsiäinen, mutta mulle pääsiäinen on vaan synkkiä muistoja täynnä, enkä sen vuoksi välitäkään kyseisestä pyhästä. Parin päivän päästä tulee kolme vuotta siskoni kuolemasta, enkä ole koskaan tähän aikaan vuodesta iloisilla mielillä. Pääsiäinen kuvottaa, inhottaa, ahdistaa ja tuo kaikki ikävät muistot mieleen. Asiasta on edelleen vaikea puhua, vaikka annankin toisen vaikutelman.

___________________________________________________________________________________________________________


Herättiin Karin kanssa kolmelta yöllä (okei unirytmi ei oo ihan kunnossa) ja lähdettiinkin aamutuimaan Jätkäsaaren Verkkokauppaan shoppaamaan Karille uutta pelihiirtä, ettei sen tarvitse ryöstää mun hiirtä joka päivä. Tämänkin huvin tarjosi Kela, kiitos tästä.
Sain myös itselleni hiusväriä ja pääsin eroon viimeisistäkin pinegreenin jämistä. Tuli kauhea ikävä punaista tukkaa, joten.. Tällä kertaa hiusten muodonmuutos ei onnistunut odotetusti. Värjäsin hiukset tosiaan blondiksi huomisen työhaastattelun vuoksi, eihän kukaan mua töihin ota, jos mulla on mintunvihreä tukka, joka on kulahtanut merileväoksennus. 

Hääräsin myös tänään viimeistekin ennakkotehtävät valmiiksi ja ne odottavat vielä tulostamistaan. Huomenna pitäisi palauttaa ne, joten jännittää, ehdinkö suorittaa tämän mission loppuun asti. Tuntuu, että mulla on nykyään kauhea kiire joka paikkaan, vaikka oikeesti en tee mitään. Nytkin istun tässä koneella miettien, mitä seuraavaks tekisin. Ainiin, uuni on päällä, vois tehdä pizzaa. Kari on vallannut telkkarin, joten tyydyn vielä hetken ajan tietokoneen ruudun tuijottamiseen.

PS. Voin taas todeta, että meijän Polska on aika vekkuli. Hemmetin ovela kissa. Aamu alkoi, kun kyseinen veijari rapisteli pyykkikorissa ja kaiken kukkuraksi pissi sinne mun valvovan silmän alla. Perkule! Onneksi sentään likaisten vaatteiden päälle tällä kertaa, viimeksi mielenosoitus-pissit päätyi meidän sänkyyn..

PPS. Miks musta tuntuu, että ketään ei kiinnosta.

6 kommenttia:

  1. 'PPPS. Battery Jungled on pahaa' :------D

    VastaaPoista
  2. Ihailen älyttömästi sun kuvias :3 & pääsiäinen on pepusta, vaikkei mulla noin personal reasonii ookkaan... voimia sulle ♥

    VastaaPoista

♥ puss