Turhanpäiväinen video + idiootti värjäsi taas hiuksensa


Tässä pientä videopätkää turhista asioista. Videosta voi bongata tän kevään kaikki hiusvärit mitä mulla on tähän asti ollut! Aika turha tieto. Ja aika turha video, mutta tylsyyden iskiessä en parempaakaan keksinyt. Onko tää ihan idiotismia vai haluatteko tällaisia lisää?

Värjäsin tänään tukan. Tuliko yllätyksenä? Ei varmaan. Entä värivalinta? Tuskin. Palauduin tuttuun ja turvalliseen punaiseen, ahh, on kotoisa olo. Tällä kertaa tästä punaisesta tuli entistäkin kirkkaampi, koska värinpoisto sai mun hiukset entistäkin vaaleammaksi (no shit sherlock) ja tykkään todella paljon. En tuntenut oloani mukavaksi vaaleissa hiuksissa, vaikka pari päivää niiden kanssa hihhuloinkin kylillä. Se ei vaan oo mun juttu pidemmän päälle. Ehkä jossain välissä kerään rohkeuteni ja uskaltaudun lisäämään tähän punaiseen pehkoon muutakin väriä, mutta sen näkee sitten, uskallanko.

Aloitin muutama päivä sitten  venyttää taas vasenta korvaa 8mm:stä, kun on tuo venytys-projekti jäänyt vähän taka-alalle. Nyt se on jo 12mm ja sain siihen tungettua tunnelin! Yllättävän nopeasti se meni, vaikka alkukankeutta olikin (vaseliini tietty avittaa mukavasti). Löysin myös yhtenä päivänä lävistysneuloja ja pistin itseäni kolmesti korvanlehteen, ai että, miksen oo aiemmin tehnyt tätä? Oon niin herkkä korvista, että kyllä nuo kirpas mukavasti ja vertakin tais vähän valuttaa. Mutta onneksi sain nyt edes pari uutta lävistystä tähän suurimpaan lävistyskuumeeseen :)

Aamulla mulla oli työhaastattelu, ja ihme kyllä, mua ei jännittänyt ollenkaan. Olin tosi itsevarmana ja tuntui, että koko haastattelutilaisuus meni tosi hyvin nappiin. Siistiä! Kotiin päästyäni Karillekin tarjoutui tilaisuus työhaastatteluun, upeeta. Voin sanoa, että on ollut tosi hyvä päivä!
Lisäksi vielä sain palautettua AMK:n ennakkotehtävät juuri ja juuri ajoissa hakutoimistolle, jossa oli ihmisiä ihan pipona (haha ihanaa, etten ollut ainoa, jonka ennakkotehtävät jäi vähän viime tinkaan..), jonoa kertyi ulos asti. Aika hektinen päivä kokonaisuudessaan, mutta varsin mukava kaikenkaikkiaan, vaikka kiirettä onkin pitänyt.

Oon innostunut yhtäkkiä piirtämisestä ihan hulluna ja oon monet yöt valvonut aamuun asti pelkästään luonnostelemalla, harjoittelemalla ja tutkimalla osaamisaluettani. Ja ei, en ole hyvä piirtäjä, tiedän sen itsekin. En valehtele, jos sanon, että viimeksi piirsin yläasteen kuviksen tunneilla. Siitä on pitkä aika. Vuosia. Ehkä alan taas innostua ja alan kehittämään itseäni tässä jutussa, vaikka se olisikin vaikeaa ja turhauttavaa.

31 kommenttia:

  1. tee ihmees noit videoita lisää niitä on kiva kattoo! ooon joskus itekki miettiny et vois tehä samantyylisen mut en oo koskaa saanu aikaseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kamera vaan mukaan kaikkialle ja videokuvaus käyntiin! :)

      Poista
  2. Oi osaathan sinä piirtää, noi on tosi hienoja :O Ihanan näkösiä noi pikkuölliäiset joita on ylimmässä ja alimmassa rivissä :3

    Ja lisää videoita vaan! Hihi mulle tuli ton musiikin ja nopeutuksien takia sellanen fiilis että oot pikku tonttu joka seikkailee ympäriinsä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuölliäiset :-D Ne on mun tavaramerkki!

      Haha "Kääpiötontun seikkailut" vois olla seuraava video :'D

      Poista
  3. lisää videoi vaa :3 ja tosi on, et toi punanen pukee sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisää videoita tulossa! :) punanen on se mun juttu!

      Poista
  4. Ei vitsi, nuo piirroksethan on aivan upeita D:

    VastaaPoista
  5. Upeita noi piirrustukset ja oot tosi kaunis! Mut mun mielestä piirrät liian tummaks kulmat, vähän vaaleemmat vois sopii paremmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw kiitos :3
      Mulla ei oo kun musta kulmakynä :< olis kyl tarkoitus ostaa joku vaaleampi, mut en oo vaan saanu aikaiseksi!

      Poista
  6. perkele, ai että "huono piirtäjä"?? WAU sanon minä! oon ihan kade ;_____; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitämitä :D Kiva, jos joku tykkää! Oon kauhean kriittinen itseäni kohtaan ja näen noissa hirveästi paranneltavaa :<

      Poista
  7. Sullakin on toi "Pee in your pants keeps you warm only for a while"-paita! Mullakin on se, se on ihana :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo! :D Vanha kuin kamelin pieru ja ostettu Seppälän miesten osastolta!

      Poista
  8. Tiiätkö artistia nimeltä ELECTRICPOPPERS?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, joskus taisin seurata kyseisen henkilön blogia, mutta vissiin poisti sen :c

      Poista
    2. Okei, mielenkiintoista. Kysyin vain, koska noi doodlet näyttää hyvin samalle kuin sen tyypin doodlet.
      Ja voin nyt tässä paljastaa, että mä oon se tyyppi terveppä terve vaan haha :D
      Mielenkiinnosta kysyn, että mitä niistä blogia seurasit? D:

      Poista
    3. Hurjaa, se olet sä! Anteeksi kopiointi, jos tota voi siksi sanoa? .__. Löysin netistä tuollaisia kuvia ja harjoittelin niiden rustaamista mutta jätän ton piirtämisen vain niille jotka sen osaa :D Öääh, taisi olla vuosi 2007 tai 2008, en yhtään muista blogin nimeä .__. Mutta kauan on aikaa siitä.

      Poista
    4. EHKÄ! En tiedä olenko :D Mutta jos nimi kuulostaa tutulle, niin voisi luulla. Pieni on maailma.
      Se näyttää kopioinnilta kun katsoo ja tunnistin heti "oman kädenjäljen", varsinkin toi banaani viiksillä, kasetti ja yksi pupuista näyttää niin tutulle. Mutta enhän mä koskaan voi olla varma mitä kuvia oot katsonu ja harjotellu. Oon joutunu ite käsittelee niitä, jotka on piirtäny suoraan multa ja sit väittäny omakseen. Myönnän, että vedän ihan sairaat pultit niistä, totta kai. Jos on suoraan nähtävissä mistä on piirtäny, eihän se ole oikein. Ite yrittää tehdä nimeä ja sitten porukka kopsaa vaan suoraan, oikaisee. Itse näkee sen kaiken vaivan kuitenkin ja yrittää tehdä omaa juttua :/
      Oisko blogin nimi ollu HELLO BOOMBOX? :D (noloa jos ei, sitten se en oo minä haha)

      Poista
    5. Hello boombox! se se oli :D Ymmärrän kyllä tuon, eihän se ole kivaa kun näkee oman työnsä kopiointeja, tietenkään. Kurjaahan se on, ei voi muuta sanoa. Voin kyllä poistaa nuo kuvat jos vain haluat? :>

      Poista
    6. Jaa, olin sitten käyny kommentoimassa Youtube profiilista :D Hitto näitä. No kommentoin nyt uudestaan:
      VOI VITJA! Vähän hei siistiä että seurasit mun blogia silloin! Oon ihan woooah. Oon monta kertaa lopettanu ja alottanu uusiks blogeja. Siirryin nyt sitten vbloggailemaan!
      Ei haittaa ne kuvat kun sanoit ihan avoimesti, että harjoittelit vain. NO HÄTÄ!

      Poista
    7. Joo, sun blogi oli ensimmäisiä joita seurailin! :D Vähän siistiä! Muistelen vain että ihailin sun hiuksia silloin valtavasti ;w; Uuh. Hei vau, mikä sun youtube-kanava on! :D Meenpäs heti stalkkeroimaan ja tilaamaan sut!

      Poista
    8. Joo mä arvasin, että se tukka oli se juttu :D Kävin kerran kattoo niitä sen ajan kuvia, kun ne jää Googleen muistiin. (onneks menin, sain ne lukkojen taakse piiloon) Mua harmittaa ihan sikana kun menin leikkaamaan tukan, tykkäsin ihan sikana siitä itekkin! JA SE OLI PITKÄ. Kattelen niitä kuvia kaiholla edelleen :D
      http://www.youtube.com/ELECTRICPOPPERS on minun kanava. Puhun rallienkkua, koska mun seuraajat on ulkomailta. Täällä Suomessa kukaan ei välitä mun töistä ja muista XD Ja kiitos, arvostan!

      Poista
    9. Hahaa kävin tilaamassa >:) Jään mielenkiinnolla seuraamaan videoitasi!
      Ja hei onneks tukka on uusiutuva luonnonvara ja pidennykset auttavat luomaan illuusion pitkästä tukasta ♥

      Poista
    10. Tilasin sinut myös :D Toivottavasti ei haittaa ku yritän vääntää Suomi murteella enkkua... Mua ekaks hävetti ihan hirveesti puhua silleen, mutta oli melkeimpä pakko yrittää kun tekstitys vie hirveesti aikaa. Porukka sitten oli sitä mieltä, että kyllä siitä selvää saa niin annoin mennä. Oikeestaan ihan hyvä, ite ainakin nään kehitystä jo puheessa!
      No joo totta! :D Mä vaan haluisin ihan oman, vaikka mietinkin mustia klipsejä....

      Poista
    11. Ei haittaa, päinvastoin! :D Suloisen kuuloista enkkua vedät ja ymmärtää hyvin mitä selostat :)
      Noi klipsipidennykset on ollut mulle pahanpäivän pelastus, ja nyt kun mulla on taas musta tukka, voin käyttää mustia pidennyksiä, jotka eivät kauheasti tuo lisäpituutta mutta tuuheutta senkin edestä :3

      Poista
    12. Aww no hyvä :D Pääasia, että saa selvää. Varmaa moni nauraa ruudun takana haha.
      Mä voisin ostaa feikkitukkaa, mut se sit varmaan näyttääkin sille? :/ Suolanen hinta yli 70e pistää tukkaan...

      Poista
    13. Mulla on ihan aitoa hiusta noi ja maksoi cyberistä hommatessani sen 70€ :) pystyy lämpökäsittelee ja ei näytä mitenkään feikille. Suosittelen! :3

      Poista
    14. Sieltä kattelinkin ja heitin sen summan XD Siks mietin feikkejä, ku toi on niin kallista. Ois kyllä kiva... tai jos hommais vaaleet ja värjäis samanväriseks kuin oma tukka! Ois kyllä niin hieno. Joku musta ja vaalee raita sekaan niin nam :P Pitää miettiä... Jos säästäis vaikka rahaa niihin!

      Poista
    15. Oon ainakin ite ollut tyytyväinen noihin cyberin pidennyksiin, vaikka aika suolaiset hinnat ovatkin :D Mutta monta vuotta ovat kestäneet kuitenkin käytössä :) Itse ostin aiemmin vaaleeta tukkaa ja jonka värjäsin sitten punaiseksi ja oih, ne oli niin kivat! :3

      Poista
    16. No pistetään korvan taakse! :) Ja toki jos kirpparilla joku möis settiä halvemmalla niin en pistäis pahakseni. Ilman kirppuja kiitos XD

      Poista

♥ puss