HIENO HATTU HERMANNI





Täs mä leveilen mun uudella lätsällä, jonka ryöväsin pikkuveljeltä Turku-reissun aikana. Heha, oikeesti se lahjoitti mulle ton Thaimaasta ostetun hatun, koska sillä on noita ihan tolkuton määrä. Vaikka toi onkin just ja just mun päähän sopiva niin kyllä se kelpaa tähän hätään! Ei toi mikään kummonen oo mut tykkään :3 Ehkä pian hankin ton kaveriks tän yksilön, jota oon kuolannut jo jonkin aikaa.
Paita on muuten Carlingsilta alennusrekistä! Aika huikeeta, sillä en koskaan löydä siitä puljusta mitään, varsinkaan alelaarista. Uudet vaatteet tekevät musta hetkeks aikaa onnellisen.

Kohta aletaan Karin kanssa syömään uusia perunoita ja vähän hevosen lihaa (nom!) ja illalla katsotaan vähän lätkää. Mikään suuri jääkiekon ystävä en oo, mutta kyllä mä MM-kisoi välillä seurailen, vaikken mitään ymmärräkään koko pelistä. Ehkä pari minttukaakao-drinkkiä tekee siitäkin pelistä mielenkiintoisemman.

4 kommenttia:

  1. Onks sulla oikeesti noin punaset hiukset vai shopattu? :D Sori jos törkee kysymys, mut en saa mitenkään omia hiuksia "hehkumaan" punaisina vaikka mitä Colormaskeja etc yritän tunkea päähän /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D Anteeks, nauratti tää kommentti. Siis joo, mun tukka on oikeesti noin kirkas enkä käytä mitään värimaskeja :) Mulla on niin vaalea pohja tolle punaiselle niin se on siks noin kirkkaan värinen. Ja käytän vaan shokkivärejä värjäyksessä, kun ne ei kuluta hiusta :>

      Poista
  2. Upeet noi sun hiukset!

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ puss