Sunny Day

Oon laiskotellut viime päivinä oikein urakalla, vaikka olis voinut tehdä jotain hyödyllistäkin. Kari päätti naulata mut sohvan nurkkaan kiinni kolmeksi päiväksi katsomaan Digimon Zero Two-tuottista ja päätösjaksossa meinasin pillittää kuin pikkulapsi. On se vaan niin paras sarja, huh huh. Youtube auki, kone kiinni telkkariin ja siinä sitä taas oltiin, ja tv-ruutua tapitettiin silmä kovana. Oisin toki aiemminkin voinut postata, mutta en malttanut, eikä oo ollut oikein inspiraatiota.

Ulkona sen sijaan on jo alkanut kunnolla kevät ja naapurikin on aloittanut keväsiivouksen meidän pihapiirissä. Ei enää soraisia lumikasoja tai baarikansan aiheuttamia roskia, jes! Joku päivä vois jopa jaksaa raahautua ulos kuvailemaan ja nauttimaan ensimmäisistä kunnollisista keväpäivistä. Oon jo uskaltanut luopua talvitakistani ja nahkatakillakin alkaa tulemaan jo liian kuuma, joten hupparilinjalla mennään. Toivottavasti kelit lämpenee edelleen, ettei tarvitse harkita takin raahaamista mukanaan.





Tänään pyhitin päivän itselleni ja tietokoneelle, hurr. Kesän ensimmäiset jäätelöt pääsivät hyviin suihin ja parvekkeelle porotti lämmin kevätaurinko. Myös kameran akku pääsi pitkästä aikaa lataukseen siksi aikaa kun pyyhin kaikista objektiiveista pölyt. Parvekkeella testailin Sigman 70-300mm putkea ja ihmettelen taas itsekseni, kuinka hyvä noinkin halpa objektiivi voikaan olla. Pitäisi ulkoiluttaa sitä useammin. Myös Canonin 50mm joutui uhriksi, kun kuvailin väsynyttä Polskaa. Oon vähän pettynyt tuohon 50mm:seen, vaikka eihän se paljoa maksanutkaan. Automaattitarkennus ei oo koskaan tuntunut toimivan siinä kunnolla, mutta mitäs pienistä.







Perjantaina jännäillään taas tv:n äärellä Suomi-Venäjä-peliä ja ollaan jännäkakat housuissa. Vaikken mikään jäkis-fani olekaan niin kyllä niitä Suomen poikia pitää kannustaa. Tekee mieli itsekin tunkea luistimet jalkaan ja lähteä luistelemaan sen kiekon perässä haha! Harmittaa tosin Suomi-USA-pelin tulos, poikien kanssa surkuteltiin USA:n voittoa, buu. 


Ja ihan näin meidän kesken, oon huomannut mun inspiraation olleen hukassa jo jonkin aikaa (liekö sitten kevätmasennus vai mitä), ja tuntuu, ettei mikään luonnistu millään tavalla. Vaikka oonkin saanut unirytmin edes jollain tavalla kuntoon (nukkumaan ennen 23:30 ja herätys viimeistään 9:00!), niin kaikki asiat tuppaavat valahtamaan käsiin. Oon jopa harkinnut tosissani lopettavan blogin ylläpitämisen, kun tuntuu, että jauhan aina samoista asioista ja mikään ei tunnu riittävän. Haha oon aina niin itsekriittinen ja asetan ittelleni liian korkeet tavoitteet, mutta minkäs teet. Aina pitäisi olla niin täydellinen. Mut hei, tämmösii fiiliksii mulla, mitenkäs teillä?

11 kommenttia:


  1. Älä vaan lopeta! :D Tai siis kun tää on yksi mun lempiblogeista ja tosta edellisestä postauksessa oli ainakin mulle aloittelevana bloggaajana hyötyä! Mun mielestä sulla on kivoja postauksia; ei vaan sellasta peruspäivähöpinää :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos! ♥ Hyvä että oli ees jotain hyötyä edellisestä postauksesta, vaikka tarkoitus olikin vaan purkaa ylimääräistä aggressiota :) Harkitsen kyllä tarkkaan blogin lopettamista ja näillä näkymin en vielä ainakaan lopeta!

      Poista
  2. Noyyy älä lopeta blogin pitämistä! :( Tää on ehdottomasti mun suosikkiblogi ja masentuisin jos näin kävisi. Ja hei, ehkä tuo kevätmasennus menee sulta ohi, kunhan kesään päästään. Ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä :-D Jajoo, tiedät varmasti nämä asiat itekki kokeneena bloggaajana, mutta varmasti kaikilla on välillä semmosia hetkiä ettei oo mitää kirjotettavaa ja koko bloggaaminen tuntuu vaan turhalta.

    Muttajoo, tietenkään en voi määrätä sua. Tee niinku ittestäs tuntuu parhaalta :)

    Ps. Sul on kyl ihanan tuuheat ja kiiltävät hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos tästä :3♥ Mulla on joka vuosi tällainen turha kevätmasis enkä edes tiedä miksi, mutta eiköhän kaikki järjesty vielä parhain päin :)

      Haha tuuheat hiukset on mun tavaramerkki, kiitos tupeerauksen ja hiusvahan! Kiiltoa näissä ei kyllä valitettavasti ole omasta mielestäni :D

      Poista
  3. Eieiei, ei saa lopettaa, hyvä blogi ;___;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voivoivoi en ainakaan hetkeen lopeta ;__;♥

      Poista
  4. Ei ei ei, ei saa lopettaa! Tää on niin ihana blogi! Tykkään sun tavastas kirjottaa ja kuvistas, kaikan lisäksi oot ihan perkeleen nätti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihana kiitos :3 Haha mua ei ookaan ennen sanottu "perkeleen nätiksi", kiitos tästä ♥

      Poista
    2. Ole hyvä :) Ota toi ehdottomasti kohteliaisuuten, sillä multa tulee usein kehuja, joita on säestetty kirosanoilla :DD

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Joskus vain tuntuu siltä että pitäisi :<

      Poista

♥ puss