Ladotaan faktoja pöytään



Tervetuloa kaikille uusille lukijoille!
Mistä teitä oikein satelee, vaikka en edes postaile nykyään edes usein usein? Joka tapauksessa on kivaa, kun edes joku jaksaa tätä blogia lukea, vaikka on kausia, etten jaksa edes ajatella blogin ylläpitoa. Silti mä tässä tietokoneella hengailen päivät pitkät, mutta en saa mitään muuta aikaiseksi, kuin istua ja tuijottaa ruutua, vaikka asiaakin varmasti joskus olisikin. 

Nyt ei kuitenkaan ole mitään maailmaa mullistavaa tapahtunut hetkeen, oon ollut vaan duunissa, hengaillut kotona ja haaveillut Provinssiin lähdöstä. Tukka kaipaisi välittömästi värjäystä, nimittäin juurikasvu huutaa hoosiannaa ja tekee mun hiuksista likaisen näköset. En vaan kuitenkaan jaksa vaivautua kauppaan ostamaan hiusväriä saatika laittamaan sitä tappoainetta päähäni. Minkäs sille mahtaa, kun on niin laiskaperse.

Ajattelin uusia lukijoita ajatellen listata (taas) pieniä faktoja musta, 
joita en oo varmaan niin usein ottanut esiin (ai miten niin muka tylsää?). 

 Mulla on kaksi samannimistä mammaa, jotka ovat samanikäisiä ja asuvat samalla paikkakunnalla.

 Mun eno on mua kaksi vuotta nuorempi.

 En juo kaljaa, eli mulle on turha tarjota ohrapirtelöä :(


Tänä kesänä olen festaroinut jo 10. vuotta

 Mulla ei oo koskaan ollut yhdenillan juttuja, uskokaa tai älkää

 Omistan kaks järjestelmäkameraa (Canon EOS 600D & Nikon D40), polaroid-kameran, Canonin kaksi Ixus-pokkaria (en suosittele) ja viisi objektiivia. Lisäksi tietysti lisäsalama, kauko-ohjain, kaksi jalustaa ja heijastin.

 Vaikka oon aika lyhyt, mulla on iso jalka. Kengänkoko kengästä ja mallista riippuen on 39-41 ja mun sanotaankin kasvaneen maata pitkin.

 Oon käynyt Suomen suurinta yläastetta (terkut Raisioon!).

 Mulla ei oo yhtään serkkua, mutta serkkupuolia mulla on 9.

 Oon aina ollut keskiverto-oppilas koulussa.

 Osaan kaikki telkkarista tulevat mainokset ulkoa ja laulan mainosten lauluja Karille. Oon siis kai mainosten orja :<

 En tykkää ollenkaan kahvista, vaikka kuinka haluaisin.

 Oon heikkona sipseihin, poppareihin ja kaikkiin muihin pikkusuolaisiin.. Karkit ei uppoa meikäläiseen.

 Juon energiajuomia pelkästään niiden maun takia (mmm Redbull!).

 Oon oikeesti todella ujo ja mun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin :<

 Oon kaikkiruokainen, mutta en siedä juustoa lainkaan (nykyään Oltermanni on ok leivän päällä ja pizzan päälle kuuluu tietenkin juustoraastetta), enkä voi syödä nuudeleita, yöks :C

 Aloitin tupakoinnin 7-8 vuotta sitten, apua :--D Kestolemppari on Bonuksen vihreä (pahimmassa tapauksessa käy kyllä kaikki vihreät) ja Lucky Striken vihreä!

 Rakastan kebabia, hampurilaisia ja kaikkea mikä lihottaa, siks oonki vähä pulleapoika :<

 Mun lempieläin on lapsesta asti ollut kettu! Manaatitkin on söpöjä!

 Oon seurustellut viis kertaa, lyhin suhde kesti 3kk ja pisin 2 vuotta.

 Viidakon tähtöset, Salkkarit ja kaikki muut hömpät tv-sarjat on mulle huumetta.......

 Otin ensimmäisen tatuoinnin 18vuotiaana ja toisen 19vuotiaana. Kolmatta odotellessa.



 Moi kerään muumimukeja t. fanaattinen muumifani

 Vaikka yleisesti ottaen kuuntelen melko raskasta musiikkia (BMTH, Kätilöt, Deathstars) niin yltiöparas rakkausbändi on ikuisesti Mew!

 Oon soittanut monta vuotta kitaraa, mutta en oo pitkään aikaan jaksanut soitella. Kosketinsoittimet ois enemmän se mun juttu.

 Käytän piilareita lähes joka päivä, rikkinäisillä silmälaseilla (jotka on muuten korjattu kulmakorun banaanilla HAHA) ei voi lähteä ihmistenilmoille. Ennen käytin sinisiä ja vihreitä piilareita, mutta enää niitä ei valmisteta vahvuuksilla :<

★ Kävin tammikuussa leikkelemässä rintojani enkä ole katunut päätöstäni ollenkaan.

 Vaikka en ookaan mikään manga-anime-hörhö, niin Digimon on paras! Myös Beyblade (:DDDD), Neon Genesis Evangelion ja Death Note on suosikki-listoilla.


Mites muuten teidän kesä on alkanut?


4 kommenttia:

  1. Tämähän oli mielenkiintoista, ei olusia kannatakaan juoda :) Hienot neidit ei koske kaljaan.
    Itse tykkäsin joskus energiajuomista, mutta muutama kossubattery liikaa aiheutti ikuiset traumat, en siedä hajua enkä makua enää xD

    Saako udella oliko rinnoilla korjausleikkaus, pienennys vai suurennus? ihan utelias vain olen, en tuomitse :) Joskus haaveilin itse isommista tisseistä, mutta lihominen korjasi senkin ja now I'm happy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaljalla juotiin joskus ensimmäiset kännit ja sitä ryypättiin paljon. Nykyään menee vatsa sekaisin pelkästä oluen ajattelemisesta ja jos vahingossa otan huikan jonkun ohrajuomasta niin tulee kuolemadarra :<
      Oih mut kossubattery! Ja jekkubattery varsinkin, mmn :3♥

      Ja mulle tehtiin tammikuussa pienennysleikkaus :) Viis kokoa pieneni ja 1,5kg lähti. En toivo kellekään samaa kohtaloa.

      Poista
  2. Vika kuva on kaikista sulosin! Ja hyviä nää faktat, itekki tuppaan toistelemaan samoja asioita, jos vaikka jotkut uudet lukijat ei tiedäkkään niitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws kiitos! :> Yritin keksiä vähän erilaisia faktoja tällä kertaa, menihän siinä muutama päivä pohtiessa mut ainakin sai ajan kulumaan :-D

      Poista

♥ puss