Don't worry brothers, just sing!


Kuulin eilen suru-uutisia, nimittäin MEW LÄMPPÄÄ MUSEA ja mä en pääse kattomaan niitä! Meinasin heittää ruokalautasen eilen seinään, kun luin tästä uutisesta facebookista ja meinasin alkaa itkeä silmäni päästä samalla, kun Kari vaan nauraa vieressä mun fanityttöilyä ja kehotti mua keräämään itseni. Tää olis suurta herkkua nähdä mun lempipojat samana kesänä kahteen kertaan, mutta tuskin pääsen Olympiastadionille kuuntelemaan lempparibändiäni rahan takia. Ehkä ulkopuolelle kuuluis jotain, tai jos pääsis vaikka takaoven kautta livahtamaan sisään? Ehdotuksia otetaan vastaan, olen epätoivoinen! 


Vaikka en ookaan vielä rauhoittunut tuosta järkyttävästä uutisesta, niin oon silti iloinnut tulevaa viikonloppua ja listannut joka päivä ylös asioita, jotka mun pitää muistaa pakata matkaan. Turku kutsuu mua pitkästä aikaa ja pääsen nauttimaan parhaasta seurasta ja viettämään kunnolla tyttöjen kanssa viikonloppua. Vähän jännittää jo etukäteen, miten saadaan Jennan kanssa teltta pystyyn vai saadaanko edes. Kari sanoi, että teltta on helppo kasata, varsinkin se teltta missä mä yövyn. Tuskimpa, varmaan tuskaillaan niiden majojen kanssa monta tuntia tai sitten lahjotaan joku supermies kyhäämään majoituskankaat päämme päälle. 


Hain tänään mun ja Jennan liput (miks oon aina näiden kanssa niin myöhässä..) ja sain tommoset rumat Lippu.fi-liput vaikka siinä vieressä luki kissan kokoisilla kirjaimilla LIPPUPALVELU. Noh, kai noikin käyvät vaikka ovatkin rumat lipukkeet ja noita pitää kattella koko viikonlopun ajan. Oon lähes aina ostanut ittelleni Tiketin-lipun, mutta noi ylisuuret lippu.fi-lärpäkkeet ovat tyylikkäästä kaukana. Saa luvan kelvata, eiks niin Jenna? Eihän me kuolla nyt rumien lippujen takia?

Loppuun vielä puhki kulutetut Mewin biisit, joiden mukana hoilaan aina töissä kun kukaan ei kuule 






4 kommenttia:

  1. Itsekin suuntaan viikonloppuna ruisrockiin, ja suurimpana ongelmana on tosiaan se etten ole koskaan telttaa koonnut ja siitä saattaa tulla tosiaan vain jonkilainen epämääräinen mytty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha täällä päin on aivan sama vika :'D koskaan en muistaakseni ole telttaa koonnu. Mihin leirintään oot menossa? Tuupa ihmees moikkaa jos mut näät :3

      Poista
    2. siellä HK areenan vieressä olin, mut huomasin tän vastauksen vast nyt..
      mutjoo näin sut siellä ruissalossa 8)

      Poista
    3. Omg etkä tullu moikkaa! :'D Mä en nähny ketään tuttui siel, höh!

      Poista

♥ puss