REETU INDA HOUSE







Pieniä kuulumisia viime päiviltä. Mun Jägermeister-korut tipahti viime viikolla postiluukusta, oih miten oonkaan rakastunut noihin! Tilasin noi Ebaysta ittelleni synttärilahjaksi, kun muuta en oikein rahan lisäksi saanut. Paitsi kavereilta lahjakortin. Alkoon. Kyllä ne tietää, mistä mä tykkään ♥ Synttärijuhlista sen verran voin mainita, että ilta meni rattoisasti, kun Ama saapui Turusta ja Jenna tuli Porista kyläilemään. Booli maistui ja huomas jo alkuillasta, kuinka meistä on tullut vanhoja korppuja. 

Eilen alkoi se kauan odotettu Julkkis Big Brother (en myönnä, että odotin innolla sohvan nurkassa ensimmäisen BB-Extran alkamista......) ja voi luoja miten säälittäviä 'julkkiksia' sinne neljän seinän sisään on tungettu. Vähän XL-mallia, homo-kilpailun voittajaa, Hunksia ja tää neiti, jonka äiti osti tyttärelleen silikonit synttärilahjaksi. Haa haa, onko tämä nyt muka hauskaa? Ainoat, jotka oikeasti ovat julkkiksia, on Frederik ja Andy McCoy. Ainakin Andystä saan revittyä ittelleni huumoria vaikka hautaan asti, haha en voi kestää. 

Mun pitäisi jaksaa ottaa itteäni niskasta kiinni, koska syksy lähestyy uhkaavasti, ja kohta on jo joulu. Oon ruvennut hoilaamaan töissä joululauluja, pohtinut eri lahjaideoita lähimmäisille, miettinyt joulukinkkua ja kuusen hommaamista. Ja mitä vielä, mä en edes tykkää joulusta! Ehkä ne veronpalautukset sekä itsenäisyyspäivän vuoksi aiheutuva pidempi vapaa viikonloppu himottaa mua. Hihi. Baila baila.


12 kommenttia:

  1. Mistä ihmeestä sä löysit ebaysta nuo jekkukorut!? Oon jo pitkää yrittäny metsästää niitä sieltä mutta ihan turhaan ;__; Täydellinen joululahja (koska synttärit meni jo) poikaystävälle joka rakastaa jekkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oee pakko lisätä et viking linen sivuilta kuulemma saa vielä lippuja risteilylle jos oikeasti mukaan halajaa :3

      Poista
    2. http://stores.ebay.co.uk/fashionenvyshop tuolta ostin! :> Itekin oon odottanu jo jonkun tovin, että omaa kokoa on tullut myyntiin! Oon ollut super tyytyväinen näihin, tui <3

      Ääh, ja tuo Core cruise tuli tosi pahaan saumaan, millä saada suostuteltua poikaystävä mukaan täyteen ahdettuun laivaan? :'D

      Poista
  2. Itsekkin saan Andysta suurta huvia :D Äijä on vaan jotenkin niin lutunen ollessaan siellä se paha rokkipappa.. Ja iiihanat Jägermeisterit! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo Andy oikein taida ees tietää mihin on joutunut! :'D

      Poista
  3. haha, mä kanssa jo porukoilta kyselin, että jokos hommataan kinkku :DD ja joo tää 'julkkis bb' en tosiaan tienny et julkisuuden taso on laskenu niin alas, että sekin lasketaan julkkikseks kun on hommannu silarit.. Ja toinen paha on tää anu saagim. Saa varmaan sydänkohtauksen siellä ihmisten keskellä, kun pitää niitä niin rumina ja itteensä niin hirveen nättinä.. Toivottavasti Andy tai Frederik voittais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo BB oli vähän pettymys, kun sitä on hehkutettu monta kuukautta. Kamalia 7päivää-julkimoita, joista en ole kuullut edes koskaan. Ja Anu Saagim, voi luoja :'D Ei taida itekään olla meikit nassussa nättinä yötä päivää.

      Poista
    2. Luulin tosiaa että sinne menis jotain oikeita julkkiksia, vaikka no niitten nimet on ihmisten huulilla koko ajan ettei tarvii bbhen turvautua. Tän päivän lehestä luin ettei anun mies ees tienny et millon ne sinne taloon menee, ilta-sanomat oli kertonu sille, että

      Poista
    3. Anu on talossa 8D hitsin ipadi kun lopetti kirjottamisen! Niin ja hurjasti synttäri onnee hurjasti myöhässä c:

      Poista
    4. Haha siis mitä? :'D Iltalehti, tuo tärkeän tiedon välittäjä <3

      ja hei kiitos 8)

      Poista
  4. HAHAHA lahjakortti ALkoon! Vitsi miten kurkoja kavereita :D Mä sain 18-vuotislahjaks pojilta pinkin dildon... :D Ja Hello Kitty -mukin. Olin otettu kyllä niistäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, pojat päässy taas vauhtiin :'D Olin tosi iloinen tuosta lahjakortista, kun en muuta saanut. Ehkä 30€ saa Alkosta jonkun tosi superin pullon, joka tuo mulle paljon onnea :3

      Poista

♥ puss