Syysflunssa



Tää työviikko oli ihan kamala. Mulla alkoi tiistaina kamala flunssa kesken työpäivän ja olo oli kuin onkimadolla. Normaalisti tunnen heti aamulla herätessäni kipeän kurkun ja tukkoisen nenän, mutta tää pamahti ihan yhtäkkiä kesken töiden. Tiistai vielä meni, mutta keskiviikkona alkoi kurkkua kuumottaa vähän enemmän ja torstaina olinkin jo ihan puolikuollut zombie ja laahustin työkaverin perässä kuin vanha pummi. Eilen, perjantaina, mulla oli varattu töihintulotarkastus läheiselle lääkäriasemalle 8:30, mutta sitä ennen piti mennä tekemään muutamat aamutyöt ja ottamaan lisää kuolemaa. Mulle sanottiin, että ne ottaa multa verikokeet tms, eli en saa syödä enkä juoda ennen lääkäriä mitään. Ja vitut, minähän vedin aamulla teetä ja napsin mynthoneja kuin karkkia, koska kurkku oli niin tulessa ettei mitään rajaa. Yskäkin alkoi olemaan sitä luokkaa, että köhin sisuskaluni ulos ja oksennan kohta jonkin eliön itsestäni pois. Työkaveri totes mulle ennen lääkäriaikaa, että 'ota nyt sitä saikkua, et sä kipeenä voi töihin jäädä', mutta vastustin. Hyvin pärjäsin loppupäivän töissä ilman kummempia ongelmia, mitä nyt välillä vähän väsytti ja veto oli pois. Tässä taas näkee, kuinka lojaali työntekijä olenkaan, ah mikä itsekehu  Olisi ehkä kuitenkin pitänyt ottaa sitä saikkua..











Vielä tässä yritän sairastaa syysflunssaa pois, mikä on hyvä näin viikonloppuna. Muutaman päivän sairastelu ei ole ollut ollenkaan nautittavaa, ja varsinkaan kun sitä ei ole ehtinyt nukkua pois töiden takia. Nyt mulla on aikaa juoda mustikkamuffinssi-teetä ja lämmintä kaakaota viltin alla ja katsoa hömppä-sarjoja läppäriltä. Ihana viikonloppu, tätä on odotettu.

Kuten varmaan tiedätte (tai ainakin suurin osa tietää), tiistaina julkaistiin peli, jota Kari pelaa taukoamatta. Olen nyt virallisesti GTA V-leski. Eikä se mua haittaa, pelatkoon rauhassa mun puolesta jos tahtoo. Mitä sivusilmällä tuota peliä oon katsellut, se näyttää mun silmiin ihan samanlaiselta kuin edellisetkin. Itse en vaan tuollaisista peleistä perusta, mutta kukin tyylillään! Itse keskityn nyt Ruutu.fi:n tarjontaan, syön (prinssi)nakkikastiketta ja nautin syksyn tuomasta tunteesta. Ikean tuoksukynttilät ovat parhautta.


4 kommenttia:

  1. Täällä kans yks GTA leski :D Vaikka eipä tuo nyt onneksi ihan koko aikaa oo pelannu. Mää en vaan pysty käsittään mikä siinä pelissä on niin hienoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tervetuloa kerhoon! :-D Ei täälläkään sentään muutamaa tuntia pidempään päivässä pelata, luojan kiitos. Ehkä meijän ei tarvitse ymmärtää noiden pelien tarkoitusta, itseäni ei ainakaan kiinnosta :D

      Poista
  2. Hahaa, meillä tuon gta'n kans on toisinpäin! Minä pelaan hullunkiilto silmissä ja ukko istuu vieressä, että saisko hänkin välillä kokeilla... :'D

    VastaaPoista

♥ puss