VIIKONLOPPU

Käytän tilanteen hyödyksi, kun näppäimistö toimii ainakin väliaikaisesti! Jes!

Onnea on suklaalevy, villasukat ja uudet The Big Bang Theory-jaksot. Oon todella yllättynyt 7. tuotantokauden kahdesta ensimmäisestä jaksosta, jotka pisti mut nauramaan kunnolla, odotin jotain pahempaa! Iloinen yllätys, wupii! Totesin myös päivällä kaivaessani vaatekaapista villasukat takaisin käyttöön, ettei mulla ole mitään hanskoja tai lapasia tulevalle talvelle, minne ne kaikki on oikein karanneet? Näpit alkaa jäätymään ulkona, varsinkin aamuisin siinä neljän aikaan :< Onneksi sentään lämpöisät villasukat löytyi. Kuinka moni teistä muuten seuraa The Big Bang Theorya?

Oon hamstrannut viikonloppuna toooodella paljon DIY-inspiraatioita Youtuben puolelta, enkä edes tiedä miksi. En ole oikein koskaan pitänyt itseäni askartelu-ihmisenä, vaikka kivaahan sellainen puuha olisi. Tuppaa vain nuo askartelu-tarvikkeet olemaan melko kalliita ja laiskana ihmisenä ei jaksa edes sinne askartelu-kauppaan asti lähteä. Onneksi nykyään on Ebay ja aionkin pistää tilaukseen parit tsydeemit, joilla saan tuunattua mun syystakin uuteen uskoon ja samalla aion väkertää työkaverilta saaduista kengistä käyttökelpoiset yksilöt! Saa muuten vinkata jotain kivoja DIY-juttuja valkoisille tennareille!







Kävästiin tuon avokkaan kanssa lauantaina yökuvailemassa meidän lähiötä, pitkästä aikaa sain senkin raahattua ulkoilmaan tassuttelemaan mun kanssa. Harvemmin tällaista tulee tehtyä, joten tää on suurta herkkua vaikka ulkona onkin kylmä.  Välillä sai oikein juosta ton yhden perässä ja voin sanoa, että kamerajalan ja kaikkien objektiivien kanssa juokseminen ei oo mun juttu. Ehkä ens viikonloppuna sitten tulee kuvailtua enemmän, kun lähden Turkuun vaihteeksi.

Mites  teidän viikonloppu meni? 


4 kommenttia:

  1. Big Bang Theory <3 Ite oon menossa vasta kutouskauden loppuvaiheessa, kun on ollut muita kiireitä D: Loistava sarja, rakastan :3

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo sun pärstäkuva ! :p

    Mulla tulee aina kipeänä ja lomilla katottua The Big Bang Theory -maratooneja, mutten seuraile aktiivisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :'> uiui pitäis iteki varmaan pitää joku kerta taas tbbt-maratooni :D

      Poista

♥ puss