MATERIALISMIRAKKAUS

Oh god why, miks mä oon näin saamaton! Mun piti hommata tää postaus aikapäiviä sitten, mutta suunnitelmat kusi huolella, kun hovikuvaaja nukkui auringonlaskuun asti, joten tää saa kelvata. Lisäksi tekniset ongelmat tietokoneen kanssa haittasi tekstin kirjoittamista, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin. 



Sain siis EMP:ltä lahjakortin, jolla sain valita parit tuotteet kotiutettavaksi. Aiemminkin oon tilannut EMP:ltä vaikka mitä kivaa sälää vuosia sitten, ja oonkin aina ollut tyytyväinen asiakas. Mulla oli aluksi kamala valinnanvaikeus, enkä oikein osannut päättää suuresta valikoimasta (tää on mun ainainen ongelma), mutta onneksi päädyin alla oleviin tuotteisiin, koska ahh, rakkaus. 




Kaikkihan nyt tunnistaa tämän rätin, eikös? Oon kuolannut tätä monta vuotta, tosin vain violettina, mutta tää tumma on enemmän mua. BMTH:n t-paita printit ovat jäätävän siistejä joten ei tarvinnut kauaa miettiä tiputanko tämän ostoskoriin vai en. Hauskinta tässä on pimeässä hohtava printti, jota en aluksi meinannut edes huomata, kunnes pelästyin puoli kuoliaaksi sammutettuani illalla valot. Haha, voi olla aika siistin näköinen keikoilla? 




Mulla ei ole yhtäkään Eskimo Callboyn fanituotteita ja nyt repäsin ja ylitin itseni ja pistin tilaukseen jäänalle-printtipaidan. Rakastan jääkarhuja, ahh täydellistä. Toi on niin mun luottopaita nykyään! Supersöpö nalle-paita, melkein kuin Nalle Puh. 

The Goat - Bring Me The Horizon



Tää hassunveikeä vuohi-paita päätyi mun ostoskoriin alennetun hintansa myötä ja onhan toi nyt muutenkin ihan super pähee, vai mitä? Vaikka Kari sanoikin, että toi on vähän outo printti, mutta meitsi tykkää. Tää on vähän erityylinen paita, mitä mulla normaalisti näkee, mutta kyllä toi on silti niin mua. Toi vuohi näyttääkin ihan meitsiltä! Äsken kun tutkin EMP:n sivuja, niin tätä paitaa ei löydy enää valikoimasta.  



Ja tottakai suurena BMTH:n fanina oli pakko saada nääkin. Kolme tyylikästä rannekorua, joita mun pitää nyt totutella käyttämään. Varsinkin tuo Middle fingers up-ranneke on ihan superi! En oo oikein koskaan osannut käyttää rannekoruja, mutta  kyllähän noin päheitä rannekkeita kehtaa käyttää.





Kuka muuten on huomannut, että rakastan printtipaitoja?


9 kommenttia:

  1. moikka taas :) aattelin nyt kysästä, et laitettiinko empiltä sulle viestii vai laitoitko itse?

    VastaaPoista
  2. Äöäöäöä, katoin ekaa paitista pussilakanaksi ja viäl sänkyyn laitettuna. Ööö. Mietinki et onpa veikeet lakanat ja ois mageeta nuksuu tollasella peitolla. Mut hianoja on ja kelepais printtien puolesta mullekki vaikken mikään fani oo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kieltämättä vähän näyttää nopeesti katottuna pussilakanalta! :D Kyllä tuota paitaa on jo tarpeeksi kauan tullut kuolattua, onneksi kotiutin sen ittelleni!

      Poista
  3. Aaa, haluan nuo BMTH-rannekkeet D: Ja katsoin aluksi, että tuo eka paita oli pussilakanasetti ja melkein laukesin. Vitsi olis siisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha äläpä! Tommosis kyl kelpais nukkua hyviä unia ♥

      Poista
  4. Yhdyn mielipiteeseesi, että BMTH:in paidat on kyllä yksiä makeimpia, joita oon nähnyt! Mulla oli joskus tuollainen samanlainen kuin tuo eka paita, mutta vain liilana (pöllin sen silloisen poikaystäväni kaapista ja eron myötä halusin koko rätistä eroon)! Siistejä paitoja noi toisetkin, mutta kyllä tuo ensimmäinen on semisti hienoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, itekin pöllin exältä tuon paidan liilana (kokoa XL, jessus minkä kokonen rätti) ja käytin sitä salaa yöpaitana, kunnes se hokas et sen paita puuttuu.. Ja tottakai se tiesi kuka sen oli vieny :D Mut sillon jo olin sitä mieltä ettei se liila väri pue mua, mut toi musta kyl toimii hyvin! :3

      Poista

♥ puss