New bodymodifications

Keskiviikkona teki kipeää.



Sanoin Karille viime viikolla, että nyt mä teen sen. Ja mähän tein! Päätin sen keskiviikkona työpäivän aikana ihan sponttaanisti, vaikka onhan sitä jo odotettukin jo jokunen kuukausi, että pääsisin tekemään sen uudelleen. Jossain vaiheessa rupesin jännittämään ihan pirusti, vaikka ei ollut mitään syytä jännittää ja tiesin mitä tuleman piti. Silti mä tärräsin ja poltin ketjussa tupakkaa, mutta rauhotuin kotiin päästyäni ja ruokaa saadessani jopa levolliseen tilaan. Hypättiin autoon, noukittiin Melissa Herttoniemestä messiin ja kurvattiin Katajannokalle HelsInkkiin, jossa Lassi ja Mitzu otti meidät vastaan.



Vitsit se Lassi on rento jäbä eikä mua edes kuumottanut astua uuteen tatuointiliikkeeseen sisälle. Hyppäsin lävistyspenkille semmosella ryminällä, että tuoli liikkui metrin taaksepäin (otin kunnolla vauhtia koska en olis muuten päässyt niin korkeaan penkkiin istumaan näillä töppösillä!) ja Lassia nauratti. Äijä pisti välineet valmiiks ja ihasteli vanhan korun reikää ja tuikkasi sen samasta kohdasta läpi ilman merkkaamisia tai pihtejä. Kyllä, Lassi tekee kielikorut (kuten myös ainakin suurimman osan muistakin lävistyksistä) ilman pihtejä ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että luotan siihen mieheen täysin. Ei tehnyt kipeää (taaskaan) ja turvotus oli todella pientä viime kertaan verrattuna. Pystyin heti syömään, puhumaan ja liikuttamaan kieltä normaalisti, vaikka pientä turvotusta olikin ilmassa. Tänään ei ole enää mitään ongelmia ja tekee mieli koko ajan vain leikkiä ja läprätä tolla korulla huulia, haha. Vaikka Lassi varoittikin, että turvotus saattaa olla pahempaa ja parantuminen kestää kauemmin, kun tuikattiin neula vanhan arpikudoksen läpi, mutta tää tuntuu nyt jo helpommalta keissiltä mitä viimeksi. Mahtavaa! 



Sain kielikorun ja seuraavaksi oli tatuoinnin vuoro. Siitä on yli 3,5 vuotta aikaa, kun viimeksi otin leimaa ja nyt kun tuli tilaisuus saada kaverilta tatuointi lähes kotisohvalla röhnöten, niin innostuin heti. Kaikkea on pakko kokeilla, edes kerran. Yleensä en perusta kotitatskailuista, mutta luotin Melissaan sen verran, että annoin sen neuloa mua. Teki muuten aika höpöö, vaikka mulla on samassa kohtaa vasemmassa kädessä tatuointi, joka ei muistaakseni tuntunut missään sen 1,5h aikana kun sitä taottiin. Tällä kertaa kipu oli yllättävän suuri, tai sitten vaan olin unohtanut koko kivun. Kyllä sen silti kesti.



Halusin valita jonkun mahdollisimman simppelin kuvan, ettei mentäisi ihan äärimmäisyyksiin. Timantti-tatskaa oon kelannut jo monta vuotta ja nyt sain semmosen. Tosi turvoksissa se vielä on, mutta kyllä se siitä helpottaa. Toivottavasti tää ei ala kutiamaan parantumisvaiheessa.. Ehkä mä uskallan taas varata ajan tatuoijalle, kun uskon kestäväni vähän pidempää sessiota. Toivottavasti mulle ei tuu taas sitä monen vuoden taukoa musteen hakkaamisesta iholle. Eikä mua niinkään pelota se kipu, vaan se itse kuva - millaisen kuvan tatuoija on suunnitellut antamillani ohjeilla ja pidänkö siitä? Oon tutkinut eri tatskamestoja Helsingistä ja Turusta ja mulla on jo pieni aavistus siitä, missä seuraavan kuvani otan. Lävistysten kanssa sain etsiä monta vuotta sitä luotto-lävistäjää (tästä en tingi, otan kaikki lävistykset nykyisin Lassilla), mutta sitä vakio-tatskaajaa saa etsiä vielä vähän aikaa.


6 kommenttia:

  1. JA MÄ LUPAAN PYSYY AITONA
    TIMANTIT ON IKUISIAAAAAAAA

    Ei mutta jee, kielikoru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha arvaa oonko jo kuullu tota tarpeeks! :--D isäpuoli oli eilen kattomas cheekkii ja se lauloi tota mulle ehe..
      mut jee kielikoru on viimeinkin bäk! :>

      Poista
  2. Iha sairaan magee tatska!! paljon makso kielikoru helsink:ssä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oa kiitos! :3 Viiskybää maksoi kielilävistys siellä, eli perus hintanen :)

      Poista
  3. upee tatska! :)
    Ite haluaisin kielilävistyksen kans, ja oon jännittäny sen ottoo aika paljo... nyt jännitän viel enemmä ku näin ton sun verisen kielikuvan D: tuleeks siitä aina noin paljon verta?! tai se riippuu tietty ihmisestä, eikö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! :>
      Ei kielikorun ottoa kannata pelätä! Ite jänistin monta vuotta, mutta onneksi sain raahattua itseni lävistettäväksi, koska yllätyin positiivisesti kuinka kivuton ja nopea se prosessi oli! :O Kaksi kertaa tuon tehneenä voin sanoa ettei tee kipeetä :) Ekalla kerralla ei tullut verta muistaakseni paljoa, ja nyttenkin tuli tosi vähän, mutta kai sekin riippuu ihmisestä :> Toi kuva on tosiaan otettu pari minuuttia lävistyksen teosta ja silloin se tietenkin vähän vuotaa, mutta vuoto tyrehtyi tosi nopeesti (kuten toisesta kuvasta näkyy, joka on 10 min lävistyksen teon jälkeen otettu). Nyt vaan rohkeasti ottamaan kielikorua ja tuu kertomaan miten meni! ;>

      Poista

♥ puss