I'm scared to get close and I hate being alone


Huomenta karvapalloseni. Viime viikot on kuluneet kuin sumussa, muisti reistailee, ruoka ei maistu ja työnteko puuduttaa. Ihmissuhteet on kadonneet, tietokone ylikuumenee kuten aina ja tekisi mieli lähteä kauas pois ja äkkiä. Hyvä asia kuitenkin tässä päivässä on tiskikone, joka puhdistaa likaisia astioita, siistitty keittiö, täysi jääkaappi ja puhtaat pyykit. Ja tietysti kylmä kokis jäillä.


Itseasiassa rupesin kelaamaan, että mulla on asiat aika hyvin, varsinkin jos vertaa mitä mulla oli vuosi sitten. Lääkitys päällä, ei koulua, ei töitä, terveys ei toiminut ja kaikki oli kurjasti. En itse asiassa muista viime vuodesta mitään, paitsi joitakin tiettyjä valopilkkuja, mutta yleisesti ottaen vuosi 2012 meni kuin suuremman luokan darrassa. Vielä tämänkin vuoden alkuvuodesta olin todella pohjalla itseni kanssa, mutta nousin ylös niin hyvin kuin pystyin ja keräsin itseni. Nykyään olen vakituisessa työsuhteessa, laskut maksettu, on ruokaa, ehjiä vaatteita, katto pään päällä ja avomies. Ja tietysti mun rakkaat karvanopat, joista iloitsen joka päivä, mun omat vauvat.


Vuosi sitten en tiennyt kuka olen, ja olin tosi hukassa muutenkin itseni kanssa. En oikein vieläkään tiedä, kuka oon, mutta ainakin tiedän haluavani olla onnellinen ja osaan nykyään vaatia sitä. Osaan elää ja nauttia pienistäkin asioista. Elämänlaatu on parantunut kyllä suuresti leikkauksen ansiosta, mutta kyllä mä varmaan ilman sitäkin olisin päätynyt tähän samaan pisteeseen. Onneks mennyt on mennyttä ja mulla on hieno tulevaisuus edessä, vaikka välillä meneekin huonosti. Pohjalta pystyy nousemaan.



Eiköhän se höpöttely riittänyt niistä, jospa jatkettaisiin lävistyksistä, jee! Vaihdoin eilen lävistyskorut snakeihin, hevosenkengät on taas bäk! Nää on paljon kivemmat kun tapit, joita pureskelen jatkuvasti ja ne osuu hampaisiin ikävästi. Myös venytyskorut vaihdoin, mutta totesin tuossa, että mulla on vaan yksi 12mm tunneli ja loput plugeja. Hyih, asialle pitää tehdä jotain heti kun on taas uusi tilipäivä. Kelasin myös hiljaa mielessäni sellaista, että pitäisikö venyttää näitä lisää. Oon aina ollut sitä mieltä, etten venytä 12mm isommaksi, jotta korvat voivat palautua vielä mahdollisimman pieniksi. Koskaan nää ei tuu umpeen menemään, mutta kun kerran oon jo venytellyt monta vuotta, kai sitä edes vähän voisi jatkaa? Ensin 14mm ja sitten 16mm, ehkä innostun siitä jatkamaan isommaksikin. Kuitenkin 20mm olisi takaraja, koska oon nähnyt millaisiksi korvat sen jälkeen menee ja avopuolisko on siitä elävä esimerkki. Tekisi aina mieli tunkea sormi sen lörpöttävään korvalehteen, haha.

Pitäisikö alkaa venyttämään, mielipiteitä? 


6 kommenttia:

  1. ♥~

    Hehe mulla alkaa olla vähän sama himo noiden venytysten kans :D 12mm oli alkuperäinen maksimi, nyt haaveillaan vähän suuremmista... "Nää on kauheen pienet!". Tosin toinen korva on tällä hetkellä enää vaan 6mm, kun se tulehtu haavan ansiosta ja jouduin antaa palautua. Yllätyin kyllä että se kutistu kahdessa päivässä 12 -> 5, mut ei kuitenkaan sitä pienemmäks vaikka se oli muutaman viikon kokonaan ilman korua. Anna mennä vaan 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mulla ei oo koskaan tulehtunut venytykset D: Varmaan kirpaisee mukavasti! Mullakun on ollut nää 12mm jo monta vuotta (vaikka toinen kutistui tammikuussa takaisin 6mm parissa päivässä), niin ei oo koskaan mitään ongelmia ollut parantuessaan :> Vähän jännittää taas toi venyttäminen, ei oo tosiaankaan mun suosikkipuuhaa D:

      Poista
  2. Hah itekki ajattelin että 10mm on se vihoviimeinen koko korvissa mutta hups 16mm ollaan. Tähän ois tarkoitus jäädä mutta saa nähdä... poikaystävällä on 32mm joka tuntuis itelle jo vähän liian hurjalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päädyin 12mm jo monia vuosia sitten ja tässä oon tyytyväisenä pysynyt 8) Vaikka nyt himottaakin venyttää ees pari milliä lisää, mutta kun tuon avokin lörppö-korvat ei oikein anna inspiraatiota XD Kauheen iso tuo 32mm, en pystyi ikinä varmaan niin isoiks venyttämään :0

      Poista
  3. Haha apua mitä ihmettä mulla on just sama venytysongelma :D Alan pikkuhiljaa oleen mun tavotteessa eli 12mm (vaikkaki eka tavote oli 10mm) ja nyt tuntuu että 12 milliset on vaan liian pienet :D Mietin just samoja että jos vaikka 14 tai 16... :D Siinä on vaan sellanen pikku haitta että ehin jo ostaa muutamia plugeja 12mm just sillä ajatuksella että sitte en kehtais venyttää enää isommaksi. Ei tainnu toimia se suunnitelma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan 12mm kauhen minimaaliset, vertasin just 12mm korua 20mm koruun ja aah, ne olis niin siistin kokoset! Sais kaikkii kivoja koruja jajaja... Ja haha, mullakin on nuita 12mm plugeja ihan törkeesti, kun viimeksi tilasin CF:ltä, olettaen tietty että jämähdän tähän :D

      Poista

♥ puss