IRC-GALLERIAN PARHAAT vol. 1

Tätä postausta oon miettinyt jo jonkun aikaa ja nyt vasta sain tutkittua Irc-gallerian profiiliani ja ihastuttavia kuvia itsestäni vuosien takaa. En ole vieläkään poistanut gallerian profiiliani, koska siellä on niin paljon muistoja ja kuvia, joita mulla ei enää ole missään tallella. Välillä käyn siellä kääntymässä ja tsekkaamassa mitä sinne kuuluu, mutta en hengaile sielä todellakaan niin paljon mitä ennen vanhaan. Tästä se lähtee, nautitaan!

vuosi 2007

Pikkuinen emo-Jonsu ilmoittautuu. Että mua hävettää kattoo näitä, mutta toisaalta näitä kuvia on hauska muistella. Ilmeisesti tuolloin oli kova sana laittaa jokaiseen kuvaan reunukset ja muokata irc-gallerian tyyliin kuvat. Tukka pysyi tuolloin tummana (raitojen kera tietysti) ja emo-vaihe oli pahimmillaan. Moni myös luuli mua pojaksi, minkäköhän takia? Osasin myös näemmä meikata erityisen hyvin.

Vuosi 2008

Ja edelleen musta tukka, emoilua ja yksinäisyyttä. Tää vuosi on ollut mun elämäni yksi kurjimmista vuosista erinäisistä syistä. Sain kuitenkin tuona vuonna parhaimpia kavereita ikinä, ja tutustuin esimerkiksi Amaan. Leikittiinkin kerran naudan verellä ja kuvattiin musavideota eräälle mediakurssille. Myös värilliset piilarit ovat kova juttu! Varsinkin crazy-piilarit, jotka mun piti hommata aina vahvuuksilla törkeään hintaan. 


Vaikka 2008 olikin melko kurja vuosi, tapahtui myös paljon hyvää. Kasvoin ihmisenä todella paljon, ja aloin löytää itseäni. Valokuvaus kiinnosti joka päivä yhä enemmän ja enemmän ja sainkin rahat kasaan ja ostin elämäni ensimmäisen järkkärin. Jee, ei enää pikselimössö-kuvia! Hommasin myös vanhojentanssimekon, joka oli söpö. Tykkäsin siitä, vaikka en osannutkaan tuolloin vielä tanssia (en osaa kyllä vieläkään hehe).

vuosi 2009

Tukka kärsi muutosprosessista, samoin myös minä. Mustasta tukasta päästiin eroon pitkän taistelun jälkeen ja sain valkoiset hiukset, mikä ei kylläkään ollut mun tarkoitus. Irc-galleria alkoi olemaan yhä suositumpi mesta mun kaveripiirissä ja sitä käytettiin päivittäin mese-keskustelujen yhteydessä. Viikottain sinne ladattiin uusia naamakuvia ja piti erottua massasta. En kyllä tiedä miksi, mutta kuka välittää. 


Tukka sai punaisen värin joksikin aikaa. Haaveilin pitkistä hiuksista, uusista lävistyksistä ja parisuhteesta. Vuosi 2009 ei ollut mitenkään mullistava, vaikka tapahtuikin paljon ja otin enemmän vastuuta itsestäni. Vanhojen tanssit tanssittiin, tukka muuttui jatkuvasti ja luulin olevani niin aikuinen.





Mun tyyli vaihteli jatkuvasti vuoden sisään, enkä oikein tiennyt, mikä on se mun juttu. Mua itkettää nää kaikki kuvat, mutta onneksi mun valokuvaus- ja photoshop-taidot ovat parantuneet ajan saatossa.  Pääasia irc-galleriassa oli jakaa kuvia ja löytää ystäviä. Ja niin teinkin, nimittäin sain paljon uusia kontakteja ja itseasiassa mun kolme parisuhdetta on alkanut irc-galleriassa (oh god why). Oon tietenkin kiitollinen menneille ajoille, mutta takaisin ei ole paluuta, vaikka tuossa kuvapalvelussa vierailenkin edelleen satunnaisesti.

Minkälaisia irc-galleria kuvia teillä oli? 
Häpeättekö vanhoja kuvia yhtä paljon kuin minä?

8 kommenttia:

  1. Voi kuule tietäisit vaa ne kaikki järkyt kuvat mitä siellä on ja se häpeän määrä on viellä kauheempi :D galtsu oli ennen niiiin kova juttu ja siel meni kaikki aika ja kuten sanoit ni monia tuttavuuksia sieltä löyti... Myös pari poikaystävää jos niitä sellaisiksi voi kutsua... Nykyään vaan käyn välillä tarkastaa profiilin ja iskee ehk yhen kuvan kerra puoleen vuoteen, ettei kaikki luule (ketkä sitä viel käyttää) et oon kuollu :D pakko kuitenki pitää profiili siel, jotenki surullista etten voi sitä poistaakkaan koska onhan sille tullut tietynlainen tunnearvo sitten vuosien saatossa :D

    http://www.se-x-factory.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, irc-galleriassa vietettiin monia tunteja koulun jälkeen aina aamuyöhön asti! :-D Se oli sitä elämää kerrakseen. Kaikki päiväkirja-merkinnät, uudet kuvat ja kommentit piti aina tsekata kirjautuessaan sisään ja heti sen jälkeen piti mennä stalkkaamaan sitä naapurin tero-maijan profiilia ja yhteisöjä joihin se oli liittynyt! Oi niitä aikoja ♥

      Poista
  2. Voi ei vanhoista kuvista ei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa :D itelläni on se ongelma ettei mulla oo mitenkään hirveen radikaaleja muutoksia tullu vuosien varrella. Vaikka hiusten malli ja väri onkin vaihdellu, niin ei se kamalasti oo mua muuten muuttanu. Mitä ihmeellisimmät muokkaukset on kyllä ollu muodissa välillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo onnellinen, musta tuntuu että mulla tuo tyyli vaihteli turhankin usein.. :-D Kai se on sitä itsensä etsimistä tai jotain? Ja joo, kaikki teini-vuosien muokkaukset on ihan parhautta ♥ Aluksi paintilla piirrettiin sydämiä ja tähtiä, photoshopin omistavat blurrasivat jokaisen kuvansa ja sensuroivat tissit/nenän/suun... Oh god.

      Poista
  3. Ah, vanhat kuvat! Tykkään katella niitä aina välillä ja voin vain todeta, että oi kamala :-D Hävettää tietyt kuvat, joita olen irc-galleriaan joskus muinoin tunkenut, mutta toisaalta taas nauran niille. Ainakin on ollut hauska nuoruus! Oon ite muuttunut niin paljon, kun tsekkaan vanhoja kuvia :-D Myös mun muokkaustaidot ovat ONNEKSI parantuneet huomattavasti, vaikka toisaalta harvemmin muokkaan mitään.

    Mulla on kamala kynnys poistaa oma tunnus galleriasta, onhan siellä kuitenkin hyviä hetki koettu ja ensimmäinen poikaystäväkin löydetty (joka tosin on jo entinen, haha)! Tämä oli kuitenkin oikein kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irc-galleria oli joskus muinoin kova paikka hengata! Vaikka nyt hävettääkin niin ainakin edes joitain hyviä muistoja sieltä on jäljellä.. :D

      Poista
  4. ahaha, ei nois kuvis oo mitää pahaa =D Ite toivosin etten ois ollu nii tyhmä ja poistellu niitä kuvia sitä rataa ku lisäny uusia...:D mahtas olla melkosia aarteita täynnä x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan nää nyt aika karmasevia! :D Vaikka omistankin suurimman osan kuvien vaatteista edelleen niin muuten mun tyyli on ollut ihan hakoteillä..
      Mä opin jo nuorena et kaikki kuvat täytyy säilyttää (etenkin nyt, kun vanha ulkoinen kovalevy sanoi poks ja jokainen kuva katosi bittiavaruuteen lukuunottamatta nettiin ladattuja kuvia..) ja täytyy tehdä varmuuskopiot! :D

      Poista

♥ puss