JABADABADUU

Viime torstaina Jenna saapui Espanjan lämmöstä koleaan Suomeen ja päätyi meidän sohvalle nukkumaan. Katsottiin Itse ilkimys 2 sipsien ja kokiksen kera ja meikäpoika painui ajoissa nukkumaan viikon viimeisen työpäivän takia. Perjantaina sitten pakattiin Jennan kanssa auto täyteen ja suristeltiin kohti Turkua. Nakkasin Jennan linja-autoasemalle ja kurvasin itse äidin luokse syömään kakkua, piirakoita, mokkapaloja ja teetä pikkuveljen 11-synttäreiden kunniaksi. Vitsi mun pienestä pikkuveljestä tulee kovaa vauhtia iso poika 








Tädin ja hänen miesystävän koiratkin pääsivät mukaan kekkereihin ja olin odottanut heidän uuden koiranpennun näkemistä jo kauan! Kosti-poika on 8 viikkoinen ja niiiiiiiiin hellyyttävä, ressukka nukahteli mun syliin koko ajan ja hän oli ihan väsynyt uusista ihmisistä ;___; Kyllä mä tuollaisen itsellenikin huolisin..


Lisäksi kävin Aman kanssa perjantaina rundailemassa ympäri kaupunkia höpötellen niitä näitä ja sama toistui myös lauantaina, tosin Beeritin kanssa, jota en ole nähnyt kunnolla yli pariin vuoteen. Oli varsin mukava ja rento viikonloppu kaikenkaikkiaan, tuli syötyä ja nukkuttua hyvin (vaikka vierassänky ei teekään hyvää mun selälle) ja tavattua kavereitakin.

Lauantaina mulla oli aikaa itselleni ja lähdin pyörimään Skanssiin etsimään housuja. En mitenkään olettanut, että sellaisia löytäisin, mutta kappas, heti ensimmäisestä puljusta sain mustat peruspillit parillakympillä! Mulla ei oo moneen vuoteen käynyt näin hyvää mäihää housujen suhteen, joten pitihän mun ostaa kahdet samalla kertaa, jotta ei tuu taas mitään housu-kriisiä vähään aikaan. Myös kuvan kauluspaita oli todella kiva aah se oli jotain törkeen mukavaa kangasta mutta päätin jättää sen vielä kauppaan. Ja ehkä hyvä niin:


Tänään muistin kesken työpäivän, että BMTH:n keikkaliput pitäisi ostaa. Oon pidemmän aikaa siirtänyt niiden hankintaa huonon rahatilanteen varjolla ja kelasinkin, että olisin vasta loppukuussa hommannut ne. Tutkin tauolla Tiketin sivuja ja lippujen tarjontaa ja huomasin lippuja olevan jäljellä enää vähän. Paniikkipissa meinasi lirahtaa housuun ja rupesin äkkiä maksamaan lippuja, ja kuinka ollakaan, verkkopankkitunnukset olivat kotona. Äkkiä soitto Karille, joka ei jaksanut välittää mun ylireagoinnista. "Ei ne liput lopu, älä huoli, käydään sun töiden jälkeen ostamassa", mutta vaadin saada ostaa ne heti, ettei käy huonosti. Sain maksettua liput, huokaisin helpotuksesta ja infosin kaverille lippujen olevan vähissä, jos hänkin olisi halunnut ostaa itsensä sisään keikalle. Eipä mitään, puoli tuntia myöhemmin tsekkasin Tiketin sivuja ja keikka oli loppuunmyyty. Kerrankin luotin vaistooni ja selviydyin!


Onneksi sain hommattua ajoissa tuon lipun itselleni ja kaverille, olisi muuten tullut aika iso suru puseroon. Toi on mun joululahja itselleni ja toivon, että pojat vetävät yhtä hyvän keikan kuin toukokuussakin. Sitten vaan pittiin tanssimaan letkajenkkaa? Kuinka moni muu on tulossa katsomaan poikia Circukseen?



PS. Milloin Raisioon on ilmestynyt PAHA PEUKALO eli ABC 24h?!

10 kommenttia:

  1. Voi, mulla nyt sitte jää keikka välistä :( Mut noh, en ois muutenkaan ollu valmis maksaa 150e junamatkoista...
    Kosti ;____; ♥ voih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo kieltämättä toi junilla matkustelu ei oo mitää halpaa :( Ainakin ne rahat säästyy ja kyllä noita keikkoja vielä tulee lissää! :>
      Kosti oli kyl niin lutu, oisin voinu ottaa sen mukaani kotiin ;__;

      Poista
  2. mä oon menossa ja olin toukokuussakin :3 Toivottavasti yhtä hyvin menee!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä setin pojat veti viimek :) En oo koskaan pettyny, ja tuskin petyn nytkään!

      Poista
  3. Minä olen menossa bmth keikalle c:

    VastaaPoista
  4. Hello! Käy checkaamassa blogini ja liity lukijaksi, jos tykkäsit :)

    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Raisioon avattii ABC joskus kesän puolvälissä, jos mä nyt oikeen muistan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hämmentävää, varsinkin kun aiemmin kuljin lähes päivittäin siitä liittymästä ja nyt siihen oli tupsahtanut 24h huoltoasema :D miten oon voinut missata jotain semmosta!

      Poista

♥ puss