MATERIALISMIRAKKAUS part 2

Viimeinkin sain nakitettua avopuolison kuvattavaksi ja pääsen julkaisemaan toisen osion EMP:n ihanista rakkausvaatteista. Olisin halunnut ottaa nämä kuvat ulkona (silloin kun vielä oli lehtiä puissa), enkä ymmärrä miksen päässyt koskaan töiden jälkeen sohvalta ylös auringon paistaessa. Oli myös suuri haaste suostutella Kari näihin kuviin, kun omat kuvat ei onnistunut itselaukaisimen pariston loppuessa kesken.





Kun sain lahjakortin käsiini, ryntäsin oikopäätä EMP:n sivustolle tutkimaan huppareita. Mun oli saatava edes yks huppari. Oon kauhea huppari-friikki ja multa löytyy niitä oikeasti vähän turhankin paljon kaapeista. Tai no, ei ne edes mahdu kaappiin, ja joudun säilyttämään niitä eteisessä, vessassa, siivouskomerossa ja autossakin taitaa olla muutama kappale mun huppari-rättejä. Silti niitä on vain saatava lisää.  Mulla oli kauhea valinnanvaikeus, koska mä halusin kaiken aaaah. Onneksi kuitenkin pidin pääni ja tilasin nämä kaksi ihanuutta, jotka ovat olleet jo kovassa käytössä, enkä suostu luopumaan näistä ikinä.






Onko ees vähän pähee! Löysin tän tuolta sivuilta ihan vahingossa, ja onneksi - sillä tiputin sen suoraan ostoskoriini. Miesten M-koon hupparit ei koskaan petä. Printti on oikeasti ihan pirun kirkas ja pinkki (!) ja toi on niin pehmeä et voisin vaikka nukkua sen kanssa! Tää on ja tulee olemaan kovassa käytössä ja  varjelen tätä koko mun sielulla.

Urban Classics

Tää huppari on neutraali ja melko tavallinen, mutta silti ihan törkeen ihana. Tää on todella paksua kangasta, eikä nyt syksyllä tarvitse vetäistä muuta kuin tämä päälle ja menoks, tarkenee varmasti! Varma kaveri talven varalle. Noi resoritkin on superihanat. Aah.



Tää tuli melkein vahingossa mun ostoslistalle. Kelasin, että olis hauskaa taas opetella käyttämään vöitä, kun en tuollaisia ole käyttänyt muutamaan vuoteen. Niittivyöt oli joskus yläasteella tosi kova sana ja mun eka niittivyö, jonka ostin Lontoosta 2004, meni rikki pari vuotta sitten, enkä oo sen koomin suostunut niitä käyttämään. Oisko nyt taas aika kokeilla? Oonkin pari kertaa tätä jo ulkoiluttanut ja housut pysyvät paremmin ylhäällä kuin osasin odottaa, hehs!


8 kommenttia:

  1. Oivoi määki niin haluaisin jonku tosi paksun hupparin mitä vois just käyttää vaikka takkina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon pitkään himoinnut jo pidempään paksua hupparia ja toi on kyllä aivan loistava takki! :3 Talvena varsinkin kaikki paksut neuleet ja löllö-paidat on hirrrrrrmu tärkeitä ;__;

      Poista
  2. UUuu mulla on toi polar bear teepaitana :333 Ei oo kyllä pitkään aikaan tullu käytettyä! Vois ehkä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. T-paitanaki toi kyl kelpais! :3 Mut toi huppari on niiiiin pehmee ;w;

      Poista
  3. mä näin sut raison abcllä ! Rupesin kattoo ku yhtäkkii näkyy kauhee kasa sinistä tukkaa ja sie kävelit sieltä. Oletin et olisit pidempi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...No voi helvetti :'D Haha meitsihän se! Pakko oli käydä tsekkaamas kotikaupungin 24h-huoltsikka :--D
      Ja joo, tämmönen tappi mä oon, anteeksi :<

      Poista
    2. Hihi :3 seisottii porukalla siinä ovien edessä ja jäätii tsiigaa sun hupparii ku kävelit ohitte c:

      Poista
    3. Aaa aivan, siinä olikin iso kööri kun tultii paikalle :-D mun huppari saa kyllä paljon huomioo!

      Poista

♥ puss