Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun

Marraskuu. 
Halloween. 
Talvirenkaat. 
Muffinsseja pikkuveljelle. 
Tuparit. 
Ärsyttävä naapuri. 
Ja oma sänky.




Aika on mennyt hurjan nopeasti, etenkin viimeiset kolme viikkoa aika on lentänyt liiankin nopeasti, enkä ole ehtinyt/jaksanut tehdä mitään. Kamera on lojunut pöydällä pölyttymässä, en ole jaksanut meikata saatika pukeutua työvaatteiden lisäksi muihin kuin nuhjuiseen t-paitaan ja vanhoihin lököpöksyihin. Mua väsyttää koko ajan ihan törkeästi ja on kurjaa ajatella, että päivät lyhenee päivä päivältä, vaikka se ei oo ennen mua haitannutkaan. Pimeys on mukavaa, mutta nykyisin ilmeisesti vaadin pientä auringonvaloa kasvoilleni. Edes vähän.


Mua harmittaa ihan törkeesti tää Halloweenin vietto. Halloween on yksi mun suosikkijuhla, mutta uskokaa tai älkää: mä en ole koskaan juhlinut sitä. En koskaan. Useimmiten oon yksin fiilistellyt kauhu-elokuvia, askarrellut Halloween aiheisia koristeluita sekä leiponut hämähäkki-seitti-kakun ja silmämuna-boolia. Koskaan en ole päässyt Halloween bileisiin tai pukeutunut mihinkään kostyymiin, vaikka kuinka haluaisin. Tänä vuonna kellään ei ollut tiedossa mitään pippaloita, joten tämäkin Halloween oli mulle taas ihan normaali päivä muiden joukossa. Ehkä ensi vuonna kokeilen värkätä vaikka itse jotkut juhlat meidän karvaluolassa?

Mutta se siitä, Halloween oli ja meni, mutta sainpahan sentään talvirenkaat viimein alle, eikä tarvitse pelätä enää kylmiä pakkas-aamuja ja luistinratoja. Ryntäsin Turkuun perjantaina heti töiden jälkeen ja palasin takaisin Helsinkiin kahden aikaan yöllä.. Olin muuten ihan pirun väsynyt, olin sentään valvonut sen 22tuntia ja ajanut nelisen tuntia motaria pitkin. 
Lauantaina oli tarkoitus käydä avustamassa kaverin muuttoa ja lähteä sen jälkeen Digiexpoille tarkastelemaan Playstation 4:sta ja jotain valokuvaus-juttuja. Koskaan ei päästy lähtemään Messukeskukseen, kun kaveri soitti ja sanoi, ettei sinne kannata tulla. Toisaalta, 16€ olisikin ollut aika iso summa siihen nähden, että näkee pelkkiä mainoksia ja meinasin saada pienimuotoisen sydänkohtauksen kuultuani Messukeskuksen kertapysäköinnin maksavan 10€. Hyi saatana.

Lauantai-iltana kuitenkin päästiin vauhtiin ja vietettiin kaverin uudessa kämpässä pienet neljän hengen  tuparit porukalla ja katseltiin samalla Dancing on Icea (Arttu Wiskari voittoon!). Ilta kuitenkin loppui liian nopeasti kun kolmen ja puolen lonkeron jälkeen väsytti ihan sikana ja piti lähteä tarpomaan kotio päin. Ei toi alkoholi enää oo oikein mun juttu. 


Mites teidän viikonloppu?
 Miten vietitte Halloweenia? 
Linkatkaa mulle kuvia/postauksia puvuistanne!


4 kommenttia:

  1. mäkään en oo koskaan päässyt halloween-pippaloihin :((((((( haluisin niin joskus pukeutua (tai paremmin et joku pukis ym. mut :D:D:DD) ja viettää karrrrrrrrrrmaiseva ilta. joten. et ole ainoa :( :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kivaa etten oo ainoa! Vaikka kurjaahan se on :< Pitääkin ens vuonna kokeilla itse järkätä jotkut superhyper-halloweenpartyt!

      Poista
  2. Halloween on yks munki lempparijuhlapyhistä, joulun lisäks... vaikka joulu nyt on menettänytkin hohtoaan jäätävän kaupallistamisen takia. Kuitenki halloweenia mäkään en koskaan elämäni aikana ole päässyt viettämään... Tämänki halloweenin istuin serkkujen luona maatilalla, jutellen 120 lehmän kanssa... tai mä niille höpöttelin ja ne mutusti heinää ja mietti varmaan et mitä vittuä mä siinä mulkoilen :D Olis superii päästä joskus bileisiin mukaan tai järjestää sellaset... ite tosin asun tääl hevonpersees missä en tunne ketään ni kolmestaan kisujen kanssa ois aika lame luultavimmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi lehmuja :3 ♥ Muutapa pois sieltä hevonperseestä, niin voin kutsua sut joskus kylään! >:)

      Poista

♥ puss