PS4, kirje & joulusiivous

Instagramin satoa osa miljoona. Niin näppärä tapa jakaa kuvia, kun älypuhelin on aina matkassa mukana. Mitä mieltä muuten ootte näistä insta-kuvista? Kaipaatteko aina järkkäri-laatuisia kuvia? 


Hauskaa lauantaita! Ihana saada nukkua makoisasti ja herätä siihen aikaan kuin haluaa, saa rauhassa tehdä aamutoimet ja katsoa ikkunasta auringonnousua. Rauhoittava olo rasittavan työviikon jälkeen. Oon ollut tällä viikolla todella väsynyt, ja nukahdin eilen X-asentoon sängylle, läppärin viereen ennen neljää. Kauneusunet tekivät hyvää.

Tämä viikko on kuitenkin kulunut erään projektin parissa, nimittäin joulusiivous. Ajattelin aloittaa ajoissa koko kämpän siistimisen, jotta se ei jäisi viime tinkaan. Oon pessyt pari mattoa, siivonnut vaatekaapin, suoristanut verhot, järjestänyt tietokonepöydän laatikostot ja pikkuhiljaa täällä alkaa olla jonkinlainen järjestys. Vielä on sellaisia asioita, mitkä pitää hoitaa, mutta niihin tarvitsen Karin isän apua, sillä meillä ei ole tarvittavia työkaluja. Muunmuassa keittiön verhokaista (vai miksi sitä voi kutsua?) pitää kiinnittää kattoon (se lerpattaa mukavasti ja pelkään joka päivä sen putoavan alas), suihkuun pitää asentaa pesuaineille oma teline, kolme hyllyä pitäisi kiinnittää seinään, ja sen semmoista. Kyllä tää kämppä joskus vielä on valmis.


Eilen käytiin testaamassa Pleikka4:sta ja voi juku miten pojat olivat täpinöissä! Kyllähän minäkin tuosta konsolista olin innoissani, vaikka en pelejä edes pahemmin pelaa. Siinä sitä sitten toljoteltiin koko ilta, kun pojat pelailivat demoja ja ihmettelivät uuden konsolin ihmeellisyyttä. Nyt tekisi itsekin mieli alkaa pelailemaan jotain pelejä, vaikka en edes osaa. Ois kyl siistiä kokeilla Outlastia, koska en oo ikinä kokeillut mitään kauhupeliä. Vois olla kiinnostavaa nähdä pääsenkö sellaista kuumottavaa peliä edes läpi.


Mulle tipahti torstaina postiluukusta paksu kirje. En ollut valmistautunut tähän, mutta oon todella mielissäni: Mulla on 20.12 perjantaina aika magneettikuvaukseen! Ja heti perään meen tammikuussa ortopedille tsekkaamaan tulokset. Oon fiiliksissä, sillä luulin, että julkisen sektorin kautta mulla kestää ikuisuus päästä magneettikuvaukseen, enkä olettanut todellakaan tämän vuoden puolella meneväni kuvattavaksi. Tosiaan, jos joku ei tiedä, mulla on polvessa joku vika, joka on syntynyt noin 7 vuotta sitten mopokolarissa ollessani, kun jäin auton alle. Toivottavasti magneettikuvissa näkyisi jotain, ettei tää ole vaan mun mielikuvitusta :3 Pistin äsken Crazyfactorylle tilaukseen bioflex-koruja kuvausta varten, koska osa lävistyksistä menee todella nopeaan umpeen (kieli, smiley, angelbitesit), enkä halua ottaa sitä riskiä, että joudun luopumaan taas yhdestä reiästä.


Ja apua, huomenna alkaa joulukuu! Oon pitkästä aikaa innoissani joulusta - pääsee syömään äidin ja mamman tekemiä herkkuruokia, rapistelemaan paria pakettia, syömään riisipuuroa ja joulusaunaan. Ja tietenkin käyn kummien ja pikkusiskon haudalla. Ainakin on pari vapaapäivää töistä ja saa ihan luvan kanssa ottaa rauhallisesti. Kuinka moni muu odottaa jo joulua? Pitäisikö hommata joulukalenteri?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss