TUKKA-ONGELMIA

Värjäsin taas pitkästä aikaa tyvikasvun piiloon Lorealin Superblondella, jota kaikki on kehunut maasta taivaisiin. En itse ole aiemmin testannut koko tuotetta, mutta nyt ajattelin yrittää. Riittoisa purkki tuo on ja saa itse valita kuinka vahvan vaalennuksen haluaa. Itse pistin tehovaalennuksen päälle, mutta ei tuo kyllä poistanut shokkivärejä (toisin kuin aiemmat värinpoistot), vähän vain vaalensi niitä. Onneksi oma tukka vaalentui tarpeeksi, jotta shokkiväri tarttui kiinni. Vähän tuli taas vihertävä tyvi, mutta eiköhän sekin homma hoideta pois alta kun haaveilen taas vaihtavani kokonaan hiusten väriä..

Lähtötilanne oli karmaiseva.





En oikein tiedä mitä tekisin tän tukan kanssa. Mulle tuli pari päivää sitten kauhea ahaa-elämys ja näin jo sieluni silmin värjäämässä tukkaani sellaisella värillä, mitä mun päässä ei oo aikoihin nähty. Lisäksi olin jo ihan fiiliksissä leikkaamassa otsatukkaani lyhemmäksi, mutta peruin aikeeni samalla kun otin sakset käsiin. Mikä mua vaivaa! Oon jämähtänyt tuttuun ja turvalliseen tukkaani, vaikka väri vaihteleekin. Okei, tekishän se ihan hyvää leikata tähän joku malli ja vähän siistiä latvoja. Mä en vaan itse pysty siihen, oon nössö.

8 kommenttia:

  1. Parturi-kampaajaopiskelijana voin kertoa, että oikeastihan shokkivärejä ei kuulukaan poistaa värinpoistolla, mutta itekki oon huomannu, että joskus ne poistuu värinpoistolla ja joskus ei. Jokatapauksessa kuten varmasti shokkivärien 'suur'kuluttajana tiedät, että shokkivärien suositeltais haalistuvan itestään suurimmaks osaks pois. Voisin tähän tapaukseen suositella syväpuhdistavaa shampoota varsinkin niille osille, missä shokkiväriä edelleen on ja sen jälkeen teitenkin hyvät hoitoaineet, koska hiukset voi mennä jonkinsorttiseen takkuun värinpoiston takia :D mutta jos shampoo ei toimi nii sitte se toinen värinpoisto kehiin ja kannattaa ottaa sellanen jonka jo ennestään oot todennu toimivaks poistamaan shokkivärin :)
    - Anteeks tämmönen ärsyttävä päteminen joltain opiskelijalta, mutta..nii.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos valaistuksesta :) Tarkoitus ei kuitenkaan ollut vaalentaa koko päätä vain saada karmaiseva tyvikasvu piiloon, mutta pitääkin testata tota syväpuhdistavaa shampoota joskus :O Toisaalta jos tästä alan värjäämään niin se on jotain tummempaa väriä eikä vaalennuksia tarvita :)

      Poista
  2. EEeeee oot niin söpö tuossa turbaanikuvassa :'''''DDD ☻♥3♥!

    VastaaPoista
  3. Värjää oranssiksi tai sähkönsiniseksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oranssia :( Sähkönsininen on tosi vaikea mun tukassa, eikä se oikein sovi mulle :O

      Poista
  4. Oon jo pitkään kattonu että näytät siltä bb-tanjalta (en edes jaksa muistaa vuotta..) :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/09/1212556.jpg
      jep, that's me!

      Poista

♥ puss