HAPPY ME


Anteeksi. Oon vietellyt taas aikamoista hiljaiseloa, vaikka on joka päivä pitänyt avata tietokone ja klikata itsensä Bloggerin etusivulle, niin en oo vaan pystynyt. Mulla alkoi keskiviikkona kamala migreeni töissä, joka jatkui vielä kotonakin asteen pahempana. Siitä asti oon koomaillut ihan täysiä, enkä oo halunnut tehdä mitään. Siivoaminen on jäänyt, ruuanlaitosta puhumattakaan. Purkkihernekeittoa ja pussipastaa on tällä viikolla tullut syötyä ihan tarpeeksi. Jos nyt tänään vaikka jaksaisi kokata jotain vähän terveellisempää..







Eilen perjantaina mä kävin ensimmäistä kertaa katsomassa kaverin lätkäpeliä ja otin siitä samalla pari (köh.. parisataa) kuvaa, kun niin kauniisti pyysi. Kiva välillä kokeilla jotain uutta, nimittäin toi urheilu-kuvaaminen ei oo meikäläisen hommaa ja se on aika haastavaa. Kuitenkin halli on tosi hyvin valaistu ja kaveri seisoi koko ajan maalissa, niin sitä oli helppo kuvata haha. Vähän erilainen perjantai mitä yleensä!


Taisin aiemmin mainitakin jo, että tilasin Crazy Factorylta uusia koruja magneettikuvausta varten, ja aah, ne tuli! Happy Jonsu ja silleen, vaikka eihän tässä tilauksessa mitään ihmeellistä olekaan. Caninebiteseihin uudet hopeiset korut pienillä palloilla, venytyksiin pimeässä hohtavat silikoni tunnelit, hopeat tunnelit ja mustat plugit (miksen muista yhtään, että olisin tilannut noita? :D). Lisäksi hommasin muovisen kielikorun ja smileyyn punaisen banaanin kuvausta varten. 





Mulle tuli myös kirje postiluukusta maanantaina. Pieni, söpö punainen kirjekuori, tonttu-postimerkillä varustettuna. Avasin kirjekuoren onnesta täpisten, ja kattokaan nyt! Onko ees vähän pähee! Dead Mamasin käsintehty sydän-koru! Ja se on mun! Voitin TV5:n ja HelsInkin järjestämän kilpailun, jossa sai valita haluamansa korun Dead Mamasilta, ja arpaonni osui mun kohdalle. Mä en oo koskaan voittanut mitään, joten tää on ihan törkeen hienoa!


Ootteko te voittanut koskaan mitään arvonnoissa?


2 kommenttia:

  1. Vauu onpa hieno toi koru :O Ihastelen aina ton tyylisiä vaikka tiiän että itellä ei tulis käytettyä ikinä.... mut on se hieno o.o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iteki diggaan paljon tommosesta steampunk-tyylistä, mut en oo koskaan ajatellut sen sopivan mulle. Mut toi menee kyl sievästi jonku mekon kanssa kesällä kun on niin pitkä toi ketjuki :3 Toi on ihan sika siisti!

      Poista

♥ puss