I can't drown my demons, they know how to swim

Tätä iltaa oli taas odotettu jonkin aikaa, laskettu päiviä, valvottu öitä, fiilistelty uusia ja vanhoja biisejä. Bring me the horizonin keikka Circuksessa eilen sunnuntaina jännitti, koska tiesin yöunien jäävän vähälle ja töihin piti herätä maanantaina viiden aikaan silmät sikkuralla. Keikkaheilana toimi tällä kertaa Melissa, kiitos


Onni on olla täysi-ikäinen ja päästä Circuksen yläkertaan katsomaan keikkaa, mylvivää ihmismassaa ja pittejä, jonne itselleni ei ollut tällä kertaa mitään asiaa. Mun pidennetty viikonloppu oli yllättävän raskas (alkoholi on hyvää), joten paikat olivat jo ennen keikkaa ihan törkeen jumissa, joten pittaaminen ei tullut kysymykseenkään. Toisaalta mun sisäinen lapsi halus koko ajan juosta alakertaan ja rynniä pittiin riehumaan ja änkeä eturiviin fiilistelemään sitä hikistä ihmisjoukkoa. Kuitenkin parvella oli hyvä näkyvyys ja tilaa oli vaikka muille jakaa, joten meillä oli lokoisat oltavat alakerran menoon verrattuna. 

Olin varustautunut keikalle pokkarin kera, mutta tittidii, BMTH:n aloittaessa kämäinen kamerani rupesi valittamaan vähenevää akkua. Jes, mikä tuuri. Onneksi puhelimen kamera on tarpeeksi hyvä ja kuvistakin saa edes jotain selvää. Instagram kuvat pelastavat tämän postauksen selkeesti. Tällä kertaa olisin voinut  vaan ottaa järkkärin messiin, kun kerran rauhalliselle paikalle päästiin keikkaa seuraamaan, mutta ehkä sitten ens kerralla.


BMTH:ta lämppäs Sights & Sounds ja Pierce The Veil ja kumpaakaan en ollut aiemmin kuunnellut. Hyvin pojat lämppäs ja meitsi diggas, voisin ehkä lämmetä enemmänkin tuolla PTV:lle. Jengillä oli kivaa ja kaikki näytti nauttivan, lukuunottamatta kohtausta, jossa joku ääliö juoksee takakautta lavalle ja hyppää suoraan yleisöön pikku-tyttöjen päälle :( Voi pieniä palleroisia.


Melissa toimi mun keikkaleidinä! Keikan jälkeiset fiilikset kiteytyy tähän kuvaan: väsymys, ilo ja hämmennys. Mun tukalla on joku ongelma, ja näytän kalakukolta, mutta onneksi Melissa on täydellinen. Keikka oli superrrr, ja ootan jo tulevaisuuden keikkoja ja toivon uusintaa. Kerrankin oikeesti näin jotain muutakin kuin Oliverin hiustupsun enkä jäänyt kenenkään traktorin kokoisen äijän alle. Ilta täytti mun odotukset, vaikka en vieläkään saanut ostetuksi keikka-paitaa (edelleen päivittelen niitä hintoja, huh huh). Miinuksena vielä 1,5h jonotus jäätävän kylmässä ilmastossa sekä keikkajulisteiden puute. Minä olisin halunnut kokoelmiini taas yhden keikkajulisteen! :(




Kolmen tunnin yöunien jälkeen piti herätä taas uuteen aamuun ja kipittää pienessä pakkasessa töihin kaikki paikat jumissa. Yllättävän kivuttomasti kuitenkin siirryttiin arkeen ja töissäkään ei ollut mitenkään erityisen epämukavaa. Otetaaks uusiks vaiks heti?



Millainen keikka teillä oli? Oliks kivaa?







10 kommenttia:

  1. Oon kauhulla odottanu näitä keikkakuvia, ku itku tulee etten ite ollu siellä 8( Sniff. Toivottavasti joku lataa Youtubeen videoo tuostakin. Yhyy. Ja nyyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( Mulla on pari videoo, mut pitää ensin tsekata mimmosta kuvaa sain otettua ikivanhalla pokkarillani. Puhelimessakin on pari klippiä keikalta mut hoksasin etten pysty siirtämään niitä mitenkään koneelle :Dd Älä itke muruseni, pojat tulevat vielä luoksesi ♥

      Poista
  2. Näin siut mäkissä ennen keikkaa ja näin sut siellä parvella :D Pierce the veil oli mahtava ja olin aika edessä kunnes niiden esiintymisen jälkeen lähdin sinne taakse.. sitten bmth aloitti niin kas kummaa mua "heiteltii" takas melkein eturivii asti ja mun oli pakko laittaa kädet naamalle :D Ne ihmiset oli ihan hulluja ja sielä oli semmossii tosi pitkii heppui, jotka hakkas mua tyyliin kyynerpäillä. Päivän kuitenkin kruunasi muutama nimmari ja yhteiskuva Oliverin kanssa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitä, kuin sokee oikeen oon! D: Ei siellä mäkissä ollut ees paljoo tyyppejä eikä siellä näkyny ketään liila-tukkasta tyttöä! Mikset tullut moikkaa ;__;

      Joo kattelin sitä alakerran menoa ja voin todeta et olisin kuollut sinne :D Sen verran paikat oli kipeenä viikonlopun rynnäköistä etten olis maanantain pystynyt menemään töihin. Vanhuus ei tule yksin ♥ Olen kuitenkin kateellinen yhteiskuvassta 8( byh.

      Poista
    2. Haha, menin just wc siellä mäkissä ja sitte olit ehtiny kadota :c ja nyt pitää säästää tuskaan rahaa! En oo ikinä käyny kunnon festareilla niin toivottavasti saan säästettyy rahaa, koska bmth on taas pakko nähdä!

      Poista
    3. Aijaa :( No höh, ens kerral sitte!
      Ja Tuska vie kyllä ens kesänä voiton Provinssista, pakko mennä! Parin kuukauden säästökuurilla kun syö vähä makaroonia ja puuroa niin saa varmasti lipun ostettua 8)

      Poista
    4. Haha, pitää alottaa toi säästäminen ihan kunnolla tai muuten kadun tooodella kauan sitä, että en mennyt sinne.. Mulla vaa niin paljon kaikkii juttui täs taas tulossa esim. tammikuussa mulla tatska aika ja helmikuussa all time low tulee circukseen :D

      Poista
    5. Noo on tässä itsekullakin rahat tiukilla, mutta aina voi pyytää vanhemmilta vähän avustusta ;)

      Poista
  3. vilkasin sinne parvelle ja näin sut siellä! :D ite alaikäsenä hengailin alakerrassa, ptv oli alunperin syy miks lähin koko keikalle mut onneks ehin rakastuu bmth:n musaan enemmän ku parin biisin verran pari kuukautta ennen keikkaa ja sain laulettuu kikseissä mukana :D Ite jonottelin 9 h ja täytyy sanoo et oli sen arvosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui apua :D Yläkerrassa oli mainiot oltavat, kukaan ei tuuppinut ja sai olla ihan rauhassa ♥
      9h ei kyl nappaa meikäläistä jonottamaan pakkasessa! :D Kesällä tosin on eri asia ja oon itsekin 'silloin nuorempana' jonotellut paljonkin keikoille, mut ei enää vanhana oikein tahdo jaksaa.. Alan olee liian mukavuudenhaluinen :'D Seisoin 1,5h ulkona ja se oli jo ihan hirveetä, 9h puhumattakaan! Nostan hattua :3

      Poista

♥ puss