JOULULAHJAT


Lahjoja! Hihi, oli kiva päästä rapistelemaan paketteja, vaikka mitään erityisiä toiveita mulla ei ollutkaan ja oletin saavani vain lämmintä kättä joulutontuilta, mutta oon tainnut ollakin aika kiltti tyttö viime vuonna? Vähän ihonhoito-tuotteita, suklaata (paljon!), uudet pinkit tumput mammalta, kolme uutta muumimukia, ja kuppikakku-kirja, joka on ihan superkiva! Joku tontuista taitaa tietää, että pidän leipomisesta, vaikka en sitä niin usein harrastelekaan, enkä ole koskaan oikein oppinut kuorruttamaan muffinsseja mitenkään hienosti, niin ehkä opin tuon kirjasen avulla uusia niksejä!

Ainoa asia, mistä vihjaisin äidille, oli tuo Kånken-reppu, enkä todellakaan osannut aavistaa äidin oikeasti hommaavan sitä! Superkiva yllätys jee! Tuun ehkä muutaman vuoden jäljessä, mutta oon kattellut jo lukiossa, että noi reput olivat tosi suosittuja ja tykättyjä meidän koululaisilla. Nyt vasta sain omani, josta olen jo vuosia haaveillut! 

Saan vielä yhden lahjan, mutta saan sen vasta ensi kuussa kun käyn seuraavan kerran Turussa. Lisäksi ollaan Karin kanssa yrittetty katsella netistä apuja, mimmonen sen lahjan pitäisi olla, koska saan sen itse valita ja määrätä, koska isi maksaa. Tää lahja tulee helpottamaan mun elämää ihan sikana ja tuutte huomaamaan sen kyllä täällä bloginkin puolella ;-) 

Saitteko te mieluisia lahjoja?


2 kommenttia:

  1. Voi miten kiva, nyt alko tehdä mieli konvehteja kun omat on syöty jo aikoja sitten... :D
    Jee saatko uuden tietokoneen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä sain konvehti-rasioita ihan liikaa.. :D ja ku mä en oikeen syö suklaata. Onneks suklaat kuitenkin menee parempii suihin, Kari tykkää mutustaa munki puolesta niitä ;>

      ... ja ehkä saan, ehkä en :D

      Poista

♥ puss