Moix t. väsy-Jonsu


Pari viikkoa vanhat kuvat pelastavat päiväni jälleen, ei ollut inspistä töiden jälkeen hikisenä ja väsyneenä alkaa meikkailemaan ja pistämään itteään kondikseen vain parin kuvan takia. Olo on kuin onkimadolla ja mua väsyttää ihan pirusti. Nälkäkin olis. Uuni päälle ja kalapuikot ranskalaisten kera sinne lämpeemään. Kohta saadaan murkinaa.

Tosi kiva nähdä, kuinka tänä vuonna ihmiset panostaa joulukalentereihin! Seuraan Youtuben puolella monia tubettajia, jotka pitävät edes jonkinlaista päiväkirjaa joulukuusta ja samoin blogeissa ylläpidetään joulukalenteria. Mua vähän harmittaa, etten itse ryhtynyt samaan, mutta ehkä ensi vuonna sitten.


Mua kismittää suunnattomasti Kela. Miks niiden pitää aina olla niin vaikeita? Ja muutenkin lähestulkoon kaikki ärsyttää ja inhottaa. Joululahjat on vielä ostamatta (vaikka saisin ne tilattua kotiin parilla napin painalluksella huoh) ja mulla ei ole vieläkään jouluvaloja, jotka mun piti hommata viikonloppuna. Ei se mitään, koska kohta haen kaupasta glögiä ja piparia, jotta sais ees jonkinlaisen joulufiiliksen kohilleen. Onneksi ollaan tämän työviikon puolivälissä ja torstaina saan mennä aikaisin nukkumaan ja valmistautua itsepäisyyspäivään. Pidennetty viikonloppu kelpaa varsin hyvin tähän väliin, ja onhan tuossa viikonloppuna tekemistä riittämiin, kun Melissa saapuu Helsinkiin ja mennään sunnuntaina tsekkaamaan trooppinen Circus ja BMTH. Saa nähdä millainen työpäivä ens maanantaista tulee.. Voi olla aika kuollut meininki.

4 kommenttia:

  1. Aina kun sulla tulee postaus alan ikävöimään mun sinisiä hiuksia!:D noi sun hiukset on niin kivat & oot jotenki niin söpö :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, onneks värjään tän sinisen kohta (ehkä) pois :'D Vaikka tää onkin helppo ylläpitää niin muutos olis ihan jees, eikä sunkaa tarvitse ikävöidä sinistä tukkaa :> Mut kiitos Vilmu ;__; ♥

      Poista
  2. joskus tulee harkittua että menen Kelan eteen laulamaan "Kela hei sä et taida snaijaa, mulla ei oo ollu rahaa pitkään aikaan..!" :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois mennä kuorossa laulamaan Kelan eteen aamu seittemältä tota! Kela on ilkeä morso :(

      Poista

♥ puss