This is a worldwide screen, so come close to me

Huomenta! Tai päivää, tai iltaa. Joka tapauksessa, hyvää sunnuntaita kaikille tasapuolisesti. Toivottavasti kaikilla oli mukava viikonloppu, itse ainakin nautin suunnattomasti nukkumisesta ja pelkästään olemisesta. Yöllä oli satanut lunta ja viimeinkin mulle tuli joulufiilis (kunnes toi lumi taas sulaa pois..) ja odotan innolla joulua Turussa. Sitä ennen kuitenkin on vielä viisi päivää töitä ja laivamatka kavereiden seurassa! Pitkästä aikaa pääsen syömään itteni buffetissa ähkyyn ja ostamaan vuoden karkki-kiintiön täyteen.



Te, jotka seuraatte mua instagramissa, tiedättekin jo, mitä oon tehnyt. Mä ratkesin. Ja kovaa. Sain yks kaunis aamu typerän päähänpiston, joka mun piti toteuttaa saman tien, joten lähdin ostamaan hiusväriä..





...Ja tässä tulos. Mä en tiedä kadunko enemmän sitä, että värjäsin tukkani mustaksi, vai sitä, että olisin jättänyt sen tekemättä. Vähän kadutti aluksi, mutta nyt parin päivän ihmettelyn jälkeen, alan jo pikkuhiljaa tottua tähän. Tuntuu tosi oudolle ja vierastan tätä väriä yllättävän paljon. Halusin kuitenkin nyt testata, sopiiko tuo musta mun päähän enää ollenkaan, vai olisko tää ihan jees jopa. Vielä olis tarkoitus värjätä siniset pois vaalealla, mutta saa nähdä uskallanko. Huomatkaa caninebiteseihin vaihdetut legot! 


Mua jännittää tosi paljon tän mustan vaalennusprosessi, koska tiedän, että jossain vaiheessa haluan tän taas pois. Onneksi mun tukka on helposti värjäytyvää sorttia, mutta itkettää jo valmiiksi mun tukan puolesta. Pitäisi ehkä käydä leikkauttamassa tähän joku malli, mutku oon niin nössö, etten kestä yhtään tukanleikkuuta.


No, mitä sanotte? 
Sopiiko tuo musta väri mun päähän lainkaan?


 

Tässä on lisäksi kivaa sunnuntai-lukemista: 
Mua ainaki vähän nauratti. 


12 kommenttia:

  1. sun tukkas on edelleen ihana c: tykkäisin kyl ite varmaan että ois koko pää mustana ilman sinistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 En halunnut koko päätä ihan vetää sysimustalla, koska tiedän, että olisin katunut sitä heti :D Mutta sininen lähtee kyllä pois, kunhan se haalistuu tarpeeksi :)

      Poista
  2. Noi hiukset on just kivat! Toimii toi musta ja sininen hyvin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään yllättävän paljon :3 ja toi sininen on kivan sähkönsininen vielä nii se korostuu kivasti!

      Poista
  3. Tuo missä on nuo neljä pientä kuvaa, niin niistä eka on ihana :3 mun mielestä sopii hyvin ♥ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha instagram-laatu on parasta :D Kiitos :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos n__n Aluksi vähän epäilin et sopiiko tuo mut ei tää mikään paha oo.

      Poista
  5. sopii sulle!
    mutta oisit kokeillu semmosella mustalla sävyttävällä eka, se ei oo niin kamala myrkkyä ja se lähtee pesussa pois.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Mietin aluksi vetää mustalla sävytteellä, mutta mulla ei kauheen hyviä kokemuksia oo mustista sävytteistä/suoraväreistä niin jätin väliin.. :D

      Poista
  6. BLACK IS BACK ♥ Mää olen aina ihaillu kuinka hyvin musta sulle sopii loppupeleissä, samaten valkoinen :33
    Ja btw, pisti hieman hymyilyttämään tuo alimman kollaasin ylärivin oikeanpuoleinen, Karin keskittynyt ilme :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gaah, mulla ei oo ollut mustaa tukkaa sitten lukion vanhojen tanssien jälkeen :D Vähän pelotti et miten tää istuu mun päähän! Ja hihi, Kari oli keskittynyt jääkiekkoon, se on tarkkaa puuhaa 8)
      Kiitos ♥

      Poista

♥ puss