HEMMETIN MAANANTAI


Kurjaa maanantaita kaikille tasapuolisesti. Mulla oli koko viikonlopun kauheen äklö olo ja samalla olo oli kuin onkimadolla, mutta en kuitenkaan osannut sanoa, oonko kipeä vai en. Oksetti, mutta ei kuitenkaan oksettanut. Vatsaan sattui mutta ei sitten kuitenkaan. Väsynyt ainakin olin ja koitinkin lepäillä koko viikonlopun ja kerätä voimia tulevaan työviikkoon. Ei auttanut. Tänään, kun astuin työpaikalleni klo 5:35, ei kauheasti naurattanut. Rupes vaan vituttamaan, vittu mitä paskaa. Selvisin kuitenkin duuneista kunnialla läpi, mutta kotona sohvalla maatessani Polska kainalossa huomasin hiipivän migreenin ja loputtomalta tuntuvan vitutuksen. Kohta rämmin kuumaan suihkuun, tyhjennän Voltaren-tuubin mun selkään ja napsin parit särkylääkkeet ja yritän saada Karia hieromaan itteäni. Voiko ihanammin viikko enää alkaa.


Huomasin, etten olekaan kuvaillut nyt tammikuussa lähes ollenkaan. Voin selittää sen hiuskriisillä, auringonvalon puutteella ja inspiraation hukkumisella. Oon kovasti yrittänyt saada sinistä shokkiväriä pois mun tukasta, mutta se ei tunnu lähtevän millään, joten ensi palkan pamahtaessa tilille otan järeämmät aseet käyttöön ja samalla tartun ehkä saksiin, joita pelkään kuollakseni. Jos nyt vähän saisi ohennettua tätä tukkaa ja leikattua järkevät etuhiukset niin olisin ihan tyytyväinen.


Kameralaukku makaa tossa lattialla odottamassa, mut mua ei kiinnosta ollenkaan kuvata tällä hetkellä. Ulkona on kamalan näköistä, aurinko ei paista ja oma turpakaan ei miellytä. Varsinkin, kun näytän joka päivä ihan samanlaiselta räkänokalta. Töihin mennään meikittä hiukset ponnarilla/pipolla ja kotona maataan pieruverkkarit jalassa sohvalla katsomassa Salkkareita. Laittaudun nykyään ehkä kerran viikossa, jos silloinkaan, kun ei vaan jaksa. Meikkaaminen on on turhaa, kun naama kuivuu ja hiusten laitto on hanurista kun tukka on saatanan sähköinen. Haluaisin jo eroon tästä mustasta tukasta. Valivali, napise nyt vielä vähän lisää Jonsu. Vaihtoehtoisesti voisinkin pitää pääni kiinni hetken ja mennä sinne suihkuun.

Onneks allaoleva kuva piristää mun jokaista paskaa päivää. Ihan kuin meidän Polska! 



12 kommenttia:

  1. Miu ♥ En osaa nyt paremmin sanoo mut tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Kyllä se siitä! Kova vitutus on menossa täälläkin. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks en oo ainoa :D Ja onneks tää onki jo helpottanut vähä!

      Poista
  3. Itselläkin on aikamoinen vitutus ollut, kun en saa nukuttua kirveelläkään kunnolla. Rättiväsynyt oon, mutta sitä ei vaan nukaha, koska pyörin, on kylmä, pyörin lisää, tulee kuuma, ukko kuorsaa ja sitten käy yskittää. Toivottavasti piristyisit siellä :)

    Itsellä on ongelmaa punaisen tukan kanssa. Yritin värjätä liilaksi, mutta oranssin tukan päälle ei ihan onnistunut. Nyt näyttää tukka viininpunaiselta, koska niin vahva pigmentti jäänyt shokkiväreistä. Kumma kylä kun sillon kun niitä haluaa pitää yllä, haalistuu hyvinkin räväkästi mutta sitten kun haluaa eroon, niin ei lähe kirveelläkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, unenpuute on kyllä kamalaa! :( Täälläkin heräillään öisin naapureiden karaoke-bileisiin arkiöinä ja kissat pomppivat mahan päällä ja istuvat naamalle kun koittaa nukkua. Blääh. Ja toki oon jo piristynyt vähän kun viikonloppukin tekee kovasti tuloaan ;)
      Haha mulla on sama ongelma! Siis shokkivärien kanssa :D Sininen ei millään lähde, ei kahdella värinpoistolla, ei syväpuhdistavalla shampoolla.. Aargh! :D Se on kunnolla jämähtänyt mun päähän. Sininen ei kyllä koskaan oo tykännyt lähtee mun tukasta niin hyvin kuin punainen..

      Poista
  4. Feel the same way bro. Joka aamu mietin et laitanko pieruverkkarit vai farkut ja aina tulen siihen tulokseen että joka päivä on höntsäpäivä. Meikata jaksan nippanappa sen verran että naama ei kiillä ihan liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! En ees muista millon viimeks oisin tälläytynyt kunnolla.. :D Taidetaan olla liian mukavuudenhaluisia kumpikin! Pieruverkkarit kunniaan ♥

      Poista
  5. mie niin tykkään tuosta sinun tukasta!

    VastaaPoista
  6. http://foreverxdiamonds.blogspot.fi/2013/04/hemmetin-maanantai.html?m=1

    Haha, kyllähän ne maanantait on aika hemmetillisiä :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ei oo mun päiviä noi maanantait :(

      Poista

♥ puss