Hurrdurrderp


Parin päivän sairasloma venyi viiden päivän mittaiseksi, enkä edes käynyt työpaikallani, koska makasin kaiket päivät joko sängyn tai sohvan nurkassa makoillen, sarjoja katsellen ja miettien elämän vaikeimpia kysymyksiä. Olo on viimein kohentunut melkein normaaliksi, mutta tartutin myös Karin tähän nuhaflunssaan. Kurjaa.


Vaikka lomailu onkin kivaa ja saan laskettua stressitasoa nollalukemiin flunssan lisäksi, niin karu totuus paljastui jo kahden päivän sairasloman jälkeen: mulla oli ihan hiton tylsää. Miten oon kestänyt olla joskus työttömänä ja hengata kotona 24/7 tekemättä mitään? Mun pää alkoi jo parin päivän jälkeen hajoamaan, kun ei oikein voi lähteä minnekään eikä kyllä tehnyt mielikään. Käytiin Karin isän luona kylässä ja jo pelkkä parkkipaikalle kävely otti voimille ja hengästyin pienestä kävelymatkasta. Koitin myös pyykätä, mutta ei siitäkään meinannut tulla mitään. Rupes masentamaan ja ahdistamaan, ihan kuin vuosi sitten. Fyysisen pahan olon lisäksi myös henkinen puoli kärsi ja olin kamalan itkuinen monta päivää. Ei tehnyt mieli lähteä minnekään, ei huvittanut tehdä mitään. Onneksi Piuku ja Polska tuli mun viereen joka yö nukkumaan.


Jotenkin sitä huomaa yhtäkkiä vanhentuneensa ja rupeaa miettimään, miten nykyään asiat on ihan erilailla kuin esimerkiksi neljä vuotta sitten. Sain tietää, että mun yläasteen yks parhaimmista kavereista on raskaana. Ei olla oltu missään tekemisissä lukion jälkeen, mutta nyt oon vaan miettinyt, mitä kaikkea tässä ajassa on tapahtunut. Vanhat luokkalaiset saa lapsia, menee naimisiin, ostaa oman asunnon ja mä vaan märehdin kotona kolmen karvavauvan kanssa ja haaveilen edes hitusen paremmasta palkasta.  Ikäkriisi, mee pois.


Viikon ainoa kohokohta saapui eilen mun postiluukusta: Muodon vuoksi 3. tuotantokausi! Tilasin sen maanantaina kiukkuisena turhan Anttila-reissun päätteeksi ja oon hamstrannut tuon jo melkein läpi. Hiphip hurraa nettishoppailu! Pian pitää ruveta metsästämään jo seuraava tuottista, jotta saan kaikki arkipäivät kulumaan laadukkaasti. 

Miten sinä vietät aikaasi kipeänä? 


4 kommenttia:

  1. Usko tai älä, minullakin on melkein joka päivä ikäkriisi vaikka olenkin 15..:D ihan ärsyttävää!
    Joka ilta saa itkeä sitä että pelkää tulevaisuutta perkele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oota vaan, se pahenee iän myötä :D Kyllä mäkin sun ikäisenä pelkäsin aina seuraavaa päivää ja sitä hetkeä, milloin aikuistun. Nyt lukion suorittamisen, masentumisen ja monen vuoden työelämän jälkeen alkaa pikkuhiljaa hahmottua millasta tää elämä oikeesti tulee olemaan. Huiuiui.

      Poista
  2. Ittelläniki on ikäkriisi, joten tiedän tunteen. Oon siis 31v.
    Tilasin kanssa nää Muodon vuoksi tuotantokaudet netistä.
    Ps. Turmion Kätilöt oli buukattu Tuskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikäkriisi on pahasta! Ei pitäis koskaan pohtia mitään syvällistä :I
      Joo noi Muodon vuoksi dvd:t ei oo mitenkään suosittuja kauppojen hyllyillä, vaikka suurimman osan Anttilasta olenkin ostanut :> Ja joo, luin Kätilöiden fb:stä heti kun Tuskan uudet kiinnitykset julkaistiin! WUPII!

      Poista

♥ puss