JONSUN ELÄMÄ NUMEROINA

Heippa pupuset! Kivan viikonlopun jälkeen pohdin pitkään, mitä kivaa suoltaisin tänne blogin puolelle. Vaihteeksi jätän kuulumiset myöhemmälle ja päätin tehdä tämmöisen pienen info-paketin, joihin liittyy numerot. Tätä oli hauska tehdä ja huomata, kuinka paljon numeroita meidän arkipäiväiseen elämään kuuluu. Mä oon tosi huono ollut aina matikassa, koska en osaa hahmottaa ilman kynää ja paperia (ja laskinta) numeroita, ja päässälaskut ovat olleet mulle todella vaikeita aikoinaan. Numerot ovat kuitenkin arkipäivää ja meitä kaikki arvostellaan numeroilla. 

Miten paljon sinä löydät elämästäsi numeroita?


Olen 22-vuotias. Olen 156 cm pitkä. Olen asunut 2 vuotta Helsingissä. Minulla on 11 lävistystä ja 12 mm venytykset. Ihostani löytyy kolme tatuointia. Kengänkokoni on 39. Omistan kolme kissaa ja yhden avomiehen. Sain autokortin 4 vuotta sitten. Nukun joka yö vähintään 7 tunnin yöunet.


Herään joka arkiaamu klo 4:55. Aamupalan syön ennen yhdeksää. Pääsin ylioppilaaksi 4 vuotta sitten. Vuonna 2010 menetin kolme tärkeää ihmistä. Olen käynyt Ruisrockissa 10. kertaa. Provinssissa 6 kertaa. Olen muuttanut 2,5 vuoden aikana kolme kertaa. Asumme toisessa kerroksessa, 57 neliön asunnossa.  Meillä on 8 mattoa ja yksi seinäkello. Olen käyttänyt viimeiset 8 vuotta piilareita. 



Olen seurustellut viisi kertaa. Lensin lentokoneella viimeksi vuonna 2005. Mulla on muumimukeja 38 kpl. Tykkään, kun ulkona on +15 astetta lämmintä. Liityin Facebookkiin 3.11.2008. Mulla on 5 objektiivia ja neljä kameraa.  Mulla on kaksi kitaraa. Meidän taloudessa on neljä Playstationia ja kolme läppäriä. Äidin luokse on matkaa 170 km. Olen jumissa Muodon vuoksi-sarjan 4. tuotantokaudessa. Jääkaapistamme löytyy kaksi kokis-pulloa ja 700grammaa jauhelihaa.


Vuosi sitten jätin 1,5 kg leikkauspöydälle. Emma-kissa on ollut meillä kohta kaksi vuotta. Omistan kaikki Lostin kuusi tuotantokautta.  Suoritin konfirmaationi 10.9.2006. Mulla on yhdeksän serkkupuolta. Kuljin ennen kouluun busseilla 11, 110 ja 04. Valvoin viikonloppuna aamuviiteen asti. Tänään menen nukkumaan viimeistään 21:30.

Ja ehkä tämän jälkeen mulla alkaa pomppia numerot silmille, lasken piilarini silmistä pois ja hammaspesun jälkeen sukellan pehmeisiin lakanoihin. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, palaan taas pian ♥



8 kommenttia:

  1. Aika jänniä nuo numerot! Niistä mulle tulee joskus pienimuotoinen ahdistus, jos tiettyä asiaa ei ole tietyn verran esillä. Se on ihan outoa! :D Mutta mulla oli sulle yksi haaste tuossa vähän aikaa sitten ja en ole varma huomasitko sitä! :)

    Hyvää maanantaita!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama! :D Muutenkin kaikki numerot ahdistaa, kun ne hyppii silmille ja kaikkea arvostellaan numeroin. Aina pitää olla se kymppi, alle 60kg, yli 170cm ja tilillä pitäis olla 124239480€ :D

      Oo, en oo tainnu hoksata edes, meen heti tsekkaamaan, mimmosen haasteen mulle pistit.. :>

      Poista
  2. vähänkö kiva tää tälläne postaus ! :)

    VastaaPoista
  3. Heii miten kiva! Oliks tää joku sun itse keksimä? Haluun tehä perässä :--D Et sitte laskenu miten monta Alias-korttia löyty seuraavana päivänä ympäri olkkaria.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Ehkä mul on vähän tylsä elämä tai jotain.. Itseasiassa Alias-korttei ei löytyny (kiitos sun!♥), mut post it-lappuja löytyy varmaan edelleen sohvan alta.. :D Hei tee vaan, olis niin jännä nähä miten sä keksit noita numeroita! 8)

      Poista
  4. Haastetta sulle! :)

    http://vanityclouds.blogspot.fi/2014/02/blogigallup-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoo, sinäkin! :D Mun pitää tehä toi heti kun saan photoshopin ja syvennettyä kysymyksiin paremmin!

      Poista

♥ puss