Kuinka vaikeaa on keksiä otsikkoa?


♥ Pitkästä aikaa taas postailua Instagram-kuvien kera! Oon viimeinkin parantunut nuhaflunssasta ja olokin on oudon energinen viikon sairastelun jälkeen. Nenä vielä vähän valuu ja limainen yskäkin on kohta loppumassa. Mutta muuten on loistofiilis ja kaikki asiat alkaa järjestymään kuten oon toivonutkin. Toivottavasti tää jatkuva stressi loppuis kohta ja voisin elää huoletonta elämää. Haha, toiveajattelua.


♥ Sairausloman jälkeen oon nyt melkein ollut viikon töissä ja voin sanoo, et on ollu kivaa! Vaikka mitään erityistä ei ookaan sattunut, niin kyllä jokapäiväiset rutiinit helpottaa mun omaa oloa ja pysyn jollain tasolla järjissäni. Vaikka aamuviiden herätykset ei aina maistukaan, niin töihin on silti kiva mennä ja tehdä jotain hyödyllistä, kuin vain maata himassa koneella levittämässä persettä. Oon ylpeä ittestäni, että oon saanu itteni tähän tilanteeseen, kun vuosi sitten en voinut edes kauppaan asti lähteä yksin paniikkikohtausten pelossa. Oon tsempannut itteni tähän tilaan ja voin päivä päivältä yhä paremmin. Vaikka en lääkkeitä enää syökään, niin joka kerta lääkärin vastaanotolla mietin niiden nappien jatkamista. Parempi kuitenkin jättää ne väliin, kun kerta pystyn elämään ilmankin niitä. Ainakin toistaiseksi.


♥ Oon edelleen ihan koukussa Nip/Tuckiin ja tuijotan joka päivä noita komeita plastiikkakirurgeja kuola valuen. Hankin taas lisää tuotantokausia, kun Anttilasta halvalla bongasin. Ei tarvitse tilailla netistä ja odottaa posti-Patea joka päivä, kun seuraavat tuottikset venaavat tuolla hyllyllä.  

♥ Ja sitten.. Mä annoin periksi. Kari on kinunut ja kuolannut tuota uutta Pleikkaria jo sen julkaisusta asti ja mä oon kieltänyt ajattelemasta edes koko asiaa. Mä en kauheasti pelaile mitään enkä edes pleikkaria osaa nykyisin edes käyttää (pleikka1 on paras!), mutta mä luovutin ja Kari sai uuden pelikonsolinsa :D Kari latas mulle tohon jo Outlastin ja Resogunin, jos vaikka innostuisin niitä pelailemaan. Mitä nyt pari kertaa tota oon testannut, niin hyvältä ostokselta vaikuttaa ja ohjain on kyl super! Kari tietenkin on ihan innoissaan pelaillut ja tutkinut tota, eikä millään malttaisi tehdä mitään muuta kuin istua tv:n edessä hakkaamassa Killzonea :D


♥ Sitten kissauutisia! Kissat piristävät mun jokaista päivääni ja Piukukin on alkanut maukumaan lähes joka päivä! Tai no, ei sitä maukumiseksi voi kutsua, kun se kuulostaa vain piipitykselle. Molemmat kissat nukkuu mun kanssa, Polska mun jaloissa ja Piuku kainalossa, kun taas Emma-täti nukkuu Karin jalkojen päällä. Välillä öisin tulee ahtaat oltavat, mutta rakastan silti noita pikkusia tositosi paljon! Polska on oppinut tosi hyvin muutamia peruskäskyjä (istu, odottaa, läpy, ei, jne.) ja muutenkin meidän seuraneiti antaa itsestään todella fiksun kuvan. Ihan kuin pieni viiksekäs koira. Toisille kissoille ei oikein voi opettaa käskyjä, koska ne menevät kuuroille korville eivätkä ne tahdo oikein keskittyä edes mun sanomisiin. 

♥ Ja mitäpä muuta? Pesin äsken vessan lattiasta kattoon, pistin pesukoneen päälle ja kohta alan katsomaan tämän viikon Salkkareita. Huomenna iskän pitäisi tulla käymään täällä Helsingissä, mutta saa nyt nähdä mitä viikonloppuna tulee tapahtumaan. Ainakin pääsen (joudun) katsomaan Suomi-Norja peliä poikien kanssa huomenna. Porukat lähtee Thaimaahan pariksi viikoksi ja ei vituta. Toivottavasti pikkuveli muistaa tuoda mulle jotain tuliaisia! Harmi vaan, etten voi nyt mennä Turkuun viettämään aikaa, kun porukoiden kämpästä on vedet poikki koko niiden reissun ajan, ja lämmityskään tuskin on päällä. Ensi kuussa sitten on Turku-reissun aika!

Mitäs teille?


4 kommenttia:

  1. Minunkin poikaystäväni mouruaa ps4 ja oli jo ostamassa sitä kaupasta, kun näki että sellainen oli viimein kaupassa :D En ole antanut periksi, koska en viiti maksaa 200€ (eli puolia) jostakin millä en itse oikeastaan pelaa, kun ei ole vielä tullut mitään kiinnostavia pelejä, joita haluaisin pelata.
    Toivottavasti se flunssa siulla paranee siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin monta kertaa kielsin tota yhtä edes haaveilemasta tosta pleikkarista, kun rahatilannekaan ei antanut periksi, mutta nyt se sitten sai sen :D Itse se tuon onneksi kustansi, ettei mun tarvinnut pistää rahojani tohon. Vaikka mä en pelaakaan pelejä, niin Resogunia ja Outlastia on kyl kiva kattoa sivusta :>
      Kyllä tää flunssa on jo pian selätetty >:)

      Poista
  2. Pleikkari ykkönen! Itselläkin se tuolla lojuu ja sen "GTA" (=ikäloppu volvoralli) on kultaa :3 haha. Muthei koitas nyt lopullisesti parantua! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pleikka1 on paras! :D Mullakin on vielä toimiva PS1 tuolla kaapin perukoilla, harmi vaan ettei mulla oo siihen aitoja pelejä :( Mamma osti mulle aikoinaan Viipurista paljon poltettuja pleikkapelejä ja ne toimii ihan hyvin, paitsi meidän TV:ssä ne pelit näkyy mustavalkoisina (kunnon old school-kamaa!) :D Pitäisi varmaan koittaa huutonetistä ettiä vanhoja crasheja ps1:lle >:3

      Poista

♥ puss