Will you take me out of here?






Mulla on ollut tänään hyvä päivä. Harvinaisen hyvä. Vaikka mitään ihmeempiä ei olekaan tapahtunut, kaikki on tuntunut jotenkin todella hyvältä. Mulla oli maanantaina ja tiistaina kamala migreeni ja olin töissäkin kuin kuollut lahna, joten niistä päivistä jäi vain paha maku suuhun. Tänään kuitenkin migreenistä ei ole tietoakaan ja fiilis on loistava. Ylihuomenna on jo viikonloppu! Rupesinkin fiilistelemään töissä Pendulumia ja ah ja voih, kuinka ihanalta se kuulostikaan. Muistan vielä Pendulumin Provinssirockin keikat ja tuli ikävä kesää. Onneks se tulee kohta ja pääsee festaroimaan. Suunnitelmissa olisi tänä vuonna tsekata se Tuska, koska BMTH ja Kätilöt kuuluvat mun päivittäisiin musiikkiorgasmeihin. Myös Ruissi on pakollinen, koska se on niin turkulaista haha. Koitin myös houkutella Jennaa Weekendeille mun kanssa, ja ehkä tänä vuonna suunnataan myös sinnekin reivaamaan jalat rakkuloille.


Ja nyt hei, kysynkin teiltä neuvoja! Pistäkääs tulemaan jotain vinkkejä, mistä kannattaa lähteä hakemaan tatuointia pk-seudulta! Myös Turun suunnassa olevat liikkeet käyvät, kun siellä suunnassa aikaani välillä vietän. Oon tässä parin vuoden aikana koittanu tutkia mahdollisia paikkoja, joihin menisin hakkauttamaan itteni, mutta oon niin vaativa, ja mun tulevien leimojen tulee olla just eikä melkein täydellisiä. Hinnasta en tingi, kunhan tatuoija osaa asiansa. Laittakaa siis omia kokemuksia tulemaan ja auttakaa mua! Värikuvat ovat toiveissa ja saan kohta päänsärkyä tästä ikuisesta tatskakuumeesta.

Viikonlopusta tulee huikea (oon ruvennut käyttää tätä sanaa aivan liikaa..), koska yks semmonen söpö tyttö saapuu pk-seudulle. En tiedä vielä, mitä tulee tapahtumaan, mutta toivottavasti kamera on messissä tällä kertaa enemmän. Vähän on jäänyt toi valokuvaus, mutta joo, niin, ei sitä aina tarvitsekaan jaksaa.


Millaiset kesän festarisuunnitelmat teillä on?
Ja mistä mä löydän hyvän tatska-paikan? 


13 kommenttia:

  1. Ihanat hiusket ♥
    ++ oli mulla asiaakin :> oon pienesti vähä-älyinen, mutta oon ymmärtänyt että sulla on poikaystävä (taidan tässä juuri nolata itseäni...). En ole varma oletko tehnyt jo postauksen missä kerrot sun ja sun poikaystävän tarinan, miten tapasitte yms :-) sellainen kiinnostaisi!
    ja pahoitteluni, tunnen itteni tyhmäksi XD
    +++ ja linkkaa toki, jos olet jo tehnyt poikaystävä-postauksen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :3
      Jep, kyllä multa tommonen avopuoliso löytyy tuolta nurkasta! :D Kyllä mä Karista useasti täällä mainitsen, mutta en sen enempää halua häntä vetää tähän blogiin mukaan, kun ei niinkään välitä koko asiasta :) Voishan tämmösen toteuttaa, jos toi sälli antaa luvan siihen! :>

      Poista
  2. Pk seudulta en osaa sanoa mitään hyvää paikkaa. Mut Porvoosta suosittelen Tattoo Studio Domino nimistä paikkaa.
    Ittellä on muuten ens viikolla hiihtoloma ja oon menossa Sallaan laskettelee poikaystävän kaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Porvoossa oon kävässyt vaan pari kertaa, joten tuskin ihan sinne asti lähtisin tatuoinnin perään :D Mutta rupes kyl kiinnostamaan, mistäköhän mahtaa nähdä siellä tehtyjä tatuointeja? Niiden sivuilla ei ainakaan ollut galleriaa.

      Voi epäreilua >:( Jotkut vaan hiihtolomailee ja toiset on töissä seuraavat 4kk ainakin ilman lomia! Itseasiassa tässä on puurrettu jo viime toukokuusta asti ilman mitään lomia, alkaa pikkuhiljaa tuo työnteko maistua puulle. Pthyi. Mut pidä sinä sentää kivaa :>

      Poista
    2. Poikaystävä kävi viime vuonna siellä ottaa tatuoinnin ja oli hienoa jälkeä.
      Jaksamisia! :-)

      Poista
  3. Oih itekki vasta kuuntelin pendulumia pitkästä aikaa ja en muistanukkaan kuin ihanaa se oli : | <3 Niistä biiseistä tulee vaan jotenki ihan hirveenä kaikkia kivoja muistoja mieleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Pendulum on muutenki yks mun suosikkibändeistä, harmi vaan et sen kuuntelu on jääny vähemmälle :I Yks parhaimmista livebändeistä mitä oon nähny!

      Poista
  4. http://www.mysticart.fi/ tuosta mestasta meen täysin takuuseen, kuukaus sitten kävin ottamassa pari kuvaa ja aivan täydellistä jälkeä! :33 Niin ja pirun hienoa olis iteki päästä Tuskailemaan koska BMTH uuhaah <3 saispa rahat kasaan tai ainakin porteille hengaus seuraa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin tsekata tuo mesta ja tehdä taustatutkimuksia >:) Täällä Helsingissä on vähän turhan laaja valikoima noita tatskamestoja..
      Nojoo! Mäkin mietin jo lipun ostamista, mutta odotan vielä aikataulujen julkistusta.. Tai vielä mahtavampaa olis voittaa liput sinne, mutta sekin taitaa jäädä vain haaveeksi :D

      Poista
  5. Entä ihan Hels Ink, etkös käynyt siellä jo ainakin lävistyksen merkeissä? :3 ja ihan näin btw, ihana tuo toisen kuvan ruutupaita! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, Lassilta kävin ottamassa kielikorun :) Helsinkiin on onneksi tullut uusi lisäys, Alex Jazz, joka tatuoi pari vuotta sitten ton mun äijän ja joka päivä ihailen sen kädenjälkeä. Siinä olis ainakin yksi hyvä vaihtoehto, kiitos :3

      Poista
  6. Ihananväriset hiukset :) Itse ajattelin vähän samalla sävyllä vetää. päältä on musta liukuvärjäys/dippi, muta loput haivenista vejän pohjalta violetiks ja pinnalta pinkkiä ja jotain liilansävyistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, enpä nyt tiedä näistä :D Pinkkihän tuo on, vaikka kirkkaanpunaisella värjäsin. Dippivärjäystä en ookaan testannut, pitäis varmaan joskus kokeilla ;O

      Poista

♥ puss