AHDISTAA




Hei taas, pitkästä aikaa. En halua pahoitella blogihiljaisuutta, vaikka ehkä pitäisi. Tässä on ollut vähän kaikkea säätöä suuntaan jos toiseenkin ja nyt mä voin todeta tän ääneen: mä oon rikki. Mä oon niin rikki kaikesta paskasta ja mua ahdistaa ihan suunnattomasti. Oon ollut jo pari viikkoa sairaana ja tuntuu, etten parane ikinä. Oon menettänyt ruokahalun ja mua heikottaa koko ajan. Töihin menin tänään ensimmäistä kertaa melkein kahteen viikkoon ja sain siellä vaan paskaa niskaani oikein kunnolla (ilman mitään pätevää syytä) ja mua ahistaa törkeesti mennä huomenna sinne uudestaan. Oon ollut nää viimiset päivät tosi heikossa kunnossa ja nyyhkytän tälläkin hetkellä sohvan nurkassa ja yritän piristää oloani jäätelöllä. Ehkä tää olo paranee pian ja asiat järjestyy omalla painollaan.


Siltikin, vaikka en olekaan syönyt melkein vuoteen masennuslääkkeitä, harkitsen vakavasti niiden jatkamista. Mulla on viime viikot ollut tää elämä yhtä ahdistuneisuutta ja paniikkihäiriöitä, enkä haluaisi lopettaa töiden tekoa niiden vuoksi. Viimeks mulla oli tämmöinen samalainen fiilis vuosi sitten, kun olin ihan palasina kaikesta paskasta. Mä en enää tiedä, mitä mun pitäisi tehdä. Meillä meni suihkukin rikki viime perjantaina, ja meidän pitää yrittää peseytyä lavuaarin alla, kun huoltomies ei vielä ole tullut korjaamaan sitä. Huoh, voiko paskemmin enää mennä?


Onneksi kävin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa joulun jälkeen Turussa perheen luona ja moikkaamassa kavereita. Tapasin pitkästä aikaa hyvää ystävää, jonka kanssa on ollut yli vuoden ajan tulehtuneet välit, mutta onneksi ollaan nyt sovittu ja mulla on sen asian suhteen hyvä fiilis. Juotiin teetä ja istuttiin liki 9 tuntia keittiönpöydän äärellä rupattelemassa paskaa ja muisteltiin menneitä. Se tuntui ihanalle. Ainakin mulla ihmisiä ympärillä, jotka välittävät musta. 


Ehkä mun olo paranee tästä kohta ja kohta voin taas paremmin. Tää kamala flunssakin vois loppua jo, niin pääsisin nauttimaan kevään tuoksuistakin paremmin. Onneksi mulla on nyt tätä jäätelöä ja kissa kainalossa. Oon mä pari kertaa jopa yrittänyt hymyilläkin tänään, mutta masentuneisuus valtaa mun mielen. Huonosti nukutut yöt ja vähäinen ruokahalu ei yhtään helpota tätä fiilistä, mutta mennään päivä kerrallaan. Kyllä tää tästä.




6 kommenttia:

  1. Voi Jonsu ♥ Tuo jätski on kyllä hyvää, mäkin ostin tota banaanin makusena lauantaina, ja eilen se olikin jo syöty.. hihi 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piu Noora :3 ♥ Noi lidlin ben&jerrys-korvikkeet on kyl ihan mahtavia! Piristää mieltä kummasti kun pari lusikallista tuota kauhoi suuhun :D

      Poista
  2. Harmi kuulla, että sulla on noin kurja olo. :( Ei auta kuin toivoa, että asiat lähtevät rullaamaan ja kaikki järjestyy.. Itsellänikin kauhea stressi ja ahistus ja itkuparku liittyen tulevaisuuteen, töihin ja muuhun kivaan mutta ei auta kuin itsekin yrittää uskoa että kaikki järjestyy.

    Mutta tässä pieni virtuaalinen *hali* jos edes pikkiriikkisen auttaisi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos virtuaalihalista :3♥ Eilen olin vielä epätoivoinen, mutta tänään onneks asiat näytti valoisammilta ja oon saanu paremman mielen :') Kyllä tää tästä, ja tsemppiä sullekin! Stressi ei oo kivaa >:[

      Poista
  3. Kyllä se siitä:) jaksui<3

    VastaaPoista

♥ puss