ES-SIIDERI JA ALIAS



Palataanpas pikaisesti viime viikon lauantaihin, kun ihana Noora saapui matalaan majaamme hengailemaan ja nauttimaan sivistyneesti alkoholia. Pakko tunnustaa, että mulla oli paras viikonloppu pitkään aikaan, ainakin tuli naurettua ja valvottua pitkään. Itse nautin kohtuudella (kuten aina haha) viinaa ja ES-siideriä, jota Noora suositteli, ja niin suosittelen minäkin, koska aion todellakin ostaa sitä jatkossa, vaikka en mikään siiderin ystävä olekaan!

Alkuun katottiin lätkää ja hurrattiin Suomi voittoon ja pronssia sieltä sit tuli! Meillä oli perusjengin lisäksi myös Lauri ainoana selväpäisenä messissä ja ihmeen kauan sekin kesti meitä viinasieppoja kattella. Onneksi ollaan sivistyneitä kansalaisia, ja osataan käyttäytyä nätisti. 






Pelattiin poikien kanssa Party Aliasta ja jätkiä tais turhauttaa mun ja Nooran etumatka pelilaudalla, joten pojat käyttivät epäilyttävää taktiikkaa ja keulivat koko ajan pelilaudalla johtoon. Kyllästymiseen saakka pelattiin, kunnes keksittiin leikkiä Kuka minä olen-peliä ja sitä sitten pelattiin aamutunneille saakka. Lauri näyttääkin olevan tuossa yhdessä kuvassa Bambi ja Noora Sirius Musta haha! Tämmösiä iltoja lisää, kiitos.


Tänään taas katotaan poikien kanssa jääkiekkoa (huoh ei jaksa enää :D) ja ryystetään lauantai-kaljoja poikien kanssa. Mun koko lauantai-päivä meni ihan pipariksi, kun hukkasin mun 32gigasen muistikortin ja käänsin koko kämpän ympäri sen takia. Yleensä oon tosi tarkka kaikkien mun tavaroiden kanssa, ja mulla on muistikorteillekin tarkka paikka, missä säilytän niitä. Ei kuitenkaan löytynyt ja annoin olla, kuitenkin se tulee jossain kohtaa vastaan. Mulla on vaan tosi paha tapa, kun hukkaan jonkun tavaran, enkä heti löydä sitä, niin mulle tulee siitä esineestä pakkomielle ja etsin ja mietin sitä niin kauan, kunnes löydän sen. Mä kuitenkin löysin sen muistikortin makuuhuoneesta (kenties Polska leikkinyt sillä?) ja hurrasin ittelleni. Päivä pelastui.

Hävitättekö te tavaroita helposti ja onko teillä jokaiselle tavaralle oma paikkansa? 



10 kommenttia:

  1. Hahhaha joo mä tunnen nää halvat ja hyvät menovedet xD ja kylläpä olikin upeita maaleja kun niin tarkasti seurattiin... :D

    Mullakin oli hirmu hauskaa, jeeee otetaan joskus uusiks ♥

    Ps. Olen ihan vain MUSTA...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, onneks maalit näytetään aina uudestaan ja vielä hidastettuna, ainakin sitten tämmönen hidas saapaskin tajuaa, mitä just tapahtui :D Pitää ottaa kyl uusiks joskus, ja mun pitää tulla Kuopioon joku kerta leikkimään turistia!

      Ainiin sorii, herra Musta XD

      Poista
  2. ootteks työ nooran kaa parhait kavereit? teil molemmil on sika hyvät blogit :-)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uusia tuttavuuksia ollaan, täällä blogimaailmassa ollaankin tutustuttu ;> Kiitos :3♥

      Poista
  3. Pidin hyvää huolta mun piirtopöydän kynästä, kunnes se vaan hävisi! Vaihdoin oman pisteen järjestystä ja sen jälkeen en oo kynää nähny! Joka paikan kolusin, edes muuton jälkeen ei oo näkyny :D Mulla on epäilys, että se kieri roskikseen ja sieltä mukavasti eteenpäin. Pitää ostaa uus piirtopöytä sen takia kun en maksa 30e pelkästä kynästä -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei D: Mä yleensä yritän antaa asian olla ja mietin, että kyllä se esine jossain vaiheessa tulee vastaan, kun en enää etsi sitä. Mutta tosta muistikortin katoamisesta menin jotenkin ihan sekaisin (vaikka ei se oliskaan maailmaa kaatanut jos olisin sen menettänyt) ja kaadoin kaikki roskikset lattialle ja tutkin kissanhiekkalaatikotkin.. :'D

      Mut tosi kurjaa, et sun piti hommata kokonaan uus piirtopöytä, kun kynä oli kateissa >:( Murr.

      Poista
  4. Piän kyllä yleensä tavarat tosi hyvässä tallessa, mutta kerran mullaki katos juurikin muistitikku, tai oikeestaan sellanen hirvee 3-4 muistitikun nippu :D Se oli kyllä hirveetä ku mulla oli niissä vaikka mitä tärkeitä kuvia yms. Sitte melkeen puolen vuoden päässä se nippu löyty yhen laukun vuoren sisältä! :D Pieni helpotus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoh, mulle käy aina kans muistitikkujen kanssa tolleen! :D Kun en käytä niin usein muistitikkuja, niin ne ei ole mulle millään tavalla tärkeitä, eikä niiden sisällä ole koskaan mitään kauhean arvokasta, niin ei se haittaa, vaikka pari muistitikkua hukkuisi jonnekin. Kunhan vaan ärsyttää, kun ne tuppaavat katoamaan aina sillon kun niitä tarvii x3

      Poista
  5. Mulla tavarat on järjestyksellisessä sekasorrossa. Ja loppujen lopuksi ei niinkään järjestyksessä, asun nimittäin kahden kissavauvelin kanssa... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha miten kissat vaikuttaa sun järjestykseen? :D Kyllä meilläkin kolmen kissan lelut lojuu lattioilla ja niille ei olekaan mitään omaa paikkaa, kun kisut tykkävät niitä kannella ympäri kämppää joka tapauksessa :) Ite ainakin tykkään, et omat tavarat on edes jossain järjestyksessä, sekoaisin muuten ihan totaallisesta :'D

      Poista

♥ puss