HELLO MONDAY



Viikonloppu meni suhteellisen rauhallisissa merkeissä, kuten aina. Suunnitelmat muuttuivat viime tingassa, eikä lähdettykään Tampereelle yöpaikan puutteen ja takatalven vuoksi. Vähän harmittaa, mutta onneksi Tampereelle pääsee periaatteessa milloin vain, mutta nyt ei ollut vain kiinnostuskiikareita messissä. Joten jäätiin vain kotiin rauhoittumaan ja nauttimaan olostamme.


Oltiin perjantaina myös niin laiskoja, että tehtiin tortilloja. Nopeaa ja maittavaa ruokaa, johon ei tarvitse panostaa paljoa, kun Karikaan ei noita rehuja tykkää syödä. Oon muutenkin niin laiskistunut ruuanlaiton suhteen, että mun arkipäivien suurin pelastus on Lidlin perunamuusi-jauhe, joka on oikeasti maailman parasta muusia! Gaah, ihanaa. Myös kalapuikot on maistunut viime kuukausina liiankin hyvin. 
 

Perjantaina palkkapäivän saapuessa rupesin haaveilemaan uudesta kissojen raapimapuusta, koska vanhasta on enää vain tynkä jäljellä. Honkkarista oltiin aiemmin katsottu sopivaa raapimapuuta, joten lähdettiin työpäivän jälkeen tsekkaamaan, vieläkö niitä on myynnissä. Ei ollut, nyyh, mutta mukaan lähti vähän kissanruokaa.. Eivät ainakaan karvapallot näe nälkää vähään aikaan! Lisäksi sain Roayl Caninin kuivaruoka-näytepusseja, jotka pääsevät pian testiin. Kyllä nyt kelpais olla kissa.


Mitäpä muuta, hmm.. Eipä tässä kai mitään ihmeellistä. Tilasin Impericonilta housut ja yhden kangaskassin ja harkitsen lisää nettishoppailua. Mua väsyttää jo nyt vaikka kello on vasta puoli kuusi. Oli harvinaisen rasittava työpäivä, vaikka ehdinkin tauoilla katsomaan Netflixiä ja miettimään syntyjä syviä. Duunikaveri on ruvennut ottaa mua pattiin ihan kunnolla, kun joka maanantai se tulee töihin krapulassa ja haisee kunnon viina-dokulle. Hyi että, koita semmosen kanssa sit työskennellä. 

Nyt kun oon  pälättänyt tarpeeksi ja julkaissut taas mun pärstä-kuvia, on aika juhlia ja katsoa seuraava Walking Deadin jakso. Kohta sekin onni loppuu, mutta enköhän mä selviä tästä.  Onneks aurinko paistaa ja mulla on kokista, ja ehkä huomenna on jo parempi päivä. Puspus.





8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ehkä vähän liian söpö mun tyyliin, mutta on se silti ihana! :D

      Poista
  2. Kaks jaksoo enää Walking Deadia! :( Mitä mäkin teen mun elämällä sitten? :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIMPÄ! :( Sit vaan pitää kattella vanhoja jaksoja tai vaipua horrokseen.. :c

      Poista
  3. Missä oot töissä?:o iha perseestä jjos on tollane duuni kaveri! Mut oot nätti ja hyvää loppu viikkoo sulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon yhdessä virastossa duunissa :> Ja totta, mutta onneks tuun työparin kanssa hyvin juttuun vaikka se välillä ärsyttääkin aika rankasti :D
      Ja voi kiitos ja samoin sulle! :3<3

      Poista

♥ puss