TÄMÄN HETKEN KUUNNELLUIMMAT



Oon ihan tulessa, neljäs postaus tällä viikolla! Toivottavasti tää sama tahti jatkuu myös tulevaisuudessa, onhan mulla muutama postaus jo luonnosteltuna, mutta mulla alkaa loppua kohta ideat, vaikka oon niitä yrittänyt kehitellä tän viikonlopun aikana. Postausehdotuksia kehiin, niin katotaan mitä saan aikaan!



Koska en oo varmaan ikinä tehnyt mitään musa-postausta, niin täältä sitä pesee. Kauhea inspiraation vallassa päätin nopeasti väsätä tämmöisen pikaisen listan mun tän hetken kuunnelluimmista biiseistä. Jotkut varmaan tietääkin, että oon tosi huono kuuntelemaan musiikkia, mitä nyt autossa tulee kuunneltua satunnaisesti radiota ja töissäkin saatan pistää napit korville hetkeksi ja kyllästyä. Vaikka en kuuntelekaan päivittäin musiikkia, on se mulle silti tosi suuri rakkaus josta en suostu luopumaan. Mä en vaan osaa kuunnella mitään uutta, vaikka olisi kuinka mun suosikkibändin uusi albumi tai kaverin suosittelema biisi, josta saattaisin tykätä. Muutenkin, harva mun kavereista kuuntelee samanlaista musiikkia mitä mä, niin ei oikein voi jakaa musiikkorgasmeja kellekään. Onneksi oon sentään vähän oppinut kuuntelemaan uusia biisejä ja löytämään ne omat suosikkibändit tässä vuosien mittaan.  Löytyykö listalta teidän suosikkeja?


Skrillex - Fucking Die 2 (€€ Cooper Mix)


Ahh, Skrillexiä! Kuka oliskaan arvannut, että löydän tän biisin monen vuoden jälkeen ja alan taas jammailemaan tätä? Fiilistelin tätä joskus 2010-2011 aina pitkillä automatkoilla ja tän biisin inspiroimana ostinkin Skrillexin keikalle lipun Beeritin kanssa. Hyviä muistoja tulee mieleen tästä, Skrillex on aina mun ja Beeritin yhteinen fiilistelyn kohde.


Gogol Bordello - Start wearing purple


Harva tietääkään, kuinka paljon tykkäänkään Gogol Bordellosta. Kuinka moni edes tuntee tätä bändiä! :D Tän orkesterin meno lavalla on jotain ihan älytöntä ja ollaan saatukin Jennan kanssa mm. punaviiniä päällemme ja päästy jammailemaan tätä kyseistä biisiä eturiviin viimeksi joulukuussa 2010. Gogol Bordello on tulossa maaliskuussa Tampereelle keikalle, joten kaikki sinne, hopihopi!


The Ark - Let your body decide


The Ark on mun yks ikuinen rakkaus, etenkin tämä biisi. Tän tahdissa oon tanssinut Ruisrockissa monet kerrat ja ihaillut Ola Salon tyyliä esiintyä. Mahtava bändi lavalla, tätä on kuunneltava lisää.


The Ark - It takes a fool to remain sane


Tässä toinen rakkaus-biisi, joka nostaa mun karvat pystyyn. Nostalgiaa.


Robin - Boom Kah


Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan mitään, Robin on ihku! Tässä on niin symppis rytmi ja melodia että se vie mut mukanaan. Etenkin töissä tätä tulee kuunneltua koko ajan, piristää päivää huimasti.


Pendulum - The Island - Pt. 1 Dawn


Pendulum on kans mun ja Beeritin top listan kärjessä, ja ollaan juostu näiden perässä keikoilla Seinäjoella saakka. Tää biisi kuitenkin on niin mieleenpainuva ja tuo niin paljon hyviä muistoja mieleen, etenkin Provinssista, jolloin reivattiin tätä sateessa kauheassa kännissä. Jalat oli hapoilla, itketti ja nauratti samaan aikaan, mut ei haitannut!


One Morning Left - Reetu in da house


Tätä biisiä kuuntelen aina samalla kun dataan (kuten nyt haha), mut ihan parasta tässä on sanat. Haha ihan parasta paskaa ikinä, jos näin voi sanoa. OML kuuluu muutenkin mun suosikkibändeihin, vaikka harva jaksaa kuunnella tämmöistä sontaa mun kanssa. Kuka tulee mun kanssa näiden poikien keikalle? :(


Gorillaz - Feel good inc


Gorillaz on jo menneen talven lumia mulle, mutta tää biisi kyllä ansaitsee kyllä arvostusta (kuten myös Gorillazin vanhempi tuotanto). Kuuntelin tätä joskus yläasteella tosi paljon ja fiilistelin yksin omassa huoneessani just tätä kyseistä biisiä. 


Infected Mushroom - Saeed


Sienet eivät koskaan petä. Tää kappale pistää kyllä varmaan jokaisen tanssijalan vipattamaan.


Turmion Kätilöt - Pyhä Maa


Kätilöiden biisejä voi kuunnella missä mielentilassa tahansa, ja tätä tuleekin luukutettua töissä/autossa tai vaikka treenatessa. Mä myös siivoan Kätilöiden tahtiin kotona, tulee muuten tosi puhdasta jälkeä! 


The Devil Wears Prada - Reptar, King of the Ozone


Oivoi niitä emo-aikoja. Itku ihan tulee tätä kuunnellessa.


Agonoize - Chains of love

Haha, parasta saksalaista paskaa ikinä! Kuinka moni kuuntelee Agonoizea?


Knife Party - Bonfire

Mun ja Jennan biisi. Viime vuoden Ruississa reivattiin tätä jonkun britti-jätkän kanssa ihan kympillä ja jalat verillä ja sama homma tulee olemaan tänä kesänäkin jos saadaan Weekendeille liput.


2 kommenttia:

  1. tupla arkista tulee meikältä MEGA HIGH FIVE ♫ ♪ ♥

    moro mie oon uusi lukija ;)

    VastaaPoista

♥ puss