TORSTAI

Heipä hei ja hyvää iltaa herrasväki! Tämä viikko ei poikkea mitenkään normaalista viikosta, työpäivät hujahtaa niin nopeasti ohi, ettei ehdi kissaakaan sanoa, ja jo on viikonloppu taas. Sain photoshopin takaisin ja oon niin onnellinen, kuinka nopeasti ja vaivattomasti tää uus kone pyörittää tätä.. Ahh! Vanhalla koneella muokatessani kuvia siinä saattoi vierähtää muutaman kuvan kanssa monta tuntia, kun photoshop kaatuili koko ajan eikä kone jaksanut pyörittää sitä. Onneksi nyt kaikki on toisin 

Mun piti jo eilen tulla tarinoimaan tänne, mut emmä sit jaksanutkaan. Ei ollut oikein mitään sanottavaa. Ainoa asia, mikä vaikuttaa nyt muhun, on mun käsi. Oikean käden ranne (ja tänään myös peukalo) alkoi temppuilemaan ja pistin siihen tukisiteen, jotta se ei menis pahemmaksi. Tiedä sitten, mistä tuo kipuilu johtuu, mutta en anna sen vaikuttaa mun olemiseen ja menemiseen :3 Jos se tuosta pahenee, niin käyn työterveyslääkärillä vähän valittamassa ja vinkumassa lisää.


Oon pyöritellyt tässä jo monta viikkoa mielessäni haaveita uusista kehonmuokkauksista. Mulla on ihan jäätävä tatuointikuume, joka ei tunnu loppuvan millään, mutta raha ja epävarmuus on tässä esteenä. Pitäisi oikeasti raahata tää takalisto johonkin tatskamestaan, jotta saisin edes ajan varattua ja pitäisi uskaltaa luottaa omiin vaistoihinsa. Tatuointimessutkin kiinnostaisi, mutta tuskinpa kukaan jaksaa lähteä sinne mun kanssa ;__; Kaipailen lisää mustetta iholle niin kipeästi, että joudun kohta varmaan sairaslomalle. 


Uusista lävistyksistä myös haaveilen. Tai olen haaveillut jo pitkään, mutta nyt ne on alkanut taas muhinoimaan mun päässä, että on pakko joku päivä marssia Lassin puheille ja käskeä sen änkeä neuloja mun ihoon. Haluaisin lisää rautaa naamaan, mutta en haluaisi kuitenkaan olla mikään rautaturpa, kun nyt jo tuntuu olevan liikaa killuttimia nassussa. Silti, haluan! Mikrodermalitkin houkuttelee, mutta en keksi mitään sopivaa paikkaa, minne ottais niitä. Oon jotenkin niin kyllästynyt nykyisiin lävistyksiini (osittain myös töiden takia, kun en jaksa vaihdella koruja päivittäin), mutta en haluaisi luopua mistään. Eteenkään caninebiteseista, tykkään niistä älyttömästi, enkä osais enää olla ilman huulikoruja.

Mun tukka muuten näyttää siltä, että siinä olis liukuvärjäys, how cool is that! Noista kuvista ei kauheasti saa selvää, mutta latvoista alkaa tuo punainen haalistumaan kovaa vauhtia ja sinisen ja vihreän sävyt puskee läpi, jopa mustasta osiosta. Pitäisi vaalentaa tää pehko ja vois testata ihan kunnolla tota liukuvärjäystä, kun en oo aiemmin edes harkinnut sellaista. Millaisia kokemuksia teillä on liukuvärjäyksestä?



13 kommenttia:

  1. sun tukka näyttää sairaan siistilt varsinki näissä kuvissa :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Vaikka ne onkin tuosta jo haalistuneet.. :(

      Poista
  2. missä olet töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Nätskänen ♥ hihii alko oikein hattusi nähtyäni innostuttaa ku tilasin itelleni eilen uusia cappeja 8) Jee kesäääää!

    Ja älä ikinä luovu canineista. Etenkään angeleista. Hehee liity sonnikerhoon ja käy ottaa seppe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8) ♥ Mäki tilasin just yhden capin aa en malta odottaa et se putoo mun postiluukkuun! Ja nimenomaan: kesä ♥ ♥

      En todellakaan luovu mun huulikoruista, mut jos jätän pelkät angelit niin näytän kauhean pullealta (okei näytän koko ajan) XD vuos takaperin mietin tota septumii, mut joku joskus sanoi ettei mulle sopis se mun nenän muodon takia, joten en oo koskaan edes pohtinut asiaa sen enempää :D Nyt se kyl houkuttais, kun sen sais kätevästi piiloon! Aaa en tiedä, apua :(

      Poista
    2. Mitennii ei sopis .___. photoshoppaa joku mallikuva.

      Poista
  4. Syötävän ihanat hiukset :| ♥

    VastaaPoista
  5. Liukuvärjäys on ihan kiva, miullon nyt ollu enemmän tai vähemmän liukuvärjätty tukka jo kohta vuuen ajan vissiinkin. Ajattelin, että se ois shokkivärien kanssa helpompaa mutta ehkä hieman riipoo, kun latvat haalistuu ja sitten mustan juuren alta pilkottaa kaunis ruskee juurikasvu. Vähän ehkä hankala värjätä (kesto-)mustalla juuret sotkematta latvoja, mutta siis muuten on niin paljon helpompi vaan sutii aina liukuvärillä latvat ja ylläpitää väriä kun ei tarvi paskotella koko päätä. Mutta mutta... jos vetää kokoshokkivärillä, niin siitä en tiiä mutta ainakin ne on ollu tosi kauniita immeisillä, että ei kun kokeilemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee varmaan joskus testata jos innostun :D En oo pahemmin ottanut selvää liukuvärjäyksestä, mut eiköhän tuo latvojen läträäminen oo aika iisiä puuhaa juurikasvun värjäykseen verrattuna <__<

      Poista

♥ puss