UUSIA JUTTUJA




Mun Ebay-ostokset saapui viimeinkin mun luokse! Oon tosi surkea shoppailija, ja nyt päätin, että mun on pakko tilata ittelleni jotain uutta :D Pohdin kauan pääni puhki, viittinkö mä tilata yhtään mitään, mutta kuitenkin parin klikkauksen jälkeen tuotteet oli jo maksettu! Seuraavasta palkasta sitten ostan uudet pillihousut ja ehkä jotain muuta kivaa.. Hihii! Tuhlaaminen on kivvaa.


Kari ihmetteli, miks mä tilasin pipon, vaikka talvi on jo ohi :D No mutku! Kari ryövää aina mun luottolörttö-pipon, joten päätin ostaa kokonaan uuden. En nyt tiiä onko toi mun tyylinen, mutta menkööt, ainakin on pehmeä ja kivan näköinen! Eikä oo ees mustan värinen haha.


Sitte tilasin mun ihan ekan snapbackin! Oon jo kauan halunnut ittelleni kunnon snäpäriä, joka mahtuu mun päähän ja on päheen näköinen. Vaikka noi kukka-kuviot ei olekaan ihan mun juttu, niin se on silti söpö! Valitsin kauan mustan ja harmaan capin väliltä ja päädyin kerrankin johonkin muuhun kuin mustaan. Musta tää harmaa on just hauska väri (voiks noin sanoo haha) ja tää on oiva kesä-asuste. Kesä tuu jo!


Kerrankin muuten ehdin/jaksoin kuvata töiden jälkeen omaa naamaa! Joo, en jaksanut meikata tai laittaa tukkaa enää töiden jälkeen, mut eipä oo ensimmäinen kerta. Töiden jälkeen on ihanaa vaan vaihtaa pieruhousut jalkaan, hypätä sohvan nurkkaan ja rentoutua. Ei siinä mitkään kamerahuoraukset oikein jaksa kiinnostaa, kun raskaan päivän jälkeen haluaa vain olla omassa rauhassa.

Tiiättekö, kun teille tulee jokin päähänpisto, joka täytyy toteuttaa samantien? Haha, mulle kävi tänään näin, ja mä tein lättyjä! Kaupassa sain idean, että hei, jos ostan kananmunia, vois kokeilla jos osais tehdä lettuja, ja mähän muuten tein! Haha, kokeilin viime kesänä tehdä plättyjä, mutta eipä niistä oikein syötäviä tullu. Nyt sentään sain hyvin onnistumaan nää ja voin olla taas ylpeä itsestäni. Jeij. Vaikka osa vähän kärähtikin.. Mut ei haittaa!


Vielä vähän lisää uusia makeita juttuja:

01 Sain joululahjaksi tommosen LdB:n lahjapakkauksen ja avasin sen vasta viime viikonloppuna. Halusin säästää näitä ja olin tunkenut koko paketin kaapin perukoille, kunnes muistin sen olemassaolon. Ite ainakin tykästyin näihin tuotteisiin, ihanan tuoksusia! Paketissa oli dödö, suihkusaippua ja vartalorasva, joita tuun varmasti ostamaan lisää tulevaisuudessa. 02 Maistoin viime viikolla ekaa kertaa ikinä Rockstar-energiajuomaa, ja täytyy sanoa et oli ihan jees jopa! Kaikki on aina sanonut mulle, ettei ne oo hyviä ja että ne olis liian makeita. Toi mitä ite maistoin, oli vissiin ihan tavallisen makuinen, mut oli joo tosi makeaa litkua. Ei kuitenkaan niin pahaa mitä odotin! 03 Halusin seinälle mun Drop Dead-tarrat ja siinä se sekasotku nyt möllöttää. Pitäis lisää tilata noita tarroja! 04 Fiilistelen kevättä ja auringonlaskua, wupwup!


Näihin kuviin ja tunnelmiin, meitsi lähtee nyt sinne sohvalle löllöämään ja syömään lettuja. Onneks kohta on jo viikonloppu!

6 kommenttia:

  1. ÄÄääääää meinasin tilata kans Dope-snäpin mut en sittenkään :D tosin jäin vielä pohtimaan sellasta leopardiversioo tosta samasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoho, sä ootkin tommonen kissanainen, niin sulle sopis se leopardi! :D

      Poista
  2. eikä, toi snapback on täydellinen<3 kelpais miullekkin tuollane, paitsi tuo pinkki väri ei ehkä oo se miun juttu :'D Mut siulle sopii hyvin! Ehdottomasti tää on tän hetken lemppari blogi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi cappi on kyllä superr 8) saa nyt nähä paljonko tota tuun käyttämään! Ei tuo pinkkikään oikein muhun iske, mut tossa snäpärissä kyl se toimii :D Voi kiitos ihanista sanoista ;__;<3 Olen otettu.

      Poista
  3. Heitin (taas) haasteella jos kiinnostaa sua tehdä se! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista

♥ puss