ILOUUTINEN




Kääk, tänään oli taas yksi kevään iloisin päivä! Sain kamalan paskahalvauksen tässä kotosalla (en sentään töissä!), kun lueskelin facebookia ja sieltä pongahti ilmoitus Studio Killersin maailman ensimmäisestä keikasta! Ruisrockissa! MITÄÄ!
Tällaisen kohtauksen oon saanut viimeksi, kun Ruisrock on ilmoittanut Mewin (vuonna 2009) ja BMTH:n (2011) saapuvaksi Ruissin esiintyjiksi, mutta tätä en osannut odottaa. Oon haaveillut kyllä Studio Killersin keikasta, mutta en uskonut, että tämmöistä animaatio-bändiä pystyisi festareille tuomaan.


Ilouutisen tietty jaoin mun (lähes) jokavuotiselle keikkaheilalle Jennalle, ja samalla infosin myös Amaa tulevasta kesän kohokohdasta, jos vaikka saisin houkuteltua sen mukaan Ruissalon bileisiin. Aman kanssa en olekaan Ruississa vielä koskaan käynyt, joten tästä tulee hieno festarikokemus. Hienommaksi koko festaroinnin tekee leiriytyminen ja meidän upeat teltanpystytys-taidot! 


Oon myös fiiliksissä tulevasta viikonlopusta. Toivottavasti aurinko paistais ja olis lämmin, niin voisi koittaa lähteä kuvailemaan Espooseen ja nauttimaan kevään ensimmäisistä jätskeistä. Ihanaa, kun kohta on jo kesä ja loma! Kuka muu on menossa festareille tänä kesänä?



6 kommenttia:

  1. itte oon menos blockfesteile ja summer uppii :))

    VastaaPoista
  2. Öää ruississa on kyllä tänä vuonna ihan himo hyvät esiintyjät mun mielestä!! Itekki saatan siis sinne eksyä 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tän vuoden ruississa on tosi suppeasti esiintyjiä mun makuun, mut toi Studio Killers kyl on niin hieno juttu, et varmasti tulee olee kesän kohokohta! Vaikka tosin menisin mä ruissiin joka tapauksessa, oli hyviä esiintyjiä tai ei :)

      Poista
  3. varmasti menisin festareille mut tänä vuonna ei oikeen oo ollu semmosii mitkä mua kiinnostais. Tietty ois ihan mahtavaa lähtee tuskaan BMTH:n perässä mut ei viittis maksaa festarilipusta yhen bändin takia. Viime vuotinen rock the beach oli parhautta ja petyin kovasti ku sitä ei tänä vuonna järjestetä :( nyyh

    VastaaPoista
  4. No, jotkut menevät festareille pelkkien bändien takia, jotkut vaan hakemaan sitä ihanaa fiilistä :) Mulle Ruisrockista on tullut niin perinne, että menen sinne joka tapauksessa, oli sitten mitä tahansa esiintyjiä. Tuska-neitsyys menetetään tänä vuonna ainoastaan BMTH:n ja Kätilöiden takia, koska ne on mulle semmosia bändejä, joita ei voi missata. Rock the beach olis kyllä ollut kova sana tänä vuonna, mutta ehkä se tulee taas ensi vuonna uudestaan :>

    VastaaPoista

♥ puss