My cinema, my cinema





Ihanaa on herätä uuteen viikkoon, vaikka aamuviiden herätykset ei huonosti nukutun yön jälkeen olekaan nautittavia, mutta tällä viikolla sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä, joten whii kivaa! Vappu tulee kovaa vauhtia ja tässä suunnittelen jo vappumunkkien pyörittelyä (luonnollisesti jätän munkkien leipomisen Karin vastuulle) ja vappuviinasten hankkimista. Serpenttiini ja saippuakuplatkaan ei olisi pahitteeksi. Meidän vappu tosin alkaa jokseenkin myöhään, kun Kari pääsee töistä vasta seitsemän jälkeen, mutta ilta on siinä vaiheessa vielä nuori, ja toivottavasti ilmatkin suosivat, jotta pääsisi kevään ensimmäisille puistokaljoille johonkin vehreälle nurmelle viltin kanssa. Vietin viime vapun selvinpäin (joka oli itseasiassa ihan mukavaa), mutta tänä vuonna ajattelin nautiskella sivistyneesti lonkeroa muovimukista, serpenttiinit olalla ja valkoinen lätsä päässä.


Oon myös suunnitellut viime aikoina tukan värin vaihtoa (yllättävää?) ja kriiseillyt tän pehkon kanssa päivittäin. En oo värjännyt kuukauteen pariin shokkiväreillä punaista väriä ollenkaan, vaan olen ylläpitänyt punaisuutta colormaskilla, mutta se tuppaa kulahtamaan jo ensimmäisessä pesussa pois. Seuraavan palkan kilahtaessa tilille ryntäänkin oitis hiusväri-ostoksille ja yllätän jopa itseni mun karvatupsujen kohtalosta. Saas nähdä, mitä keksinkään. Punainen väri on kyllä kiva, mutta eiköhän se ole jo nähty. Mustasta tukasta on kyllä pakko päästä eroon, ihme et oon jaksanut kattella sitä näinkin kauan.

Onko teillä ideoita/ehdotuksia mun tulevasta tukan väristä? Heitelkääpäs vinkkejä tänne!



2 kommenttia:

  1. Siis musta sulle käy tosi hyvin punaset hiukset! Mutta mite ois violetit tai turkoosit?(:

    VastaaPoista
  2. Punainen onkin ollut mun luottoväri jo monta vuotta, mutta välillä sitä kaipaa vaihtelua ja uusia värejä :) Turkoosi tukkahan mulla oli just tossa viime vuonna, ja se olikin ihan kiva, mutta mulla se vetää niin helposti vihreään päin, enkä jaksa läträtä tukkaväreillä, jotta saisin haluamani lopputuloksen :c Violettia oonkin miettinyt, mutta saas nähdä mitä keksin.. >:)

    VastaaPoista

♥ puss