OPERAATIO HIUKSET 2 - muodonmuutos



Hyvää huomenta kansa, ihanaa sunnuntaita itse kullekin. En tiedä, mitä teen tähän aikaan hereillä (klo 5:45) ja miksi jaksoin nousta ylös sängystä datailemaan, kun olisin voinut vetää peiton korviin ja änkeä Karin kainaloon vielä hetkeksi tuhisemaan. Oh well, en ainakaan nukkunut liian pitkään!

Eilen oltiin katsomassa poikien kanssa jääkiekkoa isommalla porukalla kuin yleensä (kuus jätkää + minä, miksei kukaan muu tyttö kiinnostu lätkästä kuten mä :D) ja nautittiin sopivasti mietoja alkoholeja. Ite ostin Garagen ice tea-sikspäkin ja se riittikin hyvin koko illaksi, kunnes muu porukka päätti lähteä purkamaan vitutusta baariin Suomen hävitessä Latvialle, joten mä ja Kari lähdettiin kipittämään kotiin päin jo ennen kello kymmentä. Oli ihan kiva päästä aikaisin kotiin pizzojen ja kebabien kanssa syömään ja nukkumaan ennen puolta yötä, vaikka olisinkin voinut jäädä riehumaan poikien kanssa pidempäänkin.

Mutta tänään tulin lörpöttämään teille mun tukan muodonmuutoksesta, ja saatte tyytyä nyt puhelimella otettuihin kuviin. Ei aina sunnuntaisin jaksa panostaa, varsinkaan kun on äitienpäivä ja pitäisi äidille soitella ja lähetellä viestejä isoäideille. Tässä nyt lyhyt tsekkaus mun karvamöykyn ulkonäöstä ennen ja jälkeen-kuvien kera!




Lähtötilanteen varmaan muistattekin, mustaruskea takajeejee ja etutukka paloauton punaisena. Tää oli kamala lähtötilanne, kun halusi mahdollisimman äkkiä jotain muutosta aikaseksi. Punaista osiota värjäilin Crazycolorin Firellä ja Biozellin hiusmaskilla, mustan kestovärin olin lättäissyt joulukuussa päähäni, enkä sen koomin sitä ollut värikäsitellyt. Musta kestoväri oli jo alkanut hyvin haalistumaan ruskeaan, mutta vanhat shokkivärit päättivät puskea alta esiin, joten kirkkaassa valaistuksessa mun tukka näytti turkoosille/vihreälle.

Parin syväpuhdistava shampoo + sitruunamehu-käsittelyn jälkeen tulokset olivat hyvinkin erilaiset lähtökohtaan. Pidin tätä kuosia vajaan viikon verran, enkä kauempaa olisi kehdannut tämän tukan kanssa kulkea, koska tää oli ihan jäätävä. Ainakin oli hellempi vaihtoehto kuin suoraan ryhtyä läträämään värinpoistolla. Kuljin koko viikon ajan pipo päässä, paitsi duunissa. Ihme, ettei kukaan maininnut mitään mun upeasta hiusten väristä sanaakaan, ehkä kukaan ei vaan kehdannut mainita asiasta..



Perjantaina päätinkin sitten räjäyttää pankin ja kävin shoppaamassa itselleni värimömmöt ja tadah! Oon violetti. Tai liila. Kumpi tää nyt on? Mitäs diggaatte? Värjäsin koko pään jollain halvalla tarjouksessa olevalla vaalennuksella, ja aika hyvin sain pohjasta vaalean (enkä tajunnut ottaa siitä edes kuvaa), ja heitin Crazycolorin Hot purplen päähän. Tosi kiva väri, mutta en itse oo oikein vakuuttunut, että sopiiko tää mulle. Ehkä tähän tarvii vaa totutella?

Oon pari vuotta sitten kokeillut violettia (Crazycolorin Violette), ja silloin jo totesin, ettei se oo mun väri. Tuo Violette oli vähän siniseen taittava, eikä se oikein tykännyt pysyä mun tukassa, mut kokeillaas nyt tän Hot purplen kanssa miten käy! Annan tälle ainakin mahdollisuuden pysyä vähän pidempään.



12 kommenttia:

  1. Uu just ihanat! Käy sulle hyvin(: mutta mikä tuo sitruunamehu käsittely homma on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :3 syväpuhdistava shampoo + sitruunamehun avulla pyrin siis vaalentamaan tukkaa tarpeeksi ennen seuraavaa värjäystä, tsekkaapa paria postausta taaksepäin niin tajuat paremmin :>

      Poista
  2. vau, toi violetti väri on upee ja sopii pikeesti sulle nii sairaan hyvin! :3

    VastaaPoista
  3. Toi violetti on tosi siisti ja sopii sulle hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohan tää ihan kiva, en oo vaan varma onko tää mun väri kuitenkaan.. :D

      Poista
  4. Hööööh ja minä kun jo ajattelin että näyttääpä ihanalle tuo välivaiheen vaalea sävy! Siis ei toki sellainen epämääräinen värisoppa, vaan ihan että kun on vaalea :D Sain ehkä siitä omasta syksyisestä violetista kokeilustani överit niin en tykkää nyt sitten kellään siitä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi välivaihe oli jotain niin kamalaa, että oli pakko tehdä jotain :'D yrh yök.. Sulle sopi violetti tosi hyvin! Omasta tukasta en ookaan niin varma, mut ohan tää pähee väri noin muuten.

      Poista
  5. OONKO MÄ VÄRISOKEE VAI MIKÄ HITTO SIINÄ ON KUN SE EDELLEEN ON SININEN :D
    (ei millään pahalla siis)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ohan tää vähä siniseen päin taittava, mut ei tää kyllä siniseltä näytä :-D

      Poista
  6. Sulla on aivan kätsittämättömän ihanat hiukset :o
    Oon kateeellinen! & muutenki ihan käsittämättömän nätti olet! :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, tämmönen takkutukka.. :'D mut kiitos :3<3

      Poista

♥ puss