SUOSIKIT: t-paidat




Tättärää, mun lempipaidat esittelyssä! Ne jotka tuntee mut, tietää, että mä oon ihan hirveä t-paida-hamstraaja, mutta mulla on kuitenkin tiukat kriteerit paidan hankkimisessa. Kuten huomaatte, värimaailma ei ole mitenkään suuri (pääosin mun päällä näkyy mustia paitoja värikkäillä printeillä). Osa näistä mun lemppareista on jo tosi kulahtaneita ja muodottomia lörttöjä, mutta silti pidän niistä ihan törkeesti. Löytyy bändipaitaa, Iron fistiä, Disturbiaa, Heartlessia, Drop deadiä..


Suurin osa on tilattu netistä, keikoilta, festareilta, ja oonkin ihan hiton ylpeä tuosta Creature Feature-paidasta, jonka tilasin Jenkkilästä muutama vuosi takaperin. Aika harvalla tuommoisia näkyy katukuvassa. Pahoittelen paitojen ryppyisyyttä, sillä en omista silitysrautaa, mutta kaipa nää meneen näin giffinä mukavasti, ette ehdi takertua liikaa niihin ryppyihin, kuten still-kuvassa :D






Tässä ei todellakaan ole kaikkia mun lemppareita, osa oli kuvaushetkellä pesussa, osa lojuu Karin vaatekaapissa, koska sekin käyttää välillä niitä. Okei, kyllä mäkin välillä ryövään Karin t-paitoja, mut minkäs teet.. :D Pian pitäisi varmaan hommata lisää uusia kuteita, kun kesäkin on tulossa. Ehkä joskus tulevaisuudessa jaksan esitellä mun hupparit, kun niitäkin on ihan älytön määrä tuolla vaatekaapissa. T-paidat ja hupparit ♥ 

Onko teillä samoja paitoja? 
Millaisista t-paidoista te pidätte?




6 kommenttia:

  1. IHANIA. En osaa ite enää oikein käyttää teepaitoja vaan leikkaan kaikista hihat pois, mut silti :O En kestääääääää kun on niin hienoja printtejä yäääääääääääääääääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hähää! :D Kaikki noi ei mahu ees kaappiin ja silti on pakko saada lisää, äyy!

      Poista
  2. Ihanan värikkäitä ja söpöjä paitoja! Minulla on pari Cupcake Cultin semi-värikästä paitaa, mutta käytän niitä lähinnä kotona, vaikka söpöjä ovat muuallakin. Mekkoja ja hameita en vaan osaa hyvin yhdistää niihin ja housuja käytän harvoin :)
    Tykkään myös kovasti Iron Fistin paidoista ja vaatteista yleensäkin (ja kengistä). Sinun paidoistasi tuo missä on tuo vaaleanpunainen örrimörri on ehdottomasti söpöin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'3 Mullaki on ollut monta cupcake cultin paitaa, mut jostain syystä oon lahjoittanut ne eteenpäin, kun ei tullut käytettyä. Vaaleanpunainen örrimörri on kyl ♥

      Poista
  3. AAAAA nuo kaikki on niin ihania. :3 Itte oon tykästyny cupcake cultiin, mutta silti ei tuolta kaapista niitä edes löydy. Harmittaa niin pirusti kun oli semmonen kausi että kaikkien paitojen piti olla megaisoja ja sitten vain laittoi helman kiinni ponnarilla, ja nyt en taas tykkää semmosista yhtään kun ovat niin muodottomia.. :D Poiskaan ei raaski heittää kun kuiteskin printit ovat niin kivoja, möf. Ainiin ja tuo eskimo callboyn "nallepaita" on kyllä aikajees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, printtien takia mäkin noita vanhoja paitoja vielä käytän.. :D Ne on vaan niin kivoja ettei viittis poiskaan heittää! Uusia pitäis kyl tilata taas pitkästä aikaa, vähän täydennystä kokoeilmaan :3 Ja joo toi Eskimo callboyn paita on kyl aivan ihana ;___; yks suosikeista!

      Poista

♥ puss